mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
478907111414718754684 (24151) skrev:Mark "Lumia Lover" Jensen
Har alle Lumia 920'ere LTE, eller findes den i flere versioner?
Har selv fundet svaret. Tak.
Her er et billede af en ørnehvalp, til alle dem, der kunne svaret:
http://farm8.staticflickr.com/7315/9308579547_97e0...
Død Mark Jensen
Er det muligt at donere sin krop (efter døden :P) til kunstneriske formål i Danmark? Jeg så lige [url= ret interessante video, der fik mig til at tænke, om man kun kan donere sin krop til lægevidenskaben her i landet, eller om der er andre muligheder.
Er det muligt at donere sin krop (efter døden :P) til kunstneriske formål i Danmark? Jeg så lige [url= ret interessante video, der fik mig til at tænke, om man kun kan donere sin krop til lægevidenskaben her i landet, eller om der er andre muligheder.
du kan jo også donere den til kirkerne..Elskov (24153) skrev:om man kun kan donere sin krop til lægevidenskaben
csstener (24154) skrev:du kan jo også donere den til kirkerne..
Hvis min krop kunne bruges til noget nyttigt og ikke bare blive kastet i jorden for at rådne, så ville jeg foretrække det ;) Når jeg er død, må mine organer for min skyld gerne doneres til højre og venstre, hvis de kan redde liv. Så tænkte jeg, om en kunstskole kunne bruge skelettet til anatomitegning, som den jeg selv har fået undervisning i.
Men er det ikke det han gerne vil? Det er først når den bliver kold han ikke gider mere (eller også er han bare så venlig ikke at optage kroppen mere så den kan doneres til diverse videnskabelige og kunstneriske formål)
Er der nogen, der kender til et fedtfattigt, kalorielet alternativ til den chiliolie, man får på pizzeriaer og kebabhuse? Jeg plejer at lave det med tørret, knust piri piri, smagsneutral olie og tomatpuré, men det er ikke skidesundt i de mængder, som jeg nedsvælger det. Det vigtigste er, at det kan holde sig en uges tid eller to i køleskabet og ikke smager af så meget andet end chili og tomat. Halp.
Du kan ikke bruge Sriacha sauce?
Det er genialt på det meste og kan fås i hvert fald i Brugsen og Rema 1000.
Det er genialt på det meste og kan fås i hvert fald i Brugsen og Rema 1000.
Elskov (24155) skrev:Hvis min krop kunne bruges til noget nyttigt og ikke bare blive kastet i jorden for at rådne, så ville jeg foretrække det ;) Når jeg er død, må mine organer for min skyld gerne doneres til højre og venstre, hvis de kan redde liv. Så tænkte jeg, om en kunstskole kunne bruge skelettet til anatomitegning, som den jeg selv har fået undervisning i.
Har lidt samme holdning, det er derfor jeg har lavet doner kort så de nemt kan se det. Når jeg en gang dør(der går forhåbenlig mindst 60 år mere)
csstener (24163) skrev:Har lidt samme holdning, det er derfor jeg har lavet doner kort så de nemt kan se det. Når jeg en gang dør(der går forhåbenlig mindst 60 år mere)
Så du vil gerne bruges af TB i mindst 60 år, og derefter må din krop gerne doneres? Tjek.
Jakob Jakobsen (24162) skrev:Sriacha sauce
Joh, det kunne da godt være, jeg skulle give det et skud. Jeg har ellers holdt mig lidt fra de der færdiglavede dressinger, fordi dem jeg har prøvet har været alt, alt for salte.
En hurtig søgning viser 100 kcal og 0 g fedt pr. 100 g., så dét kan vist ikke gøres meget bedre.
Ses i Føtex!
Har lige kigget på den jeg har stående, som er fra Brugsen. Salt er ikke blandt ingredienserne, og jeg har ikke lagt mærke til at den skulle smage specielt salt.
Har lige kigget på den jeg har stående, som er fra Brugsen. Salt er ikke blandt ingredienserne, og jeg har ikke lagt mærke til at den skulle smage specielt salt.
nej det vil jeg i den grad ikke...det var mere det med at donere ens krop når man er død..for at rede andre menesker.....
nej det vil jeg i den grad ikke...det var mere det med at donere ens krop når man er død..for at rede andre menesker.....
Nu prøver jeg denne her: http://peecee.dk/uploads/072013/Yrha.png
Og så må jeg se, hvordan det går. Jeg tænker, at jeg altid kan blande lidt tomat i, hvis jeg synes der mangler.
Og så må jeg se, hvordan det går. Jeg tænker, at jeg altid kan blande lidt tomat i, hvis jeg synes der mangler.
Elskov (24153) skrev:Død Mark Jensen
http://icmm.ku.dk/donation/
Zombie Steve Jobs (24150) skrev:#24149
Det kan man få, det er ganske holdbart, købte noget i sort til et køkkenbord, der havde en selvklæbende bagside, det er pænt. Hvad fanden det hed kan jeg ikke huske, jeg vil prøve at finde ud af det. Kan dog huske, at det kostede en arm.
Kom du i tanke om det? Jeg har googlet, men kun fundet hele bordplader, ikke noget til at lave en ny overflade. Og bordet i badeværlset et sat fast i 3 vægge, og med indbygget underskab etc, så jeg tvivler på at den arm det koster er mere end at skifte bordet :)
OxxY (24171) skrev:Zombie Steve Jobs (24150) skrev:#24149
Det kan man få, det er ganske holdbart, købte noget i sort til et køkkenbord, der havde en selvklæbende bagside, det er pænt. Hvad fanden det hed kan jeg ikke huske, jeg vil prøve at finde ud af det. Kan dog huske, at det kostede en arm.
Kom du i tanke om det? Jeg har googlet, men kun fundet hele bordplader, ikke noget til at lave en ny overflade. Og bordet i badeværlset et sat fast i 3 vægge, og med indbygget underskab etc, så jeg tvivler på at den arm det koster er mere end at skifte bordet :)
Nu har jeg lige spurgte omkring mig, ser om der kommer et svar.
OxxY (24171) skrev:Zombie Steve Jobs (24150) skrev:#24149
Fail link :
http://www.forbo-flooring.dk/Erhverv/Produkter/Lin...
Med korte kabler vil du ikke få noget ud af købe det dyre, men kommer du over 4-5 meter, eller elsker at trække dine kabler parallelt med strømførende eller højspændingskabler, kan du måske få lidt ud af det.
Med korte kabler vil du ikke få noget ud af købe det dyre, men kommer du over 4-5 meter, eller elsker at trække dine kabler parallelt med strømførende eller højspændingskabler, kan du måske få lidt ud af det.
Mark Jensen har penge til gode
Så. Jeg har den her 'ven', som jeg lånte 1500 kroner tilbage i starten af juni og vi aftalte, at han skulle betale dem tilbage til den 1. juli.
Nu er han dog gået under jorden (flyttet et ukendt sted hen) og svarer ikke på opkald, sms eller pr. facebook.
Hvad gør man i sådan en situation? Vi har en del fælles venner, så jeg har lyst til at oute ham både på Facebook og pr. sms til hans søskende.
Så. Jeg har den her 'ven', som jeg lånte 1500 kroner tilbage i starten af juni og vi aftalte, at han skulle betale dem tilbage til den 1. juli.
Nu er han dog gået under jorden (flyttet et ukendt sted hen) og svarer ikke på opkald, sms eller pr. facebook.
Hvad gør man i sådan en situation? Vi har en del fælles venner, så jeg har lyst til at oute ham både på Facebook og pr. sms til hans søskende.
Clauzii (24184) skrev:Selvtægt er bare ikke skie'smart.
Kommer anpå hvem der giver ham tæsk....hvis jeg nu fik en af min onkels HA venner til at tæske ham så er det jo ikke mig som har begået det.
csstener (24188) skrev:Kommer anpå hvem der giver ham tæsk....hvis jeg nu fik en af min onkels HA venner til at tæske ham så er det jo ikke mig som har begået det.
Det er nu bare heller ikke særligt smart at mænge sig med rockere. Måske er det bare mig. Og vold er bare heller ikke den fedeste metode. Men måske er jeg umoderne.
csstener (24188) skrev:Kommer anpå hvem der giver ham tæsk....hvis jeg nu fik en af min onkels HA venner til at tæske ham så er det jo ikke mig som har begået det.
Det ville nu stadig være selvtægt fra din side af at få en anden til at tæve en for dig. :)
Hedder den måske bare Launcher? Eller TW?
Kan næste regne ud, at det er en samsung.
Root og smid en custom rom på.
Kan næste regne ud, at det er en samsung.
Root og smid en custom rom på.
kan du ikke bruge det tool som hedder Emma ? det brugte jeg til at revive min XPeria S med.....eller virker det kun på sony telefoner?
kan du ikke bruge det tool som hedder Emma ? det brugte jeg til at revive min XPeria S med.....eller virker det kun på sony telefoner?
XorpiZ (24181) skrev:Så. Jeg har den her 'ven', som jeg lånte 1500 kroner tilbage i starten af juni og vi aftalte, at han skulle betale dem tilbage til den 1. juli.
Hvis han virkelig er din ven, så spørg dig selv om hvilken situation han står i, som gør det nødvendigt for ham at gemme sig for dig, for ikke at skulle betale pengene tilbage nu.
Hvis han ikke er en ven, så er det nok en god idé først at spørge hans søskende og derefter jeres fælles venner om de kan få fat på ham, da han har glemt at betale de penge tilbage som han har lovet.
Vent med at gøre dig uvenner med ham (Og muligvis jeres fælles venner), til de andre muligheder er udtømt.
Mort (24195) skrev:Hvis han virkelig er din ven, så spørg dig selv om hvilken situation han står i, som gør det nødvendigt for ham at gemme sig for dig, for ikke at skulle betale pengene tilbage nu.
Hvis de var venner, ville han sku komme og klappe ham skulderen og fortælle situationen, det er kun 1500,- det ikke 15k vi snakker om.. Flere af mine venner mener de skylder mig penge og jeg ved hvor svært de har ved bare at skaffe til dagen og vejen(ja de er håbløse samfunds tabere, men man sku stole de er der for en), så jeg bærer sku over med dem, også kommer de med en kold øl engang imellem eller gir en pizza, så går det sq nok i sidste ende måske.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.