mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Fjolle (21451) skrev:Kan godt lidt at du ikke gider snakke om Word fordi alle ikke har det, men så begynder at diskutere indesign :|
Jeg spurgte ind til indesign fordi det er lang tid siden jeg har prøvet det. Jeg skrev jo ikke at indesign er en god idé. Tværtimod.
Hvis du så gerne vil, kan vi da godt tale om Word :) jeg kan bare ikke bidrage med så meget.
Nah.. inDesign har ingen equation editor, det er blot en layout editor hvor du kan styre hvordan tingene bliver indsat. Hvis jeg skulle sætte ligninger ind i inDesign ville jeg lave dem i et andet program og gemme dem som billed filer for derefter at indsætte dem.
Men nej inDesign er helt sikkert ikke det perfekte værktøj til den mere tekniske rapport.
Men nej inDesign er helt sikkert ikke det perfekte værktøj til den mere tekniske rapport.
Thalion (21454) skrev:gemme dem som billed filer for derefter at indsætte dem.
vel ikke som b..b..bitmap? :'(
Bachy (21458) skrev:Jeg synes nu også hun lyder lidt .. ahh .. sensibel ;) - Gad vide om hun også tørrer alle håndtag af i hele huset, for der har alle husets beboer og gæster jo rørt ved med deres beskidte ulækre fingere;)
Er det ikke en del af normal rengøring at tage dørhåndtag? Mit keyboard får da med sprit jævnligt(mande jævnligt ikke kvinde jævnligt :P) også, forstår dog ikke hvorfor hun blander det op med vand, jeg høvler bare lidt sprit på en klud og tørrer af.
edit: also, sensibel, hvordan udleder du det?
Brug dette i stedet.
Kombineret med trykluft på dåse, så får du hurtigt et rent tastatur.
Bare husk at ryste tastaturet på hovedet, eller brug trykluft på dåse først, så holder "slimen" en del længere.
Kombineret med trykluft på dåse, så får du hurtigt et rent tastatur.
Bare husk at ryste tastaturet på hovedet, eller brug trykluft på dåse først, så holder "slimen" en del længere.
Mark dødt grafikkort? Jensen
Sååh... Sad og stenede en serie, og pludselig bliver den ene skærm helt grøn og den anden helt pink/magenta.
Jeg har prøvet at lade maskinen stå i noget tid, men den nægter stadig at boote. BIOS kommer med et usædvanligt kort bip, og så er der stilhed flere minutter før der så kommer et bip mere. Så igen efter 30 sek, så efter et par minutter, og sån.
Blæserne kører, men ingen harddisk aktivitet.
Mit umiddelbare gæt er at mit grafikkort er ristet. Nogle der har bedre idéer?
Sååh... Sad og stenede en serie, og pludselig bliver den ene skærm helt grøn og den anden helt pink/magenta.
Jeg har prøvet at lade maskinen stå i noget tid, men den nægter stadig at boote. BIOS kommer med et usædvanligt kort bip, og så er der stilhed flere minutter før der så kommer et bip mere. Så igen efter 30 sek, så efter et par minutter, og sån.
Blæserne kører, men ingen harddisk aktivitet.
Mit umiddelbare gæt er at mit grafikkort er ristet. Nogle der har bedre idéer?
Har du onboard grafikkort, så prøv om du kan starte op på det.
Kan du det, så tyder det meget på grafikkortet.
Du kan også prøve at afmontere grafikkort, RAM, CPU osv. og så montere det igen og se om det hjælper.
Har du onboard grafikkort, så prøv om du kan starte op på det.
Kan du det, så tyder det meget på grafikkortet.
Du kan også prøve at afmontere grafikkort, RAM, CPU osv. og så montere det igen og se om det hjælper.
http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=Tr%C3%A...
Mark spurgte vist for meget, eller noget. Ronron for helvede hvorfor står det ikke i wikien?
Mark spurgte vist for meget, eller noget. Ronron for helvede hvorfor står det ikke i wikien?
Så meget spurgte jeg altså heller ikke, men eftersom vandfarve er død, finder vi aldrig ud af hvorfor!
Bachy (21456) skrev:Er det her noget man bør gøre, eller bør man holde sig fra det?
Ha! Lad os gøre computeren rent med vand mens den er tændt! fantastisk!
EDIT: Forsatan er hun semi retarderet? Så lige hendes video med rengøring af microbølgeovn, hvorfor tager hun en bare noget opvaskemiddel så hun rent faktisk også får alt fedtet ordenligt fjernet. Jebus christ
Jeg bruger samme metode, dog med en lille skål vand i stedet.
Hvis man desuden bruger en microfoberklud, så er der absolut ingen grund til også at bruge sæbe.
Desuden... Mener du at der er forskel på at gøre computeren ren med vand når den er tændt og når den er slukket?
Jeg bruger samme metode, dog med en lille skål vand i stedet.
Hvis man desuden bruger en microfoberklud, så er der absolut ingen grund til også at bruge sæbe.
Desuden... Mener du at der er forskel på at gøre computeren ren med vand når den er tændt og når den er slukket?
Thalion (21475) skrev:vel ikke som b..b..bitmap? :'(
Altid!
Nej bruger normalt png, eller hvis jeg kunne få dem ud som vector ville det være ret så fantastisk. [/quote]
Men png er jo bitmap (jeg mener ikke (nøvendigvis) bmp hvis det var det du tænkte på). Til ligninger bør man ALTID bruge vektor, og her gør latex det jo nemt.
https://fbcdn-photos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash...
Fra bunden; Sennep smurt på bunden, peber, Cheddar+texmex ost, kød (Roastbeef), salat, Bacon, burger dressing, mozzarella skiver, tomat, schiracha smurt på toppen.
Fra bunden; Sennep smurt på bunden, peber, Cheddar+texmex ost, kød (Roastbeef), salat, Bacon, burger dressing, mozzarella skiver, tomat, schiracha smurt på toppen.
SlettetBruger (21484) skrev:https://fbcdn-photos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/292938_370674073001466_475680537_b.jpg
Kød: roastbeef, bacon, pastrami og skinke!!
XorpiZ (21491) skrev:Vossen (21490) skrev:#21489
Ja? Så længe det er samme model-type. ECC og buffered behøves hvis ikke være det samme.
Cool. Det gør det noget billigere at opgradere maskinerne.
Tak for det!
Ja, der findes også "apple" ram som er normal ram bare med et klistermærke. De sælges så til overpris :-)
Bachy (21487) skrev:Jeg hæfter mig mere ved at Porre sidder og ser et eller andet "Divisionen for 7 - 12 årige" på TV - Er det bevist på at Porre er en lille bumset teenager der blot troller os?
Det er The Big Bang Theory du kan se ^^
Kan det være rigtigt at hvis man får stjålet sin bil, så er det en belastende skade, hvilket gør at man ikke længere kan være elitebilist (Sådan en kræver typisk 5-6 år uden skader) ?
Jeg synes det er underligt at jeg skal straffes af forsikringsselskaberne for at have fået stjålet min bil, på trods af at jeg ikke har gjort noget som helst galt.
Jeg synes det er underligt at jeg skal straffes af forsikringsselskaberne for at have fået stjålet min bil, på trods af at jeg ikke har gjort noget som helst galt.
SlettetBruger (21497) skrev:minimuun (21496) skrev:(no shit),
Ikke overraskende, der er platin og andre lækre sager i sådan en.
Og lader til at være ret normalt http://www.google.dk/search?q=tyveri+katalysator
SlettetBruger (21497) skrev:minimuun (21496) skrev:(no shit),
Ikke overraskende, der er platin og andre lækre sager i sådan en.
Men det er altså ihærdigt at lægge sig under min bil med en el-plade-saks(eller noget) og klippe lortet af.. Mekanikeren lød ihvertfald meget undrende da han ringede og fortalte hvad der var galt..
minimuun (21496) skrev:Det kommer vel an på din dækning?
Tilsyneladende ikke.
Hvis jeg skal checke priser hos et nyt forsikringsselskab (Det er det jeg prøver på) så skal jeg indberegne tyveriet som en belastende skade, hvilket betyder at prisen bliver langt højere end hvis ikke der var nogen skade. Dette gælder også selvom det selskab jeg checker priser hos, ikke har premiestigning på tyveri.
Jeg havde besluttet mig for at skifte forsikringsselskab med min nye bil, da jeg var utilfreds med den erstatning jeg fik af mit forrige selskab, da min bil blev påkørt af en anden bilist og totalskadet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.