mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Marko Soundo Jonson
Har det her bundkort i min gl stationære, men kan knagme ikke finde specs på on-board lykortet...
det jeg leder efter er DAC'ens bitrate og opløsning.
Har det her bundkort i min gl stationære, men kan knagme ikke finde specs på on-board lykortet...
OxxY (17799) skrev:SlettetBruger (17798) skrev:Kørselspenge...
Hvorfor findes det? Er der penge i små communities i forhold til at folk var nød til at flytte ind i byerne?
Det er lidt tiltænkt for at hjælpe folk udenfor byerne ja. Men vi har jo også meget høje afgifter på køretøjer og benzin herhjemme, så når du bruger dit transportmiddel til arbejde bliver du kompenseret.
Hvor mange penge kunne vi egentlig spare på administration hvis privatpersoner skulle betale lets say 40% skat hvis de tjener under 400k om året og 50% skat hvis de tjener over 400k? (og måske 30% under 200k) Og så ellers bare ikke have nogen former for fradrag overhovedet. Er der nogen undersøgelser der viser hvor mange penge vi rent faktisk bruger på at administere statens indtægt?
Alle regeringer i hele verden har intentioner om at effektivisere den offentlige sektor. Ingen har held med det. Jeg skyder på at det har noget at gøre med størrelsen. Alle store organisationer, more or less, har problemer med spild.
Men ja, jeg tror man ville spare rigtig meget.
wc4 (17803) skrev:Hvad er det ultimative troll-spørgsmål?
kommer an på hvem du vil trolle...
F.eks. ville jeg være fuldstændige ligegled med spørgsmålet:
"I hvilket afsnit af Star Trek : The Two Towers gik Princess Leia gennem Stargaten?"
Men Scifi nørder ville nok godt kunne rage over det....
wc4 (17803) skrev:Hvad er det ultimative troll-spørgsmål?
Det skifter vel også efter forum?
Tror trolling fungerer bedst i form af konstateringer og ikke spørgsmål. Som kommentarer (evt. i form af spørgsmål?) fungerer det også glimrende.
For eksempel den her, jeg har set på FB: http://www.8hours.eu - det er tydeligvis noget, som nogle der kan lide dyr og eventuelt er vegetarer går op i. Det er jo guld for en troll, at få fat på sådan en masse følsomme mennesker med et par gode bacon-relaterede posts. .
snesman (17807) skrev:Hvorfor kan jeg ikke tilgå danskebank.dk ??
http://www.downforeveryoneorjustme.com/danskebank....
Qw_freak (17795) skrev:Marky Bootstey Jensen
nogen der har nogen erfaringer med det her??
http://www.iobit.com/gamebooster.html
Jeg sidder på en 4C/8T...og da de færrest espil understøter 4 kenrer eller derover kan jeg kun grine af dit n00b linke.
Åbn din jobliste, skift til CPU tabben...læg mærke til hvor LIDT CPU dine baggrundsporcessor bruger...and then do the math.
Alrekr (17810) skrev:Som du har skrevet det er det 4. Havde du skrevet -(2^2) var det -4. Var der mere?
For det første er jeg uenig.
For det andet har dette spørgsmål givet anledning til en af de største, længste, hedeste debatter i newz.dks historie.
For det tredje se hvor godt dette troll-spørgsmål er! :-D
Mort (17812) skrev:Spiderboy (17809) skrev:Hvad er -2^2?
:-)
Det er jo ikke et troll spørgsmål, da der findes et klart og utvetydigt matematisk svar på det.
Om folk så forstår det, er noget helt andet.
Det gør der, men derfor trigger det stadigvæk folk i en grad, som meget få spørgsmål gør.
Derfor et fantastisk troll-spørgsmål.
Qw_freak (17801) skrev:Marko Soundo Jonson
Er du retaderet?
Fra dit link:
ALC889A with DTS Connect Enables a Superior Audio Experience
Smid ALC889A i google, klik på 1. link:
http://www.realtek.com/products/productsView.aspx?...
Sikke mange n00bs der er herinde i dag...
Spiderboy (17813) skrev:For det første er jeg uenig.
For det andet har dette spørgsmål givet anledning til en af de største, længste, hedeste debatter i newz.dks historie.
For det tredje se hvor godt dette troll-spørgsmål er! :-D
At du er uenig gør det ikke rigtigt. Men at jeg husker forkert gør det rigtigt at det er forkert.. ehm.. you know..
Anyways, Mathematica siger -2^2=-4. Google siger -2^2=4. MATLAB siger -2^2=-4. TI-83 Plus siger -2^2=-4.
Spiderboy (17814) skrev:Det gør der, men derfor trigger det stadigvæk folk i en grad, som meget få spørgsmål gør.
Derfor et fantastisk troll-spørgsmål.
Hvis vi skal ud i diskutere spørgsmål som folk ikke forstår svaret på, så kan jeg jo passende byde ind med spørgsmål i kategorien:
Hvis jeg rejser tilbage i tiden og stiller mig selv ved siden af mig selv, er der så to af mig og hvis der er, hvad sker der så hvis begge to rejser tilbage i tiden og gør det samme, kan jeg så lave uendelige kopier af mig selv ?
Alrekr (17816) skrev:Anyways, Mathematica siger -2^2=-4. Google siger -2^2=4. MATLAB siger -2^2=-4. TI-83 Plus siger -2^2=-4.
Og stort set alle matematikere du kan finde siger, at -2^2=-4. Det er den konsensus, som hersker (hvilket er det jeg og Mort mente med, at der findes klart og utvetydigt svar på det).
At nogle programmører så afviger fra konsensus er der ikke så meget at gøre ved.
Men hvis vi alligevel vælger at tro på programmerne, stoler jeg mere på Mathematica, Maple og Matlab end Google, da de er lavet af matematikere/til matematikere. Og alle 3 siger -4.
terracide (17811) skrev:Qw_freak (17795) skrev:Marky Bootstey Jensen
nogen der har nogen erfaringer med det her??
http://www.iobit.com/gamebooster.html
Jeg sidder på en 4C/8T...og da de færrest espil understøter 4 kenrer eller derover kan jeg kun grine af dit n00b linke.
Åbn din jobliste, skift til CPU tabben...læg mærke til hvor LIDT CPU dine baggrundsporcessor bruger...and then do the math.
Hvis du læser min efterfølgende post tror jeg godt selv du kan læse at jeg er skeptisk omkring behovet for det program...
eller det kan du måske ikke finde ud af?
terracide (17815) skrev:Qw_freak (17801) skrev:Marko Soundo Jonson
Er du retaderet?
Fra dit link:
ALC889A with DTS Connect Enables a Superior Audio Experience
Smid ALC889A i google, klik på 1. link:
http://www.realtek.com/products/productsView.aspx?...
Sikke stor n00b jeg er i dag...
jamen så må du jo meget gerne copy paste fra den side hvilken HW der sidder i mit bundkort og ikke bare hvilke bitrates Realtech ALC889 codec understøtter!
Mort (17819) skrev:Hvis vi skal ud i diskutere spørgsmål som folk ikke forstår svaret på, så kan jeg jo passende byde ind med spørgsmål i kategorien:
Hvis jeg rejser tilbage i tiden og stiller mig selv ved siden af mig selv, er der så to af mig og hvis der er, hvad sker der så hvis begge to rejser tilbage i tiden og gør det samme, kan jeg så lave uendelige kopier af mig selv ?
Et godt troll-spørgsmål drager - næsten provokerer - folk til at reagere på det og give deres besyv med.
Og så er det ligegyldigt om det er et dumt spørgsmål eller et spørgsmål folk ikke forstår eller whatever.
Hvorfor er Apple sådan nogle fucking lame-ass patentryttere, der sælger foældet hardware til overpriser?
Go go go
Go go go
Spiderboy (17820) skrev:Men hvis vi alligevel vælger at tro på programmerne, stoler jeg mere på Mathematica, Maple og Matlab end Google, da de er lavet af matematikere/til matematikere.
Jamnjamnjamn...!
Emil Melgaard (17821) skrev:Nej, Google siger -2^2=-4.
Ah, det var der aben var - jeg glemte minusset.. :(
Spiderboy (17809) skrev:Hvad er -2^2?
nok den største Enkelt emnede diskussion der har været på Newz.dk måske nogensinde. Ihvertfald mens jeg har været her..
http://newz.dk/hvad-giver-2-2
Qw_freak (17828) skrev:Spiderboy (17809) skrev:Hvad er -2^2?
nok den største Enkelt emnede diskussion der har været på Newz.dk måske nogensinde. Ihvertfald mens jeg har været her..
http://newz.dk/hvad-giver-2-2
Indlæg #4 er episk: '... og så er den vist ikke længere.' TROLOLOLOLOLOLO!!!
SlettetBruger (17800) skrev:Dengang jeg kørte 160km dagligt fik jeg snart 2x der jeg brugte på benzin. Men jeg har egentlig aldrig rigtig forstået hvorfor staten skulle betale for at jeg ville bo langt fra arbejdet...
Nu er der jo også andre ting i det end benzin. Slitage og værditab f.eks.
terracide (17836) skrev:Døgtiiig...så selv en kegle kan lære nye ting...interessant.
Jeg afslører lige hvad jeg gjorde hvis det ikke lykkedes nogen at forstå hvad der skete.
Jeg skrev "spørgsmålet" uden spørgsmålstegn med vilje så vedkommende kommenterer på det.
Så kom jeg med det samme spørgsmål med spørgsmålstegn med henblik på at personen ikke har noget andet end at kommentere igen :)
Det hedder passiv trolling :)
Jeg ville aldrig kunne ramme dig så hårdt, som du rammer dig selv, Henrik. Nogle gange får man bare lyst til at understrege din komplette mangel på stil, klasse og intellekt, hvis nogen skulle have overset den. Vi fortjener sgu allesammen lidt lyspunkter i tilværelsen - og uanset hvor svært, man kan synes, at man har det, så kan man glæde sig over, at man i det mindste ikke er dig. Det er et positivt budskab, jeg forsøger at sprede.
LinguaIgnota (17849) skrev:Jeg ville aldrig kunne ramme dig så hårdt, som du rammer dig selv, Henrik. Nogle gange får man bare lyst til at understrege din komplette mangel på stil, klasse og intellekt, hvis nogen skulle have overset den. Vi fortjener sgu allesammen lidt lyspunkter i tilværelsen - og uanset hvor svært, man kan synes, at man har det, så kan man glæde sig over, at man i det mindste ikke er dig. Det er et positivt budskab, jeg forsøger at sprede.
Når det kommer fra dig har det ingen værdi....dine handlinger og ord hænger ikke samme...men hop du bare hen til rygklapperne og tro du er en god dreng.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.