mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Over 9000 %. Nej vent, 1337 %!snesman (8501) skrev:42%
(Ja, jeg prøver her at illustrere, at disse tal er ved at blive gamle)
Daniel-Dane (8494) skrev:Duuuuuuuuuurrrrr...
Hvad laver man ved en house warming?
Jeg inviterede kolleager og venner, købte spurt til en velkomstdrink og så drak vi og spilelde besserwisser (mænd mod kvinder) og et eller andet skummelt Andriod app (trhut or dare) der forsagede jeg på et tidspunkt måtte give en kollegas kone en lapdance...iført silke morgenkåbe a al Heffner...
terracide (8503) skrev:...der forsagede jeg på et tidspunkt måtte give en kollegas kone en lapdance...iført silke morgenkåbe a al Heffner...
Jeg overvejer lige nu om man skulle prøve at grave lidt i hjernen med en sløv ske, for at fjerne det mentale billede.
Jakob Jakobsen (8504) skrev:Jeg overvejer lige nu om man skulle prøve at grave lidt i hjernen med en sløv ske, for at fjerne det mentale billede.
Hvis du vil tænke på noget andet måtte jeg engang som "straf" i et spil gi en kammerat en lapdance...
Uh endnu bedre. vi skulle simulere et påklædt samleje i doggystyle.
Better nao?
Obsolete:
Hvor finder jeg et CR1240E 3V Li-Mn knapcellebatteri?
Google fortæller mig er at det er udgået. Så er der vel kun CR1225 plus en 1,5mm spændeskive jeg kan bruge.
Hvor finder jeg et CR1240E 3V Li-Mn knapcellebatteri?
Google fortæller mig er at det er udgået. Så er der vel kun CR1225 plus en 1,5mm spændeskive jeg kan bruge.
Fra 2 dage til en måneds tid, alt efter hvor travlt de har og hvilken type pakke det er.
Fra 2 dage til en måneds tid, alt efter hvor travlt de har og hvilken type pakke det er.
i min lokale gamestop fortalte ekspedienten at man kun kunne spille 2 personer ad gangen paa en ps3 slim qua der kun er to usb porte foran....Fjolle (8511) skrev:Det står der godt nok. Men han kiggede på deres computersystem og sagde at det var blevet udskudt.
Tog han bare pis på mig?
regn selv moralen ud..
USB hub time!MiniatureZeus (8513) skrev:i min lokale gamestop fortalte ekspedienten at man kun kunne spille 2 personer ad gangen paa en ps3 slim qua der kun er to usb porte foran....Fjolle (8511) skrev:Det står der godt nok. Men han kiggede på deres computersystem og sagde at det var blevet udskudt.
Tog han bare pis på mig?
regn selv moralen ud..
Daniel-Dane (8505) skrev:Sprut... Tjek!
Sociale lege... To come!
En god ide kan også være at fikse noget playlist til musik og så låse afspilleren. Ellers ender det altid med at fra de første poptøser får deres 3 cider skifter numre hver 2 minut, eller skal leve med densamme sang på repeat i en time... :P
edit: og så er natmad det mest værdsatte i denne verden!! En gang forlvede pølsehorn i ovnen kl 2 lige og blive lunet lidt, en flaske heinz og du er guden over alle guder i 5 minutter.
Pølsehorn får jeg leveret (gæt fra hvem :P). Der kommer ikke nogen poptøser, og jeg har kun det musik på computeren, som jeg kan lide. :D
Daniel-Dane (8516) skrev:Pølsehorn får jeg leveret (gæt fra hvem :P). Der kommer ikke nogen poptøser, og jeg har kun det musik på computeren, som jeg kan lide. :D
Altid rart med en mor der skal hjælpe til når den lille er flyttet hjemmefra.
Men så er du vel dækket ind.
ps. husk at lån nogle extra stole :)
Jeg kan anbefale Silverjuke
Indstil den til ikke at afspille sammen nummer/kunstner inden for for eksempel en halv time, sæt kode på og lad dem hygge sig.
Jeg kan anbefale Silverjuke
Indstil den til ikke at afspille sammen nummer/kunstner inden for for eksempel en halv time, sæt kode på og lad dem hygge sig.
Er en housewarming ikke bare en almindelig fest i stil med fødselsdag? Altså man giver lidt mad og sprut og får så lidt gaver man absolut aldrig kommer til at bruge og som faktisk kun er sjove i det øjeblik man åbner gaven og inderst inde kan grine lidt over, at køberen virkelig var så åndsvag at han (hunnerne giver som regel bedre gaver) virkelig syntes at det der forklæde med enorme plastpatter med ring i vorten også er sjove i 2010...
røvskæg (8500) skrev:Hvad er sandsynligheden for at en hvilken som helst tilfældig person uden for danmark, er kendt(bare af navn) af en fra danmark ?
Giv et bud !
Jeg har ingen anelse om det er 0.2% el. 90% chance.
Ingen anelse, men jeg har hørt (fra noget foredrag på skolen), at seks led ude, så kender man ALLE i hele verden.
Jeg har faktisk fået leveret et bord og to stole i dag. Jeg er åbenbart dækket rigtig godt ind! (:oxxy (8517) skrev:Altid rart med en mor der skal hjælpe til når den lille er flyttet hjemmefra.
Men så er du vel dækket ind.
ps. husk at lån nogle extra stole :)
Nej, men jeg har hørt, at svenskerne vælter i fiber. P.S. Jeg tager så nok bare fat i Grooveshark/Youtube, hvis nogen virkelig ønsker noget specifikt!SlettetBruger (8518) skrev:#8516
Har pc'en netadgang?
Det var også en joke. ;Dterracide (8527) skrev:Du skal ikke tro på alt hvad du hører....
Terra - Nu bosat i Sverige...
Kan det lade sig gøre at skrive en form for genvejs-fil, så man hurtigt kan skifte markørhastigheden mellem to foretrukne hastigheder?
Altså, så man er fri for at gå hele vejen gennem kontrolpanelet hver gang. Forestiller mig at have et lille ikon på skrivebordet, som jeg bare dobbeltklikker --> markørhastighed 2.
Klik et andet ikon --> markørhastighed 6.
Kører windows7 32-bit.
Altså, så man er fri for at gå hele vejen gennem kontrolpanelet hver gang. Forestiller mig at have et lille ikon på skrivebordet, som jeg bare dobbeltklikker --> markørhastighed 2.
Klik et andet ikon --> markørhastighed 6.
Kører windows7 32-bit.
Det er så vidt jeg ved ikke muligt at lave simple genveje til at skifte hastigheden, men du kan lave en .reg fil der ændrer værdien i registreringsdatabasen.
Det ser dog ud til at det kræver at man mindst logger af, for at det virker.
Så er der programmer a la Mouse speed switcher.
Det er så vidt jeg ved ikke muligt at lave simple genveje til at skifte hastigheden, men du kan lave en .reg fil der ændrer værdien i registreringsdatabasen.
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Mouse]
"MouseSensitivity"="20"
Det ser dog ud til at det kræver at man mindst logger af, for at det virker.
Så er der programmer a la Mouse speed switcher.
#8532: Hvorfor købe eller lave et program, når der findes hardware løsninger (bemærk plus og minus-knapperne skifter i mellem tre niveauer)?
Kan kun anbefale Logitechs lønsning. Havde en G7 mus, og den var/er fantastisk da man kunne skifte hastigheden.
Jeg har skam selv en G500 mus fra Logitech, som jeg bruger på min stationere computer. Jeg var lige en smut i føtex den anden dag, og der røg der en billig mus til 99 kr. ned i kurven, som er tiltænkt min bærbare computer.
Problemet består så i, at den "sens" jeg foretrækker på touchpad'en er alt for højt indstillet når musen tilsluttes.
Men tror lige jeg prøver programmet som Jakob henviste til. Så tak for det! :D
Problemet består så i, at den "sens" jeg foretrækker på touchpad'en er alt for højt indstillet når musen tilsluttes.
Men tror lige jeg prøver programmet som Jakob henviste til. Så tak for det! :D
Colapusheren (8537) skrev:Problemet består så i, at den "sens" jeg foretrækker på touchpad'en er alt for højt indstillet når musen tilsluttes.
Kan man virkelig ikke sætte det pr. mus ?
Ikke i Windows. Men nogle touchpads kan vist indstilles for sig selv.røvskæg (8538) skrev:Kan man virkelig ikke sætte det pr. mus ?
Nu har jeg flere gange hørt dette "Gå ud og skyd en krage" når jeg går forbi en folkeskole på vej til min uddannelse..
Hvad fanden betyder det?? De (der siger det, nogle 7-8 klasse elever) bruger det vidst, når der er nogle der er uenige i det de siger, men jeg kan simpelthen ikke få det til at passe med, hvad det skulle betyde i den sammenhæng.. eller i nogen anden sammenhæng som en 7-8 klasse elev kunne komme i tanke om..
Hvad fanden betyder det?? De (der siger det, nogle 7-8 klasse elever) bruger det vidst, når der er nogle der er uenige i det de siger, men jeg kan simpelthen ikke få det til at passe med, hvad det skulle betyde i den sammenhæng.. eller i nogen anden sammenhæng som en 7-8 klasse elev kunne komme i tanke om..
Det er vel lidt som at sige: "Gå ud og grav et hul!"
På pænt dansk kunne det vel oversættes til: "Gå, jeg gider ikke diskutere med dig ... Spasser!"
Sådan tolker jeg det i hvert fald.
Det er vel lidt som at sige: "Gå ud og grav et hul!"
På pænt dansk kunne det vel oversættes til: "Gå, jeg gider ikke diskutere med dig ... Spasser!"
Sådan tolker jeg det i hvert fald.
markjensen
Hvordan bestemmer jeg hvilken radiotype (a, b, g, n(-draft)), der skal bruges til en bestemt WiFi-forbindelse? Jeg har en formodning om, at mit kort (a, b, g, n-draft) laver noget bøvl over n-netværket, så jeg vil forsøge at forbinde til dets g-kanal i stedet.
Google is not my friend today!
Hvordan bestemmer jeg hvilken radiotype (a, b, g, n(-draft)), der skal bruges til en bestemt WiFi-forbindelse? Jeg har en formodning om, at mit kort (a, b, g, n-draft) laver noget bøvl over n-netværket, så jeg vil forsøge at forbinde til dets g-kanal i stedet.
Google is not my friend today!
Det er unis net, jeg bruger. Og det virker fint, da andre (som også bruger n (og nok ikke n-draft)) ingen problemer har. Selve forbindelsen er god (hurtig, lav ping/jitter), men der kommer et sekunds udfald en gang i mellem. Og det får SC2 til at vente på mig hver gang! ):Ronson (8546) skrev:Man kan nogle gange indstille det i enhedshåndtering af netkortet.
Eller indstil din router til kun at køre g? Hvis problemer stadig findes er der noget andet galt.
Tak!
Jeg fandt den i enhedshåndteringen.
Det ser ud til at det tolkes som brugstyveri hvis der er nogen der faktisk fjerner cyklen.
LINK
LINK
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.