mboost-dp1
Bedste chokoladebar
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Der er jo alt for mange gode at vælge imellem - kan man stemme flere gange? :-)
Hvis jeg kun må vælge én bliver det: Snickers.
Hvis jeg kun må vælge én bliver det: Snickers.
jeg overvejede også kraftigt at stemme snickers,
men så tænkte jeg... hmm hvad vil jeg helst have lige nu?
svaret blev kit kat :)
Mmmm... *drooovl*
men så tænkte jeg... hmm hvad vil jeg helst have lige nu?
svaret blev kit kat :)
Mmmm... *drooovl*
btw: Det kan godt lade sig gøre at spise for mange Marsbar, hehe, det var jo ikke for sjov at jeg på et tidspunkt blev kaldt "Marsmanden" på min job - nu hedder jeg bare "trille" ;-)
Synes faktisk at den bedste chokoladebar på markedet pt, er en GuldBar fra toms... eller er sådan set en Yankiebar med mørkchokolade. Og hvis man så spiser den, samtidig mens man drikker en Cocio med kokos så er man faktisk på grænsen til himlen! Hvis man vil helt derind, så kan man tage en plade marabou m. Appelsin krokant og en Cocio med Orange... Så bliver det faktisk ikke bedre...!
Føj for helvede. Jeg ved ikke hvem den idiot er der har fundet på at blande appelsin med chokolade, men jeg vil sku helst være fri for det...
Nææh... Snicker er det eneste der duer! Den er jo også sund da der er nødder i!
Føj for helvede. Jeg ved ikke hvem den idiot er der har fundet på at blande appelsin med chokolade, men jeg vil sku helst være fri for det...
Nææh... Snicker er det eneste der duer! Den er jo også sund da der er nødder i!
Glistrup er det dig? :p
Sorry kunne ikke lade være - men bortset fra det, har du helt ret - havde helt glemt et godt gammeldags marcipanbrød - åhh jeg må ned i kiosken :D
Glistrup er det dig? :p
Sorry kunne ikke lade være - men bortset fra det, har du helt ret - havde helt glemt et godt gammeldags marcipanbrød - åhh jeg må ned i kiosken :D
Den var virkelig svær, er helt vild med chokolade, puha, det var nok den sværeste afstemning jeg har stemt på...
Men stemte MilkyWay, fordi det minder min om min barndom :D
Men stemte MilkyWay, fordi det minder min om min barndom :D
Denne afstemning minder lidt om det svære valg, som jeg står overfor man-fre foran chokolade automaten oppe på universitetet!
Det tager ofte 2-3 min før jeg får bestemt mig, og valget ender ofte på en Kit Kat, så det stemte jeg...
MilkyWay og en anden bar, som jeg ikke kan huske hvad hedder, men som indeholder rosiner dem springer jeg konsekvent over.
Det tager ofte 2-3 min før jeg får bestemt mig, og valget ender ofte på en Kit Kat, så det stemte jeg...
MilkyWay og en anden bar, som jeg ikke kan huske hvad hedder, men som indeholder rosiner dem springer jeg konsekvent over.
Jeg stemte Bounty. Men hvis spørgsmålet var gået på "værste chokoladebar" havde svaret nok også været Bounty. Det af den simple årsag, at hvor blå Bounty er det klammeste, sukkersøde lort der findes, har rød Bounty den perfekte blanding af den søde kokos og den let bitre mørke chokolade.
Hvad sker der i øvrigt for Snickers på en førsteplads? Peanuts og chokolade skal da holdes adskilt for enhver pris.
Hvad sker der i øvrigt for Snickers på en førsteplads? Peanuts og chokolade skal da holdes adskilt for enhver pris.
Det nægter jeg at udtale mig om ;-)
Men lad mig gentage mig selv, man kan godt spise for meget Mars :D
Det nægter jeg at udtale mig om ;-)
Men lad mig gentage mig selv, man kan godt spise for meget Mars :D
Jeg kunne slet ikke bestemme mig, så der blev svaret Holly hvilket var den sidste chokoladebar jeg har fået.
#35 Du har ikke prøvet andre!?!?!?! Lever du i en parallel dimension, hvor der kun kan eksistere molekylesammenhængen, som kit-kat er lavet af? Du siger simpelthen du ikke har prøvet, bare en af disse vidundere af moderne slik:
Holly, Lion, Mars, Milkyway, Snickers, Twix eller Yankee?
Holly, Lion, Mars, Milkyway, Snickers, Twix eller Yankee?
Det er da godt nok en mangel i din opdragelse!
Altså ALLE danskere, om de er sorte, grønne eller gule i hovedet, SKAL i hvertfald een gang i deres liv smage en Yankee bar!
Det er da godt nok en mangel i din opdragelse!
Altså ALLE danskere, om de er sorte, grønne eller gule i hovedet, SKAL i hvertfald een gang i deres liv smage en Yankee bar!
Tarveligt at man skal se denne afstemning, som man sidder foran sin computer og sulter allermest.
Kan ikke se noget bedre en at få lov at spise en dejlig Yankee bar lige nu!
Kan ikke se noget bedre en at få lov at spise en dejlig Yankee bar lige nu!
Kit-Kat crunch er mega nice - Stor og fyldig chokolade overtræk (LYST! er altså et must, mørkt er for bitter for min smag) og kiks :P nuff said!
Ellers er blue bounty også en nice erstatning... de kan dog ikke nydes så godt da man får kvalme efter bare 2 bars ^^
Ellers er blue bounty også en nice erstatning... de kan dog ikke nydes så godt da man får kvalme efter bare 2 bars ^^
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.