mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
pewbe (3302) skrev:Chikane med løg til
Kan man få for meget (læs: for meget sex) ?
Det er jeg slet ikke kløgtig nok til at svare på, så jeg sendte dit spørgsmål videre til Elisabeth Fritzl i en mail. Jeg skal nok citere hendes svar, når jeg modtager det.
#3302 Fra samme partner, ja. Ellers nej.
Rødkål?
Hvordan detekterer Jacob Jensens nye P-skive hvornår bilen er slukket?
Rødkål?
Dreadnought (3304) skrev:Hvordan detekterer Jacob Jensens nye P-skive hvornår bilen er slukket?
Beskrivelse af produktet, men intet svar på spørgsmålet: http://www.inspiration.dk/produkt/98498/elektronis...
(Til dem som ikke lige følger med i p-skrive branchen.)
Dreadnought (3304) skrev:#3302 Fra samme partner, ja. Ellers nej.
Rødkål?
gætter på at enten forbindes den med tråd til instrumenterne. eller også er der en slags trådløs dims man sætter i cigaret tænderen måske ?
Ouch! With sex injuries, love really hurts
Broken penises, lodged foreign bodies give new meaning to unsafe sex
Bevægelsessensorer? Den står de fleste steder at den er ledningsfri, ikke kræver installation og det eneste du skal gøre er at indstille "parkeringstilstand" første gang du holder i tomgang med den på.
Ouch! With sex injuries, love really hurts
Broken penises, lodged foreign bodies give new meaning to unsafe sex
Bevægelsessensorer? Den står de fleste steder at den er ledningsfri, ikke kræver installation og det eneste du skal gøre er at indstille "parkeringstilstand" første gang du holder i tomgang med den på.
Dreadnought (3308) skrev:eller en mikrofon, der lytter efter motorstøj.
Og når der parkere en bil ved siden af ? ^^
vandfarve (3312) skrev:Überfesent spørgsmål
Hvad er et "sweeping warehouse"? Google er ikke så glad for at give et svar, så hvad siger det O store Newz Panel?
Det lader til, at et "sweeping warehouse" kan oversættes med "eksternt lager" på dansk.
Der kan man bare se.
vandfarve (3313) skrev:vandfarve (3312) skrev:Überfesent spørgsmål
Hvad er et "sweeping warehouse"? Google er ikke så glad for at give et svar, så hvad siger det O store Newz Panel?
Det lader til, at et "sweeping warehouse" kan oversættes med "eksternt lager" på dansk.
Der kan man bare se.
Kan vidst også oversættes til "at produktet er på producenten lager, og det tager lige 2-3 dage ekstra før du får det hjem til dig... sucker"
Doh09 (3291) skrev:Los Questionios:
Hvilke LAN spil kan i anbefale? (ikke Wc3 da jeg har det allerede ^^)
bedste real time strategy spil EVAAAAAR:
Company of heroes !!!! (metascore 96 på steam -fås med diverse udvidelser, der gør basisspillet feder - og det er billigt på steam!)
Doh09 (3316) skrev:hvor finder man en lysterapilampe til max 550 kroner?
Her:
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annoncei...
en ny til under 550 bliver nok svært, og skulle det lykkes dig er det helt sikkert noget bras. Du får hvad du betaler for (hvertfald med det produkt)
Ville i ikke mene at følgende samtale bar en vis hentydning af interesse for at komme til at blive mere (rent forholdsmæssigt, undskyld, ved godt det ikke er datingservice ^^):
Mig: skal spise nu ;), smutter.
Hende: okay, hils :)
Mig: Nej de kender dig ikke ;)?
Hende: Det kan de komme til ;)?
Mig: Var det en hentydning?
Hende: Måske ;D?
Mig: skal spise nu ;), smutter.
Hende: okay, hils :)
Mig: Nej de kender dig ikke ;)?
Hende: Det kan de komme til ;)?
I lol'd.Doh09 (3319) skrev:Ville I ikke mene at følgende samtale bar en vis hentydning [...]?
[...]
Hvis du ikke kan gennemskue pigebarnets intentioner, så kan du overlade hendes telefonnummer eller emailadresse til LinguaIgnota. Jeg skal med glæde udfritte skøgeungen og aflægge rapport.
Jeg er faktisk lidt af en ekspert i småpiger og deres kærlighedsliv. Det betyder så desværre også, at jeg er forment adgang til samtlige af landets børneinstitutioner. Det er sjovt så hurtigt man kan miste et job som pædagogmedhjælper, bare fordi man insisterer på at skifte ble på en forbandet sladrehank af et SFO-barn. Men altså, for fanden, hvis de ikke ville have, at man tog børnene med i kælderen, så skulle de fandeme ikke have lydisoleret lortet og sat lås på døren.
Anywho, hvad var det vi snakkede om?
Jeg er faktisk lidt af en ekspert i småpiger og deres kærlighedsliv. Det betyder så desværre også, at jeg er forment adgang til samtlige af landets børneinstitutioner. Det er sjovt så hurtigt man kan miste et job som pædagogmedhjælper, bare fordi man insisterer på at skifte ble på en forbandet sladrehank af et SFO-barn. Men altså, for fanden, hvis de ikke ville have, at man tog børnene med i kælderen, så skulle de fandeme ikke have lydisoleret lortet og sat lås på døren.
Anywho, hvad var det vi snakkede om?
asdf etc
Er det i Danmark muligt at købe sådanne backplates til grafikkort? Kan ikke finde noget på edbpriser
http://www.dvhardware.net/news/evga_geforce_gtx_29...
Er det i Danmark muligt at købe sådanne backplates til grafikkort? Kan ikke finde noget på edbpriser
http://www.dvhardware.net/news/evga_geforce_gtx_29...
#3335 Hvis den skærm du havde før var fin, så kan du vel få en magen til der er billigere i dag
Norrah (3335) skrev:Spilde penge på noget jeg ikke gider eje?
Jeg købte en Samsung til under 3k. Den er i blank piano lak, med en nydelig krom kant i bunden. Panelet er et SIP panel, og jeg er endnu ikke blevet træt af at se på det. Og så pynter den oven i købet på mit bord. Mere har jeg ikke behov for.
Måske fordi politiet har træning i at bruge våben?
...Og efter hvad jeg har hørt, så vil jeg ikke kalde afdøde for en stakkel. Han truede politiet på livet og døde af samme grund.
Måske fordi politiet har træning i at bruge våben?
...Og efter hvad jeg har hørt, så vil jeg ikke kalde afdøde for en stakkel. Han truede politiet på livet og døde af samme grund.
Jakob Jakobsen (3340) skrev:Måske fordi politiet har træning i at bruge våben?
Problemet er (Ikke så meget i den pågældende sag) at de sku også kradser af når politiet skyder dem i benene:
Politiken skrev:19. juni 2006: En psykisk syg mand på 43 år dør, da han bliver skudt af politiet i en 7-Eleven-kiosk på Frederiksberg. Han rammes i skulderen og i låret.
8. januar 2006: En sindsforvirret mand skærer sig selv med kniv i Albertslund og skydes i benene af en kvindelig politiassistent. Dødsårsagen er forblødning efter skuddene.
.Og efter hvad jeg har hørt, så vil jeg ikke kalde afdøde for en stakkel. Han truede politiet på livet og døde af samme grund.
Det har jeg så ikke hørt. Efter hvad de sagde i morges kørte han i en bil og blev skudt.
Woller (3342) skrev:#3341 kørte i en bil direkte mod politi betjentene
Det mener betjentene. Men hvis jeg kommer kørende på en villavej og politiet kommer imod mig vil jeg jo også køre direkte imod dem. Det er dog ikke en trussel på livet.
Men vi får forhåbentligt en afklaring på det inden alt for længe.
Man må jo antage at han ikke tog farten af..
Du kommer jo heller ikke kørende "øj der er politiet, lad os dreje bilen direkte mod dem og sætte farten op for at komme hen til dem hurtigt"
:) Hvis man ikke vil tro på politiet må man håbe der var vidner så.
Du kommer jo heller ikke kørende "øj der er politiet, lad os dreje bilen direkte mod dem og sætte farten op for at komme hen til dem hurtigt"
:) Hvis man ikke vil tro på politiet må man håbe der var vidner så.
Ser dette underligt ud?
t̥̘̗͈̻̗̥͖ͧ̉̑̇͑͆͋é̜͉̬͚̲̮̕͟s̸͖͚̘̞͑ͮͅṯ̉͛i̵ͫ̀ͣ̓̊̽ͧͩ́͏̲̤̫̹͙̲ņ͙̖͕̲̬̰͚͆̀g̭̮͎̤̪̅̒̅̉͠
t̥̘̗͈̻̗̥͖ͧ̉̑̇͑͆͋é̜͉̬͚̲̮̕͟s̸͖͚̘̞͑ͮͅṯ̉͛i̵ͫ̀ͣ̓̊̽ͧͩ́͏̲̤̫̹͙̲ņ͙̖͕̲̬̰͚͆̀g̭̮͎̤̪̅̒̅̉͠
I know. Men hvor han fik det fra kunne det have været ødelagt.
I know. Men hvor han fik det fra kunne det have været ødelagt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.