mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Zombie Steve Jobs (23847) skrev:"Shoot for the moon, if you miss you will be among the stars"
Man skal jo ikke ramme en stjerene for at være blandt dem, men skal jo bare være i "nærheden".
Den nærmeste stjerne er 4,2 lysår væk, så man skal jo bare så langt ud for at være blandt dem.
Man er vel altid blandt stjernerne, da de er alle steder.
Edit:
Okay, uden for galakser er der ret tomt, men i en galakse(arm), hvor vi jo bor, er der stjerner i alle retninger, ergo er vi blandt stjernerne.
Edit:
Okay, uden for galakser er der ret tomt, men i en galakse(arm), hvor vi jo bor, er der stjerner i alle retninger, ergo er vi blandt stjernerne.
Mark skal i Lidl
Kan jeg få pengene tilbage for min universalfjernbetjening? Den virker, tror jeg, men den kan bare ikke finde ud af at kopiere min fjernbetjening. Lidl skriver selv:
Kan jeg så bare aflevere den i butikken?
Kan jeg få pengene tilbage for min universalfjernbetjening? Den virker, tror jeg, men den kan bare ikke finde ud af at kopiere min fjernbetjening. Lidl skriver selv:
http://www.lidl.dk/cps/rde/xchg/SID-73FD4232-1862BBF0/lidl_dk/hs.xsl/6358.htm skrev:Kan jeg bytte i Lidl?
Vi tilbyder 30 dages uindskrænket kvalitetsgaranti og returret på al nonfood mod forevisning af bon. For dagligvarer gælder ingen tidsbegrænsning. Bonen gælder som garantibevis og skal derfor medbringes i butikken, hvis man ønsker at returnere en vare.
Derudover er du naturligvis også dækket af købelovens almindelige bestemmelser om mangler og reklamationsret.
På en vare købt i Lidl er der således 2 års reklamationsret for mangler. Bonen skal medbringes i butikken ved en evt. reklamation som dokumentation for købet.
Uanset i hvilken Lidl butik en vare er købt, kan den returneres/byttes i alle vore butikker.
Kan jeg så bare aflevere den i butikken?
Ja, jeg hæfter mig bare meget ved "uindskrænket kvalitetsgaranti" (fordi den virker jo), men selvfølgelig vil "uindskrænket [...] returret" dække alt. Jeg prøver!
Rainmeter (23858) skrev:Kunne man linke os til dem?
Det kunne man da: 1.5.2 ip: laq.dk
og tekkit lite serveren 1.4.7 ip: tekkit.laq.dk <-- denne kræver dog whitelistning ved enten at få det her: FB gruppe: We Rule ze Minecraft
eller sikkert også ved at PM Trylleklovn her på newz.dk
Begge servere kører ren survival
Aw yieh, tekkit lite. Har I en automatisk macerator-smelter-station tilsluttet en quarry og noget autosortering?
Daniel-Dane (23860) skrev:Aw yieh, tekkit lite. Har I en automatisk macerator-smelter-station tilsluttet en quarry og noget autosortering?
Nogle af de andre har vidst lave mere eller mindre sådan et system, jeg har selv ikke leget med quarry, de andre ting har jeg dog leget med :)
Vi lavede et med en serie af Sorting Machines til sorteringsdelen, men de kan fx ikke sortere ting med item durability.
Hvordan genererer I strøm? Vi havde en røvfuld solceller, men man kan faktisk få meget strøm ud af vandkraft ved at tage fra kilder, der hele tiden gendannes. Fuckit, jeg joiner.
Hvordan genererer I strøm? Vi havde en røvfuld solceller, men man kan faktisk få meget strøm ud af vandkraft ved at tage fra kilder, der hele tiden gendannes. Fuckit, jeg joiner.
Daniel-Dane (23862) skrev:Vi lavede et med en serie af Sorting Machines til sorteringsdelen, men de kan fx ikke sortere ting med item durability.
Til mit lille arbejds område bruger jeg solar power og lava har ikke prøvet at arbejde med vand kraft i denne version af tekkit lite
har dog før prøvet at lave et anlæg, der forsyner fra source blok
Hm, jeg kan se, at I arbejder med Applied Energistics. Det fik jeg aldrig prøvet af. Det ser ud til, at man ikke behøver at sortere med det system, da man bare kan hooke en masse chests til en terminal, hvorfra man han hente alt.
Smart.
Smart.
Hvor fanden er I? Det var ligesom med newz.dk-serveren. Alle skred i hver sin retning og gik i dagevis. Det orker jeg ikke. Hvor er du, Bob?
Daniel-Dane (23866) skrev:Hvor fanden er I? Det var ligesom med newz.dk-serveren. Alle skred i hver sin retning og gik i dagevis. Det orker jeg ikke. Hvor er du, Bob?
De fleste er omkring spawn, jeg bor selv ude omkring. 1600 -1600 eller også er det -1600 1600 kan ikke lige huske det, det er en lille uge siden jeg har være på pga eksamens forberedelse.
Mark Vindue Jensen
Gad godt vide hvordan man kommunikerer med en computer uden skærm o_O
RDP er selvfølgelig en mulighed, men det skal jo først sættes op? Hvordan fa'en gør man ellers? Kan Windows forstå andre Remote-options?
Gad godt vide hvordan man kommunikerer med en computer uden skærm o_O
RDP er selvfølgelig en mulighed, men det skal jo først sættes op? Hvordan fa'en gør man ellers? Kan Windows forstå andre Remote-options?
Hvis du har administrator passwordet kan man du lave en remote regedit og slå RDP til.
KEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Terminal Server.
http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc78219...
Hamderbob (23867) skrev:Daniel-Dane (23866) skrev:Hvor fanden er I? Det var ligesom med newz.dk-serveren. Alle skred i hver sin retning og gik i dagevis. Det orker jeg ikke. Hvor er du, Bob?
De fleste er omkring spawn, jeg bor selv ude omkring. 1600 -1600 eller også er det -1600 1600 kan ikke lige huske det, det er en lille uge siden jeg har være på pga eksamens forberedelse.
Tak (for pm).
SlettetBruger (23872) skrev:Hvis du har administrator passwordet kan man du lave en remote regedit og slå RDP til.
Technet skrev:
Applies To: Windows Server 2003, Windows Server 2003 R2, Windows Server 2003 with SP1, Windows Server 2003 with SP2
-.-'
Jeg bruger en sten 100% magen til denne.
Min er dog af mærket Global, men det ser ikke ud til at den produceres mere.
Er glade for at konveksslibe mine knive og det giver en æg der holder længe og skærer utroligt godt.
Er glade for at konveksslibe mine knive og det giver en æg der holder længe og skærer utroligt godt.
Jakob Jakobsen (23879) skrev:Jeg bruger en sten 100% magen til denne.
Kombien 1000/3500 er fin nok? Var nemlig lidt usikker på om 1000 er grov nok til at slibe knivene op hvis de har mistet lidt af æggen. Havde selv noget 1000/3000 i kikkerten, men havde problemer med at finde noget dansk forhandler ...
Er meget påpasselig med mine bedre knive, så der er det ikke noget problem.
Men får knivene større hakker, skal der nok bruges noget kraftigere, eller en del tid på at få æggen ren.
[edit]
Nu lyver jeg da.
Var lige en tur på loftet og kigge, min sten er 240/1000, mente bare at den var en del finere.
Men jeg kan uden problem nøjes med den og et gammelt rosendahl slibestål.
Ellers har jeg også dette sæt, som også kan anbefales.
Det er dog ikke specielt godt hvis man vil have en konvex æg.
Men får knivene større hakker, skal der nok bruges noget kraftigere, eller en del tid på at få æggen ren.
[edit]
Nu lyver jeg da.
Var lige en tur på loftet og kigge, min sten er 240/1000, mente bare at den var en del finere.
Jakob Jakobsen (23881) skrev:Er meget påpasselig med mine bedre knive, så der er det ikke noget problem.
[edit]
Nu lyver jeg da.
Så er 1000/3000 nok for fint, og jeg kan vel supplere med en extra fin sten senere hen hvis jeg bliver kræsen. Tak.
Jeg overvejer lidt at sælge mit musikanlæg, da jeg alligevel mest hører musik på computeren.
- fjernbetjeningen er væk
- 6643 kr fra ny med kabler, købt i marts 2011
- fejler intet
- anlægget består af en Denon Receiver i sølv, model DRA-F107, og en Denon CD-afspiller i sølv, model DCD-F107 og 2 DALI LEKTOR 1 højtalere.
- jeg har kvitteringen og papirerne til, hvis det gør nogen forskel Oo
Så er mit spørgsmål: Hvor meget kan jeg tillade mig at tage for det?
- fjernbetjeningen er væk
- 6643 kr fra ny med kabler, købt i marts 2011
- fejler intet
- anlægget består af en Denon Receiver i sølv, model DRA-F107, og en Denon CD-afspiller i sølv, model DCD-F107 og 2 DALI LEKTOR 1 højtalere.
- jeg har kvitteringen og papirerne til, hvis det gør nogen forskel Oo
Så er mit spørgsmål: Hvor meget kan jeg tillade mig at tage for det?
Kan man ikke bare skille en af sine gamle hdd'er ad(en af dem som aligevel ikke virker mer) også tage magneterne derfra?
Magneterne i harddiske er rigeligt stærke, men de er umulige at få ud af holderen, uden at ødelægge overfladebehandlingen, så det vil nok ikke komme til at se så pænt ud.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.