mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Dengang jeg var ung var der hverken skoleskemaer ved kontoret eller online. Der var heller ikke online.
http://www.pinaldave.com/bimg/birth2.jpg
http://www.pinaldave.com/bimg/birth2.jpg
markjensen spiller den af
Er der nogen der har erfaringer med klaverundervisning (i København)? Jeg ved ikke helt om det kan betale sig at give lidt ekstra for dem som ikke er del af en musikskole (eller om det måske er bedre at gå på en skole). I det hele taget er det jo åndssvagt dyrt.
Er der nogen der har erfaringer med klaverundervisning (i København)? Jeg ved ikke helt om det kan betale sig at give lidt ekstra for dem som ikke er del af en musikskole (eller om det måske er bedre at gå på en skole). I det hele taget er det jo åndssvagt dyrt.
markjensen (23263) skrev:markjensen spiller den af
Jeg vil nu tro at ene-undervisning virker bedre. Musikskolerne i Århus kunne i hvert fald ikke holde mig motiveret. Det gik bedre med privatundervisning, hvor jeg var den eneste elev.
Markjensens oprindelse
Jeg undrede mig over hvornår trenden med at bruge markjensen som overskrift til et spørgsmål begyndte. Jeg vidste at jeg var aktiv da det skete og tænkte det ville være lidt interessant at finde ud af
I stedet for bare at spørge, besluttede jeg mig for at bruge tid og kræfter på at finde den første post.
Besku den her i al dens pragt.
Tillykke, i har holdt den kørende i snart 3 år
Så blev i så meget klogere i dag
Jeg undrede mig over hvornår trenden med at bruge markjensen som overskrift til et spørgsmål begyndte. Jeg vidste at jeg var aktiv da det skete og tænkte det ville være lidt interessant at finde ud af
I stedet for bare at spørge, besluttede jeg mig for at bruge tid og kræfter på at finde den første post.
Besku den her i al dens pragt.
Tillykke, i har holdt den kørende i snart 3 år
Så blev i så meget klogere i dag
Mark "Android" Jensen
Nogen der kender til nogle headunits til biler der kører android og kan bruge enten 3G eller wifi? Skal gerne kunne købes i DK, da der er en milliard kineser versioner.
EDIT: Glemte at nævne at man skal kunne installere apps fra Play Store.
Nogen der kender til nogle headunits til biler der kører android og kan bruge enten 3G eller wifi? Skal gerne kunne købes i DK, da der er en milliard kineser versioner.
EDIT: Glemte at nævne at man skal kunne installere apps fra Play Store.
fik aldrig fat i hvorfor det var så synd for den at den skulle aflives?
csstener (23273) skrev:#23272
Sådan som de lige forklarede det på TV Syd:
Hunden løber væk
Ejeren kontaker politiet, "Hjælp mig med at finde min hund!"
Ejeren fortæller at den har noget kamphund i blodet
Politiet siger den skal aflives fordi det er en ulovlig kamphundsrace (som den angiveligt har i blodet)
En dyrlæge/ekspert i hunderacer siger at den rent faktisk ikke har kamphundsblod
Ejeren anker
Rigspolitiet stadfæster dommen, hunden skal aflives
--
Det var versionen TVSyd gav og så virker det uforståeligt at den skal aflives hvis den rent faktisk ikke har det blod, som ejeren troede. Men mon ikke der mangler nogle detaljer?
ok...så er det jo heller ikke helt rigtigt at aflive den hvis den ikke er ulovlig at have...
min holdning omkring det der med at bestemte racer skal aflives, er at det som regel ikke er hunde racen som der er noget gald med men hvordan ejeren behandler sin hund. det der med at man forud bestemmer at en hunde race er agrasiv er jo helt hen i vejret, kig nu på hvor mange der er blevet bid/angrebet af gravhunde. men den race er jo ikke ulovlig, hvordan kan det være?
ok...så er det jo heller ikke helt rigtigt at aflive den hvis den ikke er ulovlig at have...
min holdning omkring det der med at bestemte racer skal aflives, er at det som regel ikke er hunde racen som der er noget gald med men hvordan ejeren behandler sin hund. det der med at man forud bestemmer at en hunde race er agrasiv er jo helt hen i vejret, kig nu på hvor mange der er blevet bid/angrebet af gravhunde. men den race er jo ikke ulovlig, hvordan kan det være?
OxxY (23277) skrev:Jeg kan kun oprette opgaver med afleværing per halve time i lectio, men om det bare er vores opsætning derer skrald ved jeg ikke.
Jeg har på fronter altid skulle aflevere 23:59.
OxxY (23277) skrev:Daniel-Dane (23250) skrev:Nej. Lectio og Fronter klarer det fint.
Jeg kan kun oprette opgaver med afleværing per halve time i lectio, men om det bare er vores opsætning derer skrald ved jeg ikke.
Jeg kan finde én på 23:59. Resten er stort set 12:00 med enkelte afvigere, dog alle med halve eller hele timer. Fys fra 3.g var 23:30.
Vi afleverede dog sjældent over Lectio, så tidspunktet var ligegyldigt.
du kan godt få projektore som kan ses i fuld dags lys
du kan godt få projektore som kan ses i fuld dags lys
csstener (23290) skrev:du kan godt få projektore som kan ses i fuld dags lys
Problemet ville nærmere være hvis man ikke kunne se dem i dagslys.
Jakob Jakobsen (23291) skrev:csstener (23290) skrev:du kan godt få projektore som kan ses i fuld dags lys
Problemet ville nærmere være hvis man ikke kunne se dem i dagslys.
Yvossen tror der skal være mørkt for at man kan bruge en projektor(læs #23290)
Hvis du vil have god kontrast og en biograf-lignende oplevelse så er mørket nødvendigt. Men jeg kan uden problemer sætte min på "dagligstue" mens der er almindelig dansk overskyet uden for en lørdag middag. Der er nok knald på pæren til at det ikke bliver udvasket af lyset udenfor.Yvossen (23289) skrev:#23288
Bare et lille spørgsmål til den erfarende. Bliver man ikke træt af at der altid skal være mørkt når man skal bruge projektoren, altså hvis man vil bruge den som TV?
Men lamper i stuen + cinema mode = nej...
Jeg overvejer dog en lampe på hver side af lærredet, der sidder så langt tilbage at de ikke skinner ind på lærredet - a la ambilight.
http://peecee.dk/uploads/032013/njj.jpg
Also, hvide vægge er noget hø.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.