mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
DiZaster (4836) skrev:Relevant spørgsmål:
Hvad er værst?
Maddox eller apple fanboys?
Begge parter bræger altid op om ligegyldigt lort, ingen gider høre alligevel?
Touché, motherfucker.
LinguaIgnota (4846) skrev:Hvis man ikke kan justere sit tastaturs lysstyrke, så er man homoseksuel.
Ok nu er det vel ikke uden grund at det oprindelige apple logo har en vis lighed med The rainbow flag...
Derudover findes som du helt sikkert allerede ved en del gay apps til iphone, og som om det ikke var nok, så har apple for nyligt spærret for bl.a. tøser i bikini...
Endvidere for at underbygge at du vitterligt er en true apple guy, har jeg tilladt mig at quote nogle af dine tidligere indlæg :-)
...så behøver du ikke tænke på ret meget andet, giv bare ejeren et klap i røven...
PS. Elsker dit nye billede, du ligner allerede en mac bruger.
Jeg elsker dit makeover. Hvis bare alle som dig gad anskaffe sig en Mac med hvad der dertil følger. Jeg er solgt.. Kast sig over mig!
...Man kan ikke tænke klart, når man har munden fuld af sæd...
...lyst til at smage din fars sæd...
...bassemand... ...hvis du f.eks. kan sutte en god gren, så kan jeg muligvis skaffe dig fuldtidsbeskæftigelse.
Mjaeh, ham i midten kunne vel godt få en tur - det ser ud som om, han ikke har nogen tænder, og dét har jeg aldrig prøvet før
Hvis du lige smider din mailadresse, så sender jeg dig en officiel "invite", med kørevejledning til det nærmeste offentlige toilet i dit område - så møder du bare op i løbet af eftermiddagen og banker to gange på døren. Én gang for hver af de store, blå boller, jeg så gerne vil presse ned i halsen på dig.
...en gyde med sænket belysning, så er der dømt surprise buttsecks...
...themuss har tigget om min tisser i et stykke tid, og jeg havde lidt tænkt mig, at det var hans tur i dag...
HAHAHA, DISREGARD THAT, I SUCK COCKS
...Gaythugdating.com
Samt en til sidst der viser at apple boys kan have lidt specielle lyster...
Så så man lige mig skide en død prostitueret i munden.
Yup, du er i sandhed en Apple trooper :-)
Det har du altså brugt bekymrende meget energi
på. Jeg ved ikke, om jeg skal føle mig smigret eller være bange. Åh så bange...
på. Jeg ved ikke, om jeg skal føle mig smigret eller være bange. Åh så bange...
Knæhøj karse med sprød skorpe i David Bowies drivhus:
Hvad er reglerne for brug af Ny og Nye?
Eks. Det Nye Talkshow og Det Ny Teater.
Må man bruge begge adjektiver i flæng disse steder, når der er tale om "nye" ting, genstande og steder? De betyder i princippet det samme. Ikk'?
Hvad er reglerne for brug af Ny og Nye?
Eks. Det Nye Talkshow og Det Ny Teater.
Må man bruge begge adjektiver i flæng disse steder, når der er tale om "nye" ting, genstande og steder? De betyder i princippet det samme. Ikk'?
Hej newz,
Laver I heller ikke noget på en fredag, fordi I har sprunget jeres akillessene? Godt, det tænkte jeg nok.
Jeg sidder i en lidt akavet situation. Det forholder sig således, at jeg lavede en video i tidernes morgen i Movie Maker, som jeg senere har lagt ud på internettet. Ifbm. med den film synes jeg jo, at der skulle lægges lidt lyd på, hvilket skete.
Den samlede video findes [url= og jeg vil bede jer ikke at lægge mærke til den usle klipning og sammensætning af videostykkerne, eller overgangene mellem sangene, ej heller indholdet, mest fordi jeg ved, at fysisk aktivitet næsten gransker sig til flamebaits her på sitet og fordi, jeg selv medvirker i videoen (hint: jeg har ualmindeligt lyst hår).
Det, der er humlen ved det hele, er at jeg har fucking glemt hvad den sidste sang, jeg har brugt hedder (starter ved 2:10), og det er på grænsen til det maksimalt pinlige (jeg slår mig op på at have en fantastisk hukommelse, men jeg må have drukket det væk efterhånden, jeg arbejder i hvert fald på det).
Så vil I, kære med-newbz, hjælpe mig med at finde ud af, hvad fanden sangen hedder, køre den igennem track-ID, eller andre magiske ting, jeg aldrig har hørt om, så vil jeg blive lidt gladere. Bare for teh fuck of it. Jeg kan naturligvis ikke søge efter sangen selv, da jeg har glemt, hvad den hedder. Jeg har den sikkert liggende.
Præmie: Et link fra mit yndlingsbookmark (valgfri, ellers ingen returret efter 14 dages inaktivitet, eller noget) og Informativ-ratings en más.
På forhånd tak,
Søren Holm
Laver I heller ikke noget på en fredag, fordi I har sprunget jeres akillessene? Godt, det tænkte jeg nok.
Jeg sidder i en lidt akavet situation. Det forholder sig således, at jeg lavede en video i tidernes morgen i Movie Maker, som jeg senere har lagt ud på internettet. Ifbm. med den film synes jeg jo, at der skulle lægges lidt lyd på, hvilket skete.
Den samlede video findes [url= og jeg vil bede jer ikke at lægge mærke til den usle klipning og sammensætning af videostykkerne, eller overgangene mellem sangene, ej heller indholdet, mest fordi jeg ved, at fysisk aktivitet næsten gransker sig til flamebaits her på sitet og fordi, jeg selv medvirker i videoen (hint: jeg har ualmindeligt lyst hår).
Det, der er humlen ved det hele, er at jeg har fucking glemt hvad den sidste sang, jeg har brugt hedder (starter ved 2:10), og det er på grænsen til det maksimalt pinlige (jeg slår mig op på at have en fantastisk hukommelse, men jeg må have drukket det væk efterhånden, jeg arbejder i hvert fald på det).
Så vil I, kære med-newbz, hjælpe mig med at finde ud af, hvad fanden sangen hedder, køre den igennem track-ID, eller andre magiske ting, jeg aldrig har hørt om, så vil jeg blive lidt gladere. Bare for teh fuck of it. Jeg kan naturligvis ikke søge efter sangen selv, da jeg har glemt, hvad den hedder. Jeg har den sikkert liggende.
Præmie: Et link fra mit yndlingsbookmark (valgfri, ellers ingen returret efter 14 dages inaktivitet, eller noget) og Informativ-ratings en más.
På forhånd tak,
Søren Holm
Hans stemme er det slemme. Desuden kan jeg ikke hjælpe dig, da jeg ikke lytter meget til dance (håber jeg da sangen ved 2:10 er).
P.S.
Fik kun 10 i SRP. ):
P.P.S
Går i seng. Godnat, drenge!
Hans stemme er det slemme. Desuden kan jeg ikke hjælpe dig, da jeg ikke lytter meget til dance (håber jeg da sangen ved 2:10 er).
P.S.
Fik kun 10 i SRP. ):
P.P.S
Går i seng. Godnat, drenge!
gnarfsan (4862) skrev:Onkel Ignota, vil du ikke have den godhed at spille systrans nummer på din super sexede mac book, mens du aflytter det med Shazam på din iPwn? Jeg har nemlig ikke nogen computer i nærheden.
[url= (It's on)[/url].
iPwned.
Nå, anyway, jeg er jo også holdt (med springeriet, ikke nøgenheden, bare rolig), så du vil ikke se mig i lignende eskapader mere. Selv der da vist nok også sneg sig en enkelt pige eller to ind i filmen.
Hvis din erektion er helt forsvundet, vil jeg anbefale Chatrouelette.com
- I hvert fald til et godt gammeldags lawl.
Nå, anyway, jeg er jo også holdt (med springeriet, ikke nøgenheden, bare rolig), så du vil ikke se mig i lignende eskapader mere. Selv der da vist nok også sneg sig en enkelt pige eller to ind i filmen.
Hvis din erektion er helt forsvundet, vil jeg anbefale Chatrouelette.com
Systran (4864) skrev:Hvis din erektion er helt forsvundet, vil jeg anbefale Chatrouelette.com
Been there, done that. :( - De er godtnok fra i går.
Her til aften sad en meget begejstret mandsperson og fremviste hvad der må være verdens største svaber. Jesus... fucking... Christ... Han havde en misundelsesværdig kæmpepik.
Men jeg nåede selvfølgelig ikke at tage et screen dump.
Den var altså virkelig stor.
...enorm, faktisk.
Da jeg lige fangede det første glimt ud af øjenkrogen var jeg sikker på, at han sad med en urealistisk stor penisattrap i hånden, men et nærmere eftersyn forsikrede mig om, at den på helt naturlig vis var fremgroet fra blødkødet lige over pungen. Jeg glemmer ham aldrig.
Sleep tight, Giant Penis Man, wherever you are...
LinguaIgnota (4865) skrev:Systran (4864) skrev:Hvis din erektion er helt forsvundet, vil jeg anbefale Chatrouelette.com
Been there, done that. :( - De er godtnok fra i går.
Her til aften sad en meget begejstret mandsperson og fremviste hvad der må være verdens største svaber. Jesus... fucking... Christ... Han havde en misundelsesværdig kæmpepik.
Men jeg nåede selvfølgelig ikke at tage et screen dump.
Den var altså virkelig stor.
...enorm, faktisk.
Da jeg lige fangede det første glimt ud af øjenkrogen var jeg sikker på, at han sad med en urealistisk stor penisattrap i hånden, men et nærmere eftersyn forsikrede mig om, at den på helt naturlig vis var fremgroet fra blødkødet lige over pungen. Jeg glemmer ham aldrig.
Sleep tight, Giant Penis Man, wherever you are...
HAHA, I found tits. Hver sin smag. Og ja, jeg ligner naturligvis en idiot, men I må æde det råt. NSFW
Det er underholdende, men min tiltro til menneskeheden er kraftigt dalende.
Såeh, hvem er Amalie Kraaer, og hvad siger hun til, at du stalker hendes profil, mens du fapper til manboobs på rouletten?
LinguaIgnota (4867) skrev:Såeh, hvem er Amalie Kraaer, og hvad siger hun til, at du stalker hendes profil, mens du fapper til manboobs på rouletten?
Hvem stalker her? ;)
Det var faktisk hende, der gav mig linket, så nu deler vi egentlig bare screendumps.
Hold kæft, en fredag, vi har. Min puls er snart over 60!
Spørgsmål:
I Visual Basic 2008 vil jeg gerne lave en timer som måler i millisekunder. Eller for eksempel bruge timeren til nedtælling af 10,45 sekunder. Jeg har prøvet at sætte interval ned på 10 og indtaste "1045", men tiden bliver ikke rigtig fordi at den tæller for langsomt?
Så er der nogle der har en idé om hvordan jeg skal få timeren til at måle millisekunder?
I Visual Basic 2008 vil jeg gerne lave en timer som måler i millisekunder. Eller for eksempel bruge timeren til nedtælling af 10,45 sekunder. Jeg har prøvet at sætte interval ned på 10 og indtaste "1045", men tiden bliver ikke rigtig fordi at den tæller for langsomt?
Så er der nogle der har en idé om hvordan jeg skal få timeren til at måle millisekunder?
Nå, for satan. Det er meget gammelt - jeg tog det vist på min Qtek 8100, da jeg var en frygteligt ung mand.
Speltmel i kommensnaps
Hvornår blev det muligt for Told og Skat (nu SKAT) at trække vores skat direkte fra vores løn, og hvorfor benytter flere lande sig ikke af muligheden?
Når man hører om de græske skattemyndigheders problemer med at indkræve den nødvendige skat, så lyder det som om, at de prøver at opfinde hjulet, mens vi i Danmark alle kører rundt i store, fede, benzinslugne, firhjulstrukne Hummer'e.
Vores system er måske kompleks, men det er praktisk talt umuligt at snyde i skat for alle, der ikke er selvstændige, eller beskæftiger sig med kunder direkte, fordi SKAT har snablen nede i alt.
Hvornår blev det muligt for Told og Skat (nu SKAT) at trække vores skat direkte fra vores løn, og hvorfor benytter flere lande sig ikke af muligheden?
Når man hører om de græske skattemyndigheders problemer med at indkræve den nødvendige skat, så lyder det som om, at de prøver at opfinde hjulet, mens vi i Danmark alle kører rundt i store, fede, benzinslugne, firhjulstrukne Hummer'e.
Vores system er måske kompleks, men det er praktisk talt umuligt at snyde i skat for alle, der ikke er selvstændige, eller beskæftiger sig med kunder direkte, fordi SKAT har snablen nede i alt.
Ved ikke præcist hvornår, men svjv. så angav firmaets lønafdeling din trækprocent i deres lønsystem, og denne bliver så kørt op imod SKAT's database hver nat.
I Oktober 2009, ændrede Dataløn så deres system til at synkronisere med SKAT's eSkattekort, og det er så den gældende sats. Dvs. ændrer lønafdelingen din % sats, så ryger den tilbage til det der står i dit eSkattekort i løbet af natten.
Det har f.eks. betydet for mig at jeg fra Oktober 2009 har betalt skat i DK, og UK, da SKAT ikke kan finde ud af at fjerne rette mit eSkattekort til 0%... Det gør at jeg hver måned skal kæmpe med dem for at få min skat retur :-/ (Paragraf 50) Ikke altid fedt at betale op imod 80% i skat heh...
Per Januar er jeg dog selvstændig i IE/UK og fakturerer de danske virksomheder jeg arbejder sammen med. (0% Selskabsskat frem til 2010. Hurra for Irske selskabslove :-D)
I Oktober 2009, ændrede Dataløn så deres system til at synkronisere med SKAT's eSkattekort, og det er så den gældende sats. Dvs. ændrer lønafdelingen din % sats, så ryger den tilbage til det der står i dit eSkattekort i løbet af natten.
Det har f.eks. betydet for mig at jeg fra Oktober 2009 har betalt skat i DK, og UK, da SKAT ikke kan finde ud af at fjerne rette mit eSkattekort til 0%... Det gør at jeg hver måned skal kæmpe med dem for at få min skat retur :-/ (Paragraf 50) Ikke altid fedt at betale op imod 80% i skat heh...
Per Januar er jeg dog selvstændig i IE/UK og fakturerer de danske virksomheder jeg arbejder sammen med. (0% Selskabsskat frem til 2010. Hurra for Irske selskabslove :-D)
XorpiZ (4873) skrev:gnarfsan (4872) skrev:LinguaIgnota (4870) skrev:Har du set billeder af mig? - Hvor dælen har du opstøvet dem henne?
google wave ;)
Link!
Meh, du kan få et mere nutidigt øjebliksbillede af onkel Ignota, som han ser ud, når han opdager, at Conar har oprettet endnu en tråd.
WTF is this shit?
Så behøver vi hverken at spekulere over eller diskutere det mere. Evah.
I kender dem alle sammen; de der plastik tingester på rygsække og lign., hvor den ene klikkes ind i den anden hvorved fx to stropper låses sammen.
Men hvad fanden hedder de? Og kan man købe dem løst?
For jeg har en taske jeg er ret glad for, men hvor en af disse er knækket således at mavebælteremmen ikke kan lukkes.
Sådan en her.
(Naturligvis er modstykket der går ind i den markerede tingest også vigtig, en samlet udgave af de to dele ses i lige ovenfor cirklen).
Men hvad fanden hedder de? Og kan man købe dem løst?
For jeg har en taske jeg er ret glad for, men hvor en af disse er knækket således at mavebælteremmen ikke kan lukkes.
Sådan en her.
(Naturligvis er modstykket der går ind i den markerede tingest også vigtig, en samlet udgave af de to dele ses i lige ovenfor cirklen).
Ronson (4885) skrev:Håly krap, 11 kilo.. det kan man jo få en rigtig pc for?
Det er butiksprisen. Jeg kommer til at betale væsentligt mindre. - Ellers havde Apple heller ikke været mit første valg.
Jeg har ikke læst ovenstående men jeg synes alligevel nedenstående siger alt:
Apple - Think Different
Apple - Think Different
AARGH!!:
Hvorfor er det ved at være så latterligt umuligt at finde en gammel driver, uden at man skal installere DriverDetective, DriverSpy eller andet malware-inficieret bras?
(Jeg jegter en Yamaha SV550 lydkort driver til XP.)
Hvorfor er det ved at være så latterligt umuligt at finde en gammel driver, uden at man skal installere DriverDetective, DriverSpy eller andet malware-inficieret bras?
(Jeg jegter en Yamaha SV550 lydkort driver til XP.)
Har du prøvet denne?
http://members.driverguide.com/driver/detail.php?d...
http://www.yamahamultimedia.com/yec/helpcenter/cus... eller denne måske
LinguaIgnota (4893) skrev:Chat-
fucking-
roulette.
Advantage LinguaIgnota.
Sådan går det, når man har en Mac.
Du lader til at spamme en hel del tekst, når du endelig får en på krogen.
Sjovt at se, at hende den første har været i stand til at svare, når hun samtidig udfører en hel del andre ting. Men det er vel det, der hedder at multitaske...
Systran (4894) skrev:LinguaIgnota (4893) skrev:Chat-
fucking-
roulette.
Advantage LinguaIgnota.
Sådan går det, når man har en Mac.
Du lader til at spamme en hel del tekst, når du endelig får en på krogen.
Sjovt at se, at hende den første har været i stand til at svare, når hun samtidig udfører en hel del andre ting. Men det er vel det, der hedder at multitaske...
Det er den samme - én dame. Vi kom sådan set bare med tilråb, mens hun slog sig løs. >_>
...tits or gtfo virker åbenbart i visse situationer.
XorpiZ (4892) skrev:Har du prøvet denne?
Jeg takker mange gange for den sidste. Den første havde jeg fundet, men jeg nægter at betale penge for en driver og især ikke til 3.-parts sites.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.