mboost-dp1

Tråden til dumme spørgsmål

Gå til bund
Gravatar #17601 - OxxY
30. sep. 2011 13:57
Daniel-Dane (17600) skrev:
one.com

Tak, det ser lovende ud, selvom det er lidt nedern man skal have domænet hos dem. Men det er vel en del af buisness strategien. Det er ihvertfald noteret :)

Ved du om man selv kan ændre email udbyder på domænerne? Kan ikke lige gennemskue det. F.eks. har jeg gmail som email provider på mit eget domæne fra godaddy. Nogen der ved om one.com kan det?
Gravatar #17602 - LinguaIgnota
30. sep. 2011 14:49
NightZtorm (17598) skrev:
FYP

Also, lidt cremefraiche - og så kan man gudhjælpemig også putte fintsnittet salat i. Det er en udsøgt fornøjelse på et godt stykke rugbrød.
Gravatar #17603 - Alrekr
30. sep. 2011 14:59
Aaanyways. Konen har muligvis fået stjålet sin telefon. Findes der en måde hvormed man kan unlinke en Android-telefon og ens Googlekonto?
Gravatar #17604 - sissy
30. sep. 2011 15:19

Du kan prøve plan b, det kan ikke unlinke, men måske hjælpe dig med at finde den.. https://market.android.com/details?id=com.lookout....

Og kan hun ikke bare ændre password??
Gravatar #17605 - Alrekr
30. sep. 2011 15:36
Password er ændret, telefonen er slukket (opkald går direkte til telefonsvarer) og den er politianmeldt. Facebook og dropbox er unlinked. Men både denne, og den forrige telefon, står stadig som værende linkede..
Gravatar #17606 - Dreadnought
30. sep. 2011 19:36
Plan B skrev:
Plan B is the 'find my phone' app that you download AFTER you lose your phone.

Plan B is your last resort to find your missing phone.

...

Follow these easy steps to use Plan B:

1. Install Plan B to the phone that you are trying to find from the Android Market website: https://market.android.com/details?id=com.lookout....

...

Wait what?
Gravatar #17607 - Ronson ⅍
30. sep. 2011 19:39
SlettetBruger (17560) skrev:
Linse spirrer især!
Gør den?
Gravatar #17608 - Ronson ⅍
30. sep. 2011 19:41
Dreadnought (17606) skrev:
Plan B skrev:

1. Install Plan B to the phone that you are trying to find from the Android Market website: https://market.android.com/details?id=com.lookout....

...

Wait what?
Hvis du vælger trykker "installér" på en app på market.android.com så begynder den selv at installere på telefonen.

Om den så kan starte nogle baggrundsservices eller først starter hvis tyven starter programmet aner jeg ikke.
Gravatar #17609 - Ronson ⅍
30. sep. 2011 19:44
Also, lunkne tomater fra haven er noget af det klammeste jeg nogensinde har prøvet.

Tomater skal være kølige, sure og fra supermarkedet.

Rygbrød med tomat og mayonnaise er godt.

LinguaIgnota (17602) skrev:
Also, lidt cremefraiche - og så kan man gudhjælpemig også putte fintsnittet salat i. Det er en udsøgt fornøjelse på et godt stykke rugbrød.
er ikke.
Gravatar #17610 - LinguaIgnota
30. sep. 2011 20:07
Ronson (17609) skrev:
er ikke.

Stfu, hvis du ikke har smagt det. Jeg var selv superskeptisk.

Der skal vist også lidt fintsnittet selleri i.
Gravatar #17611 - Ronson ⅍
30. sep. 2011 20:19
Og så kommenterede du ikke engang

Ronson (17609) skrev:
Rygbrød
Gravatar #17612 - kimx
30. sep. 2011 21:50
Ronson (17608) skrev:
Dreadnought (17606) skrev:
Plan B skrev:

...

Wait what?
Hvis du vælger trykker "installér" på en app på market.android.com så begynder den selv at installere på telefonen.

Om den så kan starte nogle baggrundsservices eller først starter hvis tyven starter programmet aner jeg ikke.

Den burde starte selv, men hvis den ikke gør det kan man sende en sms med teksten "locate" til telefonen.
Gravatar #17613 - LinguaIgnota
1. okt. 2011 16:19
Hvad blev der af PRiNG? Hun var simpelthen så rar til at rate.
Gravatar #17614 - XorpiZ
1. okt. 2011 16:20
Er der en smart måde, man kan få en xbox 360 til at afspille film med non-hardcoded subtitles på?

Jeg har sat xboxen op til at kunne se mine shares via Zune, men den afspiller ikke subtitles, medmindre de er hard-coded ind i filen.

Er der nogle alternativer?
Gravatar #17615 - Barkane
1. okt. 2011 17:13
PS3 Media Server kan også bruges har jeg ladet mig fortælle.
Gravatar #17616 - Emil
2. okt. 2011 07:53
Mark Jensen vil starte sin egen afdeling af PET

Hvis man gerne vil optage en telefonsamtale på sin HTC Desire (som er rootet og kører CM7), hvordan bærer man sig så ad med det? De fleste programmer, jeg har set, optager kun telefonindehaverens part, hvilket er useless.
Gravatar #17617 - Daniel-Dane
2. okt. 2011 08:15
Emil (17616) skrev:
[...] hvilket er useless

Der er da mennesker, som kun gider høre på sig selv. Vi kalder dem kvinder.

Also, nu har jeg aldrig.
Gravatar #17618 - Daniel-Dane
2. okt. 2011 08:22
mark BF3 jensen

BF3 uden Origin ville være dejligt. Har I set noget?
Gravatar #17619 - OxxY
2. okt. 2011 09:37
Spuce (17615) skrev:
PS3 Media Server kan også bruges har jeg ladet mig fortælle.

Tversity burde også virke på xbox'en.
Gravatar #17620 - JesperZ
2. okt. 2011 10:17
Daniel-Dane (17618) skrev:
mark BF3 jensen

Mon ikke der kommer en hacked version af BF3 engang efter release der kører uden om Origin?

Men hvad er det der er så slemt ved Origin? Altså det er jo næsten samme koncept som Steam...
Gravatar #17621 - Mort
2. okt. 2011 10:38
Jeg har ikke prøvet Origin, jeg jeg har prøvet EA's tidligere game managers og fælles for dem alle har været at de har virket meget dårligt.

Flere gange har jeg været ude for at jeg ikke har kunnet patche mine spil og ikke har kunnet spille mine spil og der har ikke været noget hjælp at hente fra EA's forums, samtidig med at deres support har været uendelig langsom og ikke har givet brugbare svar.

Det er kommet til det punkt at jeg har uninstalled alle de spil der har brugt EA's game managers, fordi det simpelthen har været for omstændigt at få til at virke.

Med sådan en dårlig track record vil jeg ikke risikere at købe nogen af EA's spil, hvis det skal foregå via deres egen game manager.
Gravatar #17622 - Daniel-Dane
2. okt. 2011 11:59
JesperZ (17620) skrev:
mark BF3 jensen

Mon ikke der kommer en hacked version af BF3 engang efter release der kører uden om Origin?

Men hvad er det der er så slemt ved Origin? Altså det er jo næsten samme koncept som Steam...

Jeg skal bruge det NU til den åbne beta!

Desuden gider jeg ikke have Origin til ét spil, når jeg har Steam.
Gravatar #17623 - JesperZ
2. okt. 2011 13:32
Daniel-Dane (17622) skrev:
JesperZ (17620) skrev:
mark BF3 jensen

Jeg skal bruge det NU til den åbne beta!

Desuden gider jeg ikke have Origin til ét spil, når jeg har Steam.

Det kan du ikke :)
Gravatar #17624 - Daniel-Dane
2. okt. 2011 16:19
markjensen

Jeg har vist noget gammelt kloakslam, som er tørret fast på badeværelset. Min tanke er at sprøjte gulvet (klinker?) og væggene (fliser?) til med noget Cillit Bang. Det hele skylles til sidst ned i afløbet, som også skal renses.

Spørgsmålet er så bare, hvilken Cillit Bang jeg skal vælge, eller om der er andet. Vi må nok hellere antage, at der er alskens svamp, bakterier, fedt og andet sjovt.
Gravatar #17625 - Norrah
2. okt. 2011 16:23
Hvorfor tager authentication over AFP så lang tid??
Gravatar #17626 - NightZtorm
3. okt. 2011 08:12
Mark Jensen skal bruge nyt musik

Jeg har nu hørt Nightwish i et par år, og synes det er et fantastisk band... Jeg tænkte derfor om der fandtes andet musik der minder om Nightwish, da lidt afveksling nogle gange kan være godt =)

Gief me some help plz, oh mighty Newz.
Gravatar #17627 - XorpiZ
3. okt. 2011 08:37
Sonata Arctica måske?
Gravatar #17628 - Kris
3. okt. 2011 08:37
NightZtorm:
Der er ikke noget band som ligger lige oven i Nightwish efter min mening, men jeg kan anbefale:
Xandria, Leaves' eyes, Within Temptation og Lacuna Coil.

Jeg har hørt at Sirenia og Nemesea skulle være i samme stil også.
Gravatar #17629 - Colapusheren
3. okt. 2011 08:40
Fandt denne i et indkøbskurv med blandede lortevarer tilbudsvarer. Hvad er det?!

Billede 1
Billede 2
Gravatar #17630 - Qw_freak
3. okt. 2011 08:48
Colapusheren (17629) skrev:
Fandt denne i et indkøbskurv med blandede lortevarer tilbudsvarer. Hvad er det?!

Billede 1
Billede 2

Det er til at lave små furer i din køkkenhave så du kan så noget i dem... (gæt)
Gravatar #17631 - OxxY
3. okt. 2011 08:49
NightZtorm (17626) skrev:

Jeg har nu hørt Nightwish i et par år, og synes det er et fantastisk band... Jeg tænkte derfor om der fandtes andet musik der minder om Nightwish, da lidt afveksling nogle gange kan være godt =)

Tjah, du finder ikke noget det er helt derhen af gode gamle nightwish, desværre :( Og med den nye forsangerinde er nightwish sku noget kedeligt noget.

Af bands der kommer i nærheden af, er jeg mest glad for Within Temptation, specielt albummet Mother Earth er fantastisk.

Hvis du kan lide den mandlige vokal i Nightwish har han sit eget band der heder Tarot, det er sku også ganske udemærket rock, men det har intet med opera og klassisk at gøre :)
Gravatar #17632 - NightZtorm
3. okt. 2011 09:03
OxxY (17631) skrev:
Hvis du kan lide den mandlige vokal i Nightwish har han sit eget band der heder Tarot, det er sku også ganske udemærket rock, men det har intet med opera og klassisk at gøre :)

this me like =)

#Kris
tak for forslagene, må lige få dem tjekket =)

#Xorpiz
tak for forslaget, men synes det vigtigste element i Symfoni metal, er den kraftfulde kvindelige stemme (hvilket også er grunden til at jeg er utilfreds med Nightwish efter at Anette er blevet forsanger)
Gravatar #17633 - OxxY
3. okt. 2011 09:13
Tarot: et af minde yndlingsnumre. Tror sku lige jeg finder hørebøfferne frem :D
Gravatar #17634 - Thalion
3. okt. 2011 09:14
NightZtorm (17632) skrev:
this me like =)

#Kris
tak for forslagene, må lige få dem tjekket =)

#Xorpiz
tak for forslaget, men synes det vigtigste element i Symfoni metal, er den kraftfulde kvindelige stemme (hvilket også er grunden til at jeg er utilfreds med Nightwish efter at Anette er blevet forsanger)

Epica? De har vist noget af det nu ønsker
Gravatar #17635 - Zombie Steve Jobs
3. okt. 2011 09:30

Theatre of Tragedy - tjek "Velvet Darkness They Fear" - det er gammelt, men mere eller mindre dem, der satte gang i det der "hurr durr opera-agtig kvinde synger og metal og mørk/lys"

Det er et fedt album, IMO.

Ellers Leaves' Eyes for mere af det der poppede-metal, eller Tristania, Xandria eller Liv Kristine (som er sådan lidt sært, nærmest EuroVision uden at være det)

Evt. tjek My Dying Bride - noget af deres nyere er pisse fedt. Ellers er der altså rigtig meget god gammel tråd at finde derude. Tjek Ulver, der nok har det vildeste spændvidde for noget band nogensinde i universet, dog er det ikke alles kop the, men de har været i gang længe og har ændret sig meget.

Ellers IWRESTLEDABEARONCE for sygo-kvindevokal.

All in all

Theatre of Tragedy for der hvor det hele begyndte!

Gravatar #17636 - OxxY
3. okt. 2011 09:38
Steve Jobs (17635) skrev:
Ellers IWRESTLEDABEARONCE for sygo-kvindevokal.

Linkz? Mit internet er helt i hegnet i dag, så det der med at søge på ting er sku til at få grå hår af :P

ps. NighsZtorm det var sku godt du spurgte, er ALT for længe siden jeg har haft Tarot på :p Kan anbefale Traitor og Tides ud over Crows fly black, fra samme album.
Gravatar #17637 - Colapusheren
3. okt. 2011 09:53
qw_freak (17630) skrev:
Colapusheren (17629) skrev:

Billede 1
Billede 2

Det er til at lave små furer i din køkkenhave så du kan så noget i dem... (gæt)

Lyder sandsynligt :)
Gravatar #17638 - Zombie Steve Jobs
3. okt. 2011 10:05
OxxY (17636) skrev:
Linkz? Mit internet er helt i hegnet i dag, så det der med at søge på ting er sku til at få grå hår af :P

ps. NighsZtorm det var sku godt du spurgte, er ALT for længe siden jeg har haft Tarot på :p Kan anbefale Traitor og Tides ud over Crows fly black, fra samme album.

[url= LIKE KEVIN BACON[/url]

Det er mega fucked og en sær blanding af alt muligt, men synes sgu det er ret fedt.
Gravatar #17639 - Systran
3. okt. 2011 11:10

[url= Prophets[/url] bare for at nævne noget, der ikke var nævnt før.

Hvis man søger på Nightwish inde på iTunes Store, så kommer følgende op i "Artists also bought":

Within Temptation
Tarja
Kamelot
Epica
Sonica Arctica
Gravatar #17640 - LinguaIgnota
3. okt. 2011 11:52
Velvet Darkness They Fear er et OK album. Jeg købte det i sin tid, fordi der var patter på coveret.

Anywho, And When He Falleth er albummets absolutte højdepunkt.
Gravatar #17641 - Spiderboy
3. okt. 2011 11:54
Hvad med Tarja Turunens musik fra efter hun gik solo fra Nightwish?
Gravatar #17642 - OxxY
3. okt. 2011 12:54
Spiderboy (17641) skrev:
Hvad med Tarja Turunens musik fra efter hun gik solo fra Nightwish?

Det er noget utter crap :p Hun er røget igennem den sædvanlige popmølle, og resultatet er forudsigeligt :)
Gravatar #17643 - LinguaIgnota
3. okt. 2011 13:05
Nightwish var også utter crap. There, I said it.
Gravatar #17644 - Ronson ⅍
3. okt. 2011 13:30
Kandis. Kandis all the way.

Drop alt det der dødsmetal eller hvad det er I hører, så gør det heller ikke så ondt at være menneske.
Gravatar #17645 - LinguaIgnota
3. okt. 2011 13:45
Dødsmetal=Alt hvad der ikke er Kandis.
Gravatar #17646 - Alrekr
3. okt. 2011 14:08
Ronson (17644) skrev:
Kandis. Kandis all the way.

Drop alt det der dødsmetal eller hvad det er I hører, så gør det heller ikke så ondt at være menneske.

Stemte du på dem igen? Og svarede Michael Scjcjschsjchsjchsjsøitttt nogensinde?
Gravatar #17647 - markjensen
3. okt. 2011 16:18

[url= (jeg kunne ikke lige finde en bedre kvalitet) med Sharon fra WT. Smukhed!

After Forever er heller ikke nævnt endnu.
Gravatar #17648 - LinguaIgnota
3. okt. 2011 16:30
Gravatar #17649 - Ronson ⅍
3. okt. 2011 16:34
Alrekr (17646) skrev:
Stemte du på dem igen?
Nej.
Alrekr (17646) skrev:
Og svarede Michael Scjcjschsjchsjchsjsøitttt nogensinde?
Ja.
Gravatar #17650 - Alrekr
3. okt. 2011 16:53
Ronson (17649) skrev:
Nej.
Skidt
Ronson (17649) skrev:
Ja.
Hvad svarede han?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login