mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Doh09 (5549) skrev:caek, i have solved your question :P
http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/psykisksu...
Kender selv problemet og har det typisk når jeg har siddet for meget ved pc, så sover jeg dårligt, med mindre jeg får lov at sove i 12-15 timer, så er det okay ^^....
Men får generelt for lidt søvn :P
Jeg kan sagtens sove :P Det er nærmest problemet.
Hvor finder jeg PERLE-t-shirten? Jeg har tømt første side af Google, men kan ikke finde den RIGTIGE, hvor der kun står Perle (med Politiets skrifttype). Jeg vidste, jeg skulle have købt dem, da de udkom!
800km t/r:
Hvorfor blev jeg ikke tandlæge. De er jo torturartister og bliver betalt fyrsteligt for det.
Hvorfor blev jeg ikke tandlæge. De er jo torturartister og bliver betalt fyrsteligt for det.
Dreadnought (5559) skrev:800km t/r:
fordi du såville skulle lugte til folks dårlige ånde hele dagen, samt håndtere hysteriske personer der har skræk over at folk piller dem i munden.
Systran (5290) skrev:Dave Chappelle's Show. QED.
Sig gerne til, hvis I ved, hvor man kan finde afsnit med det!
ComedyCentral.com -> shows -> Chappelle Show :-)
Foreslår Playa Haters Ball, The Time Haters og Mad Real World(Introduction, Katie, Sleeper Hold, End) :-D
Altid noget at se en fellow geek der synes om Chappelle :D
http://friendsofirony.com/2010/03/25/ironic-photos...
Hvad er det lige 82% siger? Og nej, jeg taster det ikke lige ind i Google Translate. Jeg ville gerne.
Hvad er det lige 82% siger? Og nej, jeg taster det ikke lige ind i Google Translate. Jeg ville gerne.
Det fandt jeg også. Er der virkelig ikke flere af dem tilbage! ):qed (5555) skrev:Den her ligner da meget godt..
Er der nogen, som har et WoW account, der på en eller anden løjerlig måde, kan give mit gamle account 7 dage gratis or something?
Du fik sikkert de 7 dage for at konvertere til et battle.net account? For det har jeg fået én gang, så den går desværre ikke igen ...
Men hey, kunne du smide et invite? Win/win situation :P
Du fik sikkert de 7 dage for at konvertere til et battle.net account? For det har jeg fået én gang, så den går desværre ikke igen ...
Men hey, kunne du smide et invite? Win/win situation :P
Ignuz (5568) skrev:#5567
Da jeg startede i forleden måned fik jeg automatisk 7 dage gratis for at vende tilbage. Mindes at begge parter ( altså dig og den der invitere dig) kan få op til en måned hvis en ven invitere dig og du betaler den efterfølgende måned
Den funktion var der engang og jeg brugte den selv, men den er siden blevet slået fra i Danmark.. Sikkert noget med pyramidespil shizz
Hvis jeg får tilsendt noget fra moderlandet, hvilket firma skal jeg så bruge til at tracke pakken?
#5572 Der plejer at følge en mail med, der giver et link til fragtselskabets tracker, derefter ryger den, så vidt jeg husker, på postdk, når den når til DK.
Spg.
Hvis ejeren af FAIR HJEMMESERVICE ApS indrømmer at udnytte hentede polakker samt andre ulovligheder, vil det så være nok til en politianmeldelse?
Hvis ejeren af FAIR HJEMMESERVICE ApS indrømmer at udnytte hentede polakker samt andre ulovligheder, vil det så være nok til en politianmeldelse?
Nu er det jo snart kræmmermarkedstid igen. Der er jo altid nogle på kræmmermarkederne, der forsøger at sælge en masse plader.
Havde du været lidt hurtigere, kunne du have købt min brors samling, tror den var på 8.000 LPer, blandt andet en del "specielle" opsamlinger som kun DJ's normalt kan få fingrene i.
Nu er det jo snart kræmmermarkedstid igen. Der er jo altid nogle på kræmmermarkederne, der forsøger at sælge en masse plader.
Havde du været lidt hurtigere, kunne du have købt min brors samling, tror den var på 8.000 LPer, blandt andet en del "specielle" opsamlinger som kun DJ's normalt kan få fingrene i.
dårlig oversættelse?
http://www.amazon.co.uk/Flame-Citron-Blu-ray-Thure...
http://www.amazon.co.uk/Flame-Citron-Blu-ray-Thure...
...fordi de piger jeg skal i byen med, først ankommer klokken 2300.
...fordi de piger jeg skal i byen med, først ankommer klokken 2300.
#colapusher
Not all accounts are eligible to recruit a friend. For a full list of restrictions, please see the FAQ: http://eu.blizzard.com/support/article.xml?article... :(
Players with a World of Warcraft account from the following countries are able to use the "Recruit A Friend" service: Austria, Finland, France, Germany, Italy, the Netherlands, UK, Norway, Sweden, Greece, Ireland, Belgium, Spain, Russia, Ukraine, Latvia, Lithuania and Belgium. Players from outside of these countries; players with trial accounts, or with full accounts with 20 referrals from the "Recruit A Friend" service currently pending, are ineligible.
Så det er ikke en mulighed
Not all accounts are eligible to recruit a friend. For a full list of restrictions, please see the FAQ: http://eu.blizzard.com/support/article.xml?article... :(
Players with a World of Warcraft account from the following countries are able to use the "Recruit A Friend" service: Austria, Finland, France, Germany, Italy, the Netherlands, UK, Norway, Sweden, Greece, Ireland, Belgium, Spain, Russia, Ukraine, Latvia, Lithuania and Belgium. Players from outside of these countries; players with trial accounts, or with full accounts with 20 referrals from the "Recruit A Friend" service currently pending, are ineligible.
Så det er ikke en mulighed
Jeg er netop kommet hjem fra byen.
På vejen samlede jeg to bekendte op, da de boede på vejen hjem til mit hus. Da jeg så dropper dem af, lover de at give en omgang, næste gang vi ses i byen.
...hvordan skal jeg anføre den grønne tuborg på min skatteseddel og har jeg udøvet pirattaxa og skal jeg melde mig på politistationen så snart den åbner?
På vejen samlede jeg to bekendte op, da de boede på vejen hjem til mit hus. Da jeg så dropper dem af, lover de at give en omgang, næste gang vi ses i byen.
...hvordan skal jeg anføre den grønne tuborg på min skatteseddel og har jeg udøvet pirattaxa og skal jeg melde mig på politistationen så snart den åbner?
Først henter du pjecen "Pirat-taxa - Må man det?", på dit lokale Borgerservice Center. Så ringer du til SKAT og siger at du gerne vil have en "Gave-blanket" i fem eksemplarer, en til dig selv, en til hver af dem du kørte, samt to til SKAT.
Efter nøje udfyldning af blanketterne, kontakter du den lokale Politistation, medbringende PAS, kørekort og seks flasker rødvin i kasse - Og spørger politimesteren, om de ikke bare kan glemme det hele, hvis de får lidt til julefrokosten..
Efter nøje udfyldning af blanketterne, kontakter du den lokale Politistation, medbringende PAS, kørekort og seks flasker rødvin i kasse - Og spørger politimesteren, om de ikke bare kan glemme det hele, hvis de får lidt til julefrokosten..
Kris (5576) skrev:Sprughsmaal:
Er der nogen steder online man kan købe gamle plader?
Har snart købt alt de har i den lokale musikpusher.
http://www.amazon.com/gp/product/B0036BDPOI?ie=UTF...
Hvordan ser det ud med hd radio i danmark?
Synes ikke jeg kkan finde noget om det. Tænker mere specifikt på en ZuneHD 64GB som understøtter HD radio
Synes ikke jeg kkan finde noget om det. Tænker mere specifikt på en ZuneHD 64GB som understøtter HD radio
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.