mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Elskov (18801) skrev:"Ninja" Cameltoe sko oO
Dertil:
http://www.tiendainjinji.es/epages/shop857987.sf/e...
;-D
SlettetBruger (18802) skrev:Dertil:
http://www.tiendainjinji.es/epages/shop857987.sf/e...
;-D
omg... .___.
Porre er den idiot der altid dukker op til en fest med et eller andet latterligt tøj/gadget/whatever som han håber alle vil spørge ham om.
Ingen spørger ham, men på et eller andet tidspunkt er der en eller anden tard der enten er dum eller fuld nok til at spørge ham og så er man ellers tvangsindlagt til storladne fortællinger om en ligegyldig ting som alle er ligeglade med.
Lige indtil nogen slår ham ihjel naturligvis.
Ingen spørger ham, men på et eller andet tidspunkt er der en eller anden tard der enten er dum eller fuld nok til at spørge ham og så er man ellers tvangsindlagt til storladne fortællinger om en ligegyldig ting som alle er ligeglade med.
Lige indtil nogen slår ham ihjel naturligvis.
Ronson (18806) skrev:Lige indtil nogen slår ham ihjel naturligvis.
Så han er lidt som Kenny, hvad det angår?
wc4 (18808) skrev:Politisk ukorrekte Mark undrer sig:
Når afrikanere bruger ordet "hudfarve", mener de så sort?
Nej. Hudfarve er faktisk almindelig griselyserød (altså - den hudfarve indfødte danskere har), så længe vi er i Danmark. Jeg har efterhånden hørt et par historier fra børnehaver om indvandreunger som spørger indfødte unger om de må låne 'hudfarven' - og de er begge enige om hvilken farve det er.
Well Ronson. Du har egentlig 99% ret. Med den undtagelse af at jeg IKKE gider snakke om tingene (herunder Fivefingers) ude i den virkelige verden.
Du får en Interessant rating alligevel.
Du får en Interessant rating alligevel.
wc4 (18808) skrev:Når afrikanere bruger ordet "hudfarve", mener de så sort?
Afrikanere bruger da ikke danske ord, tumbe.
[email protected]:
Hvordan snyder jeg Google, så jeg kan aktivere Youtube for mit Google Apps domæne?
Hvordan snyder jeg Google, så jeg kan aktivere Youtube for mit Google Apps domæne?
Been there. Youtube er ikke lokaliseret til Danmark og derfor kan Youtube ikke aktiveres for domænet. Det er sgu helt hen i hegnet at mit domænes brugere ikke kan benytte deres email til at logge ind på Youtube. Jeg har en gammel konto på Youtube fra før jeg flyttede den til Google Apps, som jeg nægtes adgang til fordi domænet er en del af Google Apps. WTF!
Hmm, det sker på mit .com domæne både fra Tyskland, Danmark og UAE.
Hmm, i bunden af Youtube kan man se hvilke lande Youtube er "lanceret" i. Et af dem var Tyskland.
I linket jeg skrev tidligere skrev de så, at man skal være i et af de lande for at kunne aktivere Youtube i Apps.
Selvom jeg tunneler igennem Tyskland kan jeg bare stadig ikke aktivere det.
Alt er bare Beta hos Google :(
Hmm, i bunden af Youtube kan man se hvilke lande Youtube er "lanceret" i. Et af dem var Tyskland.
I linket jeg skrev tidligere skrev de så, at man skal være i et af de lande for at kunne aktivere Youtube i Apps.
Jeg har skrevet til google support et par gange, og de siger bare det er æreligt du er fra danmark tosse. Mit er fra et .org domain. Er pisse irriterende, men ok det betyder bare jeg ikke er logget på youtube og så går de glip af den bruger info til deres reklamemafia, HA!
Mark Jensen venter på dommedag:
Hvornår får vi en lov, der tillader staten at tvangsfjerne børn, som bliver indoktrineret med religiøst sludder?
http://www.landoverbaptist.net/showpost.php?s=65ef...
Hvornår får vi en lov, der tillader staten at tvangsfjerne børn, som bliver indoktrineret med religiøst sludder?
Woa, det er ikke fem minutter siden jeg sad og tænkte på at man burde indføre at folk skulle overvåges fra det tidspunkt de annoncere at de er gravide, og så indkaldes til en evaluering inden sidste dag hvor det er muligt at abortere.
Emil (18819) skrev:Mark Jensen venter på dommedag:
endnu en der er røget i Landoverbaptist trolling fælden! :D
Emil (18822) skrev:OxxY (18821) skrev:endnu en der er røget i Landoverbaptist trolling fælden! :D
Damnit - og her troede man, at man havde internet-skills :/
Siden er en stor trolling fælde der tager stygt pis på baptistkirken og christianforums (f.eks . alle deres medaljer og hele forum looket).
fjols (18817) skrev:Hmm, det sker på mit .com domæne både fra Tyskland, Danmark og UAE.
Forresten i mit dashboard settings under domains står der Default Country: Denmark, og man kan ikke ændre det på nogen måde. Tror måske de checker adressen på domænet? Men har ikke lige tænkt mig at lave min adresse om hos min domæneudbyder bare for at teste :P
og det gælder også hvis man tuneller til uk eller usa.
Dit billedrør
Jeg oplever at Youtube lagger helt vildt meget om aftenen. Så meget at det nærmest ikke er til at se noget. Både på min iPad og min PC. Hvis jeg i en periode med meget lag tester forbindelsen er resultatet 10/10 Mbit, som forventet.
Er der andre, der oplever det samme?
Jeg oplever at Youtube lagger helt vildt meget om aftenen. Så meget at det nærmest ikke er til at se noget. Både på min iPad og min PC. Hvis jeg i en periode med meget lag tester forbindelsen er resultatet 10/10 Mbit, som forventet.
Gnarfsan (18826) skrev:Dit billedrør
Yep efter ca 22-23 er det totalt umuligt at se noget andet end 240p og selv det kan være svært uden lag. Ved ikke om det er fordi hele USA sider og hogger alt kapaciteten fordi de har fået fri...
Sådan har det været for mig i et stykke tid. Er pisse irriterende hvis man lige vil se noget When Cheese Fails eller lign i HD ;(
OxxY (18824) skrev:Forresten i mit dashboard settings under domains står der Default Country: Denmark, og man kan ikke ændre det på nogen måde. Tror måske de checker adressen på domænet? Men har ikke lige tænkt mig at lave min adresse om hos min domæneudbyder bare for at teste :P
"Mit" står også til et land hvor Youtube ikke er rullet ud i endnu. Det kunne måske forklare det!
Mickey Ickey McKey Jensen:
Hvad kan mus ikke lade være med at spise?
Vores hus er invaderet af mus, her hvor vinteren er ved at banke på døren. Under trægulvet i den ene stue, kan man om morgenen og aftenen høre at de er godt i gang med at bygge reder, værksted, hængebroer, mv. Så far her plyndrer en tømmerhandel for musefælder. Men der skal jo noget i dem for at få musene til at dumme sig gevaldigt.
Vores hus er invaderet af mus, her hvor vinteren er ved at banke på døren. Under trægulvet i den ene stue, kan man om morgenen og aftenen høre at de er godt i gang med at bygge reder, værksted, hængebroer, mv. Så far her plyndrer en tømmerhandel for musefælder. Men der skal jo noget i dem for at få musene til at dumme sig gevaldigt.
Dreadnought (18830) skrev:Mickey Ickey McKey Jensen:
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=200811...
Æbler, rosiner, etc. Frugt. (ikke citrus frugter)
Kilde: Random dude på answers.yahoo.com
markjensen i spionkodeskole
Hvis jeg allokerer et dynamisk array i C++ med størrelsen 1, vil det dynamiske array så bare bliver forøget med en plads hver gang jeg tilføjer et element?
Eksempel:
Og hvad vil der ske hvis jeg ændrer increment til 10?
Hvis jeg allokerer et dynamisk array i C++ med størrelsen 1, vil det dynamiske array så bare bliver forøget med en plads hver gang jeg tilføjer et element?
Eksempel:
int increment=1
double *smthng = new double[increment]
Og hvad vil der ske hvis jeg ændrer increment til 10?
Thalion (18835) skrev:Jep, sådan en god kraftig pølse der lugter godt. Så går de amok, det gjorde mine rotter ihvertfald.
hmmm.
Mark Jensen hjælper sin far
Jeg står og skal bruge pris og eventuel et sted at bestille en adesys OCTalarm-t men kan ikke umiddelbart finde noget. Er der nogen her på newz der har bedre google-fu en mig?
Jeg står og skal bruge pris og eventuel et sted at bestille en adesys OCTalarm-t men kan ikke umiddelbart finde noget. Er der nogen her på newz der har bedre google-fu en mig?
Woller (18838) skrev:Mark Jensen hjælper sin far
Umiddelbart er der ikke nogen danske sider som giver den gas med de her alarmsystem. Tilgengæld står der en masse på tysk her: http://www.d-d-s.nl/octalarm.html - Samt der er søde billeder af kyllinger.
Alrekr (18839) skrev:#18838
Jeg gætter på at [email protected] kan hjælpe med det spørgsmål.
Er i gang med at skrive dertil men skal helst have et svar i dag :/
Kris (18840) skrev:Umiddelbart er der ikke nogen danske sider som giver den gas med de her alarmsystem. Tilgengæld står der en masse på tysk her: http://www.d-d-s.nl/octalarm.html - Samt der er søde billeder af kyllinger.
TYSK?!
Det der, det er nederlandsk.
Woller, de koster fra €1045.
Alrekr (18839) skrev:#18838
Jeg gætter på at [email protected] kan hjælpe med det spørgsmål.
Jeg tror ikke de kender Newz...
Markjensen og systemet
Kan man få "midlertidig førtidspension" eller noget, der minder om? Altså at man kan hive et par år ud af kalenderen, hvor man fokuserer på at blive i stand til at tage en uddannelse/passe et arbejde?
Jeg har kigget lidt rundt, og man kan vist ikke få midlertidig førtidspension som sådan, men der er noget med kontanthjælp for psykisk syge og revalidering, men jeg kan simpelthen ikke finde rundt i det. Skal man være igang med arbejde/uddannelse for at få revalidering?
Nogen, der har forstand på det?
Jeg har ringet til psykiatrien, for at snakke med en socialrådgiver, men det sker jo nok ikke før januar, og jeg vil gerne høre, om nogen har lidt forstand på mulighederne.
Kan man få "midlertidig førtidspension" eller noget, der minder om? Altså at man kan hive et par år ud af kalenderen, hvor man fokuserer på at blive i stand til at tage en uddannelse/passe et arbejde?
Jeg har kigget lidt rundt, og man kan vist ikke få midlertidig førtidspension som sådan, men der er noget med kontanthjælp for psykisk syge og revalidering, men jeg kan simpelthen ikke finde rundt i det. Skal man være igang med arbejde/uddannelse for at få revalidering?
Nogen, der har forstand på det?
Jeg har ringet til psykiatrien, for at snakke med en socialrådgiver, men det sker jo nok ikke før januar, og jeg vil gerne høre, om nogen har lidt forstand på mulighederne.
Du kommer vel på kontanthjælp, men da du er under 25 og ikke har børn er det ikke specielt meget.
Mener at du kan blive sat i en gruppe der får hjælp til at være i stand til at tage en uddannelse/ komme ud på arbejdsmarkedet i stedet for at blive tvunget til at søge jobs 8 timer om dagen.
Har en veninde der har været igennem møllen.
Mener at du kan blive sat i en gruppe der får hjælp til at være i stand til at tage en uddannelse/ komme ud på arbejdsmarkedet i stedet for at blive tvunget til at søge jobs 8 timer om dagen.
Kom i gang. Andet er der vel ikke at sige til det. At tulle rundt uden at lave noget er jo til at blive mere bims af.
Man lærer desuden bedst, jo yngre man er. ;)
Fjolle (18848) skrev:Du kommer vel på kontanthjælp, men da du er under 25 og ikke har børn er det ikke specielt meget.
okay.. ved du hvor mange timer om ugen ca. man skal mødes med den gruppe?
Og jeg ved godt, at kontanthjælpen ikke er høj, men jeg kan vist få lidt mere end normalt pga min type lidelse.
Dreadnought (18849) skrev:Kom i gang. Andet er der vel ikke at sige til det. At tulle rundt uden at lave noget er jo til at blive mere bims af.
Sikke noget provokerende bullshit at skrive, når jeg jo ikke kan gennemføre en uddannelse eller passe et arbejde, som tingene er nu. Desuden har jeg ingen planer om at lave ingenting, for vi kan hurtigt blive enige om, at det gør det værre. Men jeg vil gerne lave noget, som jeg kan holde til eller kan forbedre min situation.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.