mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Fyrene på Newz er mærkelige õ_Ô
JEG opfører mig i det mindste ordentligt omkring hunkøn!...
Jeg hverken skræmmer eller slikker på dem
JEG opfører mig i det mindste ordentligt omkring hunkøn!...
Jeg hverken skræmmer eller slikker på dem
Rainmeter (21556) skrev:Hvornår kan man kaldet et skæg for et fuldskæg? er nogle regler for hvor langt det skal være eller sådan noget?
Er det ikke bare, når det ikke er bareberet i et eller andet såsom en Hitler eller lokumsbræt eller noget? Altså, når det vokser over hele fjæset!
Rainmeter (21558) skrev:#21557
Så bare når overskægget er "vokset sammen" med, resten?
Det tænker jeg, ja :)
Fuldskæg er når det ikke er trimmet på andre måder end længden. Alt over 5mm er fuldskæg, ellers er man bare ubarberet.
Rainmeter (21558) skrev:#21557
Så bare når overskægget er "vokset sammen" med, resten?
I så fald har jeg ikke fuldskæg. På trods af at jeg ikke har barberet mig i over en måned.
Mit nederen fjæs har åbenbart besluttet sig for, at jeg skal have Wolverine skæg på kinderne, men det 'forbinder' ikke med overskægget i mundvigene.
Min patch under underlæben(?) forbinder heller ikke med resten af skægget på hagen.
Mit skæg:
http://peecee.dk/uploads/092012/genius.jpg
apkat (21525) skrev:Nu vi nu snakker om cykler
(sram s7 gear)
Gearkabel hopper ud af gearskifteren (er sket før) får det fixet ved at pille den lille sorte boks (clickboks) af og sætte på igen. Virker sådan ca 5km og jeg kan så kun skifte mellem 1. og 4. gear.
Sætter ny gearskifter, klikboks ledning combo på, nu hopper gearet bare ud af gearskifteren når man går ned i gear, og der skiftes ikke. Prøver med en anden der istedet sætter sig fast i 4. gear (har jeg også oplevet)
Er det gearet i baghjulet der er fucked(/min cykel der er forbandet), og hele lortet skal skiftes? (pisse dyrt, og kan jeg gøre det selv let?) eller er jeg bare en idiot til at sætte gearskifter ting på?
Nok rimelig vagt formuleret, sorry, men nogen der har nogle fifs/whatever?
Nå, tak for det (tror jeg nok :D)
Gik til en cykelsmed der sagde noget om at det var monteret forkert, samtidigt havde jeg også knækket den røde ting. 20kr og min stolthed og jeg behøver ikke at købe en ny cykel. awesome.
Rainmeter (21565) skrev:Jeg begynder at tro der lang vej til min drøm om et fuldskæg :(
Nu er du også kun fra 89, Mig og mit overskæg har længe kæmpet en kamp om at gro tæt mens resten af mit skæg(dog ikke på kinderne) er ret godt.
http://i.imgur.com/XycND.jpg
Mindes at hårvæks også er drevet af overskudsvarme, skru op for temperaturen i lejligheden lys dig selv i fjæset med en laser :-)
SlettetBruger (21569) skrev:Mindes at hårvæks også er drevet af overskudsvarme, skru op for temperaturen i lejligheden lys dig selv i fjæset med en laser :-)
Eller stik hovedet i en gryde med kogende vand.
Rainmeter (21568) skrev:#skæg
Jeg fik et grumt tip fra en veninde, om at b5 vitamin skulle være godt for hårvækst, det gælder dog desværre al hårvækst, altså også alt det uønskede.
B5? Jep! Det får ikke håret til at gro hurtigere, eller du kommer på et normalt niveau hvis du har B5 mangel. Dog er det oftest ikke et problem i Danmark da der er rigeligt af B5 i animalske produkter. Der er desværre intet man kan gøre for at skynde på skægvækst, ligesom alt andet hårvækst så kommer det når det kommer.
Dog er der et sammenhæng mellem skægvækst, skaldethed og Testosteron. Det betyder jo mere testosteron du har i kroppen jo før/mere skæg får du, men du bliver så også skaldet tidligere.
Til slut skal det siges at nogen mænd aldrig får skæg nogen steder. Min egen fader kan ikke få skæg end til et goatee and mustache (se nedenstående billede), og det er INTET skæg end ikke antydning af det.
http://www.beards.org/styleguide.jpg
I øvrigt en fremragende kilde til skæg: http://www.beards.org/
høhø
Rainmeter (21571) skrev:#21569
Så varme = hår som holder på varmen = endnu mere hår? :-O
Ja, nøjagtigt som isoleringen på undersiden af rumfærgerne, er til for at astronauterne ikke kommer til at fryse.
Elskov (21573) skrev:Eller bliv anorektisk. Anorektikere får mere behåring, mener jeg.
...eller få (visse typer) kemo.
Jeg kan i øjeblikket gro fuldskæg på 2-3 dage.
Rainmeter (21565) skrev:Jeg begynder at tro der lang vej til min drøm om et fuldskæg :(
fjols (21576) skrev:Jeg har hørt at sex skulle give mere hårvækst, men det skyldes vel testosteron i så fald.
Tihi!
... Har lige talt med en eller anden om DL af film... Vedkommende er med i en eller anden lukket torrenting-hub (hvilket jeg ikke fatter, stadig kan betale sig...?) og jeg sagde, at det går jævnt hurtigt, når de endelig bliver bustet de der hubs, så pas på. Svaret var, "jeg har ingen film på min computer"... Wat? Er folk så dumme?
Efter noget tid kommer det en gravplads og en hytte, og så er der et hul der går længere ned...
Så kommer der bare sort, smutter man til venstre er der så Minecraft referencer ^^
Så kommer der bare sort, smutter man til venstre er der så Minecraft referencer ^^
SlettetBruger (21583) skrev:Når en CPU inkludere en GPU (Som en i5 med HD4k) hedder den så noget specielt? Såsom SOC, etc.
Kræver det ikke, at den har både interface, nogle I/O-controllere, ram etc etc, før det kan kaldes SOC?
Er det ikke bare integrated GPU?
Zombie Steve Jobs (21584) skrev:integrated GPU?
"CPU with integrated GPU" lyder bare klodset, men nuvel, jeg nøjes med "CPU"
Jo ... Jo det gør de
--
Eva og Milleeee!!
Da I er de eneste kvinder på det dersens Interwebz, så bliver vi nødt til at spørge jer:
VIL to piger på 16 tage skade af at dyrke sex med en smuk/lækker mand på 27?
HVOR MEGET har de taget skade hvis de bagefter akten praler med det?
HVEM er den skyldige hvis de to piger afpresser manden?
(Reference tråd) [/quote]
--
Må ikke skrive det i "Jeg er ham ..."-tråden for Hånter -.-
Jo ... Jo det gør de
--
Eva og Milleeee!!
Da I er de eneste kvinder på det dersens Interwebz, så bliver vi nødt til at spørge jer:
(Reference tråd) [/quote]
--
Må ikke skrive det i "Jeg er ham ..."-tråden for Hånter -.-
Thoroughbreed (21589) skrev:#21588
Jo ... Jo det gør de
--
Eva og Milleeee!!
(Reference tråd)
--
Må ikke skrive det i "Jeg er ham ..."-tråden for Hånter -.- [/quote]
Hvis du ikke er i et lærer/underviser forhold, i familie med dem eller et eller andet magtforhold, så er det ikke ulovligt, i hvert fald. Om det er fedt, som 27-årig at mase en 16-årig skal jeg ikke kunne svare på, men mit umiddelbare bud er "nej", med mindre man er ultra-virgin og aldrig har fået noget.
Og nej, en lærer må ikke kneppe sine elever, hvis de er under 18, men de er skyldige i afpresning, men hvordan man kunne afpresse nogen, der ikke har gjort noget, der højst kan være moralsk lidt på den sære side, ved jeg sgu ikke.
Om man tager skade, maybe, maybe not, de kommer vel an på personen de knepper med.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.