mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Køb en væddeløbshest. Den udsender sikkert mere C-O-2 end en gammel russervogn.
Køb en væddeløbshest. Den udsender sikkert mere C-O-2 end en gammel russervogn.
Hvordan får jeg adgang tilfølgende fil? . Har forsøgt at tilføje kontaktpersonen som en jeg har tillid.
Ignuz (4954) skrev:Hvordan får jeg adgang til følgende fil som jeg har modtaget som en vedhæftet fil? Har forsøgt at tilføje kontaktpersonen som en jeg har tillid.
Jeg har før haft underlige fejl ved at prøve at downloade filer fra Hotmail i Fx, mens man så kan hente dem med IE. Det lader dog til, at det ikke er tilfældet her.
Hmm. Kan vedkommende ikke sende den igen? Ellers er du velkommen til at sende mailen til mval @ adm.ku.dk, og så kan vi tage den derfra, hvordan den skal leveres (via tilfældigt site, som vedhæftet zip-fil m.m.).
Fuld anonymitet tilbydes. :)
Ignuz (4957) skrev:Kan ikke videresende mailen til en anden af mine kontoer da jeg så får beskeden "Videresendelse af filerne MedlemmerMailsKodeord.asp er blokeret. " Problemet er lidt at jeg skal bruge indholdet af filen NU og at jeg tvivler på at personen der har sendt den er online
To ting:
1) Du ringer til Bill Gates og siger, at Hotmail sutter.
2) Dernæst ringer du til den fyr, der har sendt dig vedhæftningen og beder ham pakke det ind i en zip-mappe eller lign.
Så langt kan jeg hjælpe dig, desværre. :/
Doh09 (4961) skrev:evt. send mailen til en anden adresse som g-mail hvor du ka lave en random mail selv?
Ignuz (4957) skrev:Kan ikke videresende mailen til en anden af mine kontoer da jeg så får beskeden "Videresendelse af filerne MedlemmerMailsKodeord.asp er blokeret.
Tilføjelse til 4962: Men det er jo netop der at i kære venner kommer ind i billedet og finder de indstillinger som jeg ikke kan finde.
4 pund sten
Er der er sted hvor man kan se en oversigt / forklaring over apples logic boards? En forklaring på hvad f.eks. kontakt J6000, J4900 (Keyboard) gør eller hvad de er forbundet til?
Sidder lige nu med en macbook pro der er stoppet med at virke, og nu den alligevel er skilt ad, vil jeg gerne gå deres boards igennem.
Er der er sted hvor man kan se en oversigt / forklaring over apples logic boards? En forklaring på hvad f.eks. kontakt J6000, J4900 (Keyboard) gør eller hvad de er forbundet til?
Sidder lige nu med en macbook pro der er stoppet med at virke, og nu den alligevel er skilt ad, vil jeg gerne gå deres boards igennem.
Atomkraft, JAtak!
Hvem har bestemt, at P3 på hverdagsaftner nu er fyldt med homobrevkasseproblemer?
"Uhhh, jeg har en kæreste, og jeg har lige fået hår på daggerten. Hvad skal jeg gøre?"
Get a life, men først og fremmest, forsvind fra min radio og lad være med at ødelægge min aften med dine pervese spørgsmål, din sinke. Det er pinligt. Pinligt...
...
Og så giver du mindre tid til Lady Gagas "Bad Romance". Det kan vi ikke lide, nej.
Hvem har bestemt, at P3 på hverdagsaftner nu er fyldt med homobrevkasseproblemer?
"Uhhh, jeg har en kæreste, og jeg har lige fået hår på daggerten. Hvad skal jeg gøre?"
Get a life, men først og fremmest, forsvind fra min radio og lad være med at ødelægge min aften med dine pervese spørgsmål, din sinke. Det er pinligt. Pinligt...
...
Og så giver du mindre tid til Lady Gagas "Bad Romance". Det kan vi ikke lide, nej.
Hvem andre synes P3 er en af de bedste kanaler?
Synes der er alt for mange der bare repeater top10 det meste af dagen -.- Skala FM fx
Synes der er alt for mange der bare repeater top10 det meste af dagen -.- Skala FM fx
Daniel-Dane (4970) skrev:Radio? Dreeeeenge, come on!
Hvis du ikke har opdaget det:
P3 vs. [random musikprogram]
Gratis? Ja / Nej
Ny musik hver eneste dag (gratis)? Ja / Nej
Forskellige playlister uden at løfte en finger? Ja / Nej
Fede sketches? Ja / Nej
Kan man vinde Daniel-Danes mor i ugentlige konkurrencer? Ja / Nej
Er der dumme sammenligninger? Ja / Nej
Ergo, P3 er alle andre musikprogrammer overlegen.
Jakob Jakobsen (4973) skrev:#4972
P3 gratis?!?... der er vist lige noget du har misforstået.
Til dem der vil have gratis* musik, er det så nemt at gå ind på denne side.
*musikken er ikke gratis, da du er så dum at du samtidig har mulighed for at tilgå DR.DK og derfor skal røvpules for flere tusinde kroner om året.
Okay, ikke gratis, men med en marginal omkostning på 0 kroner for 99,99%.
Hold da op hvor de har skiftet stil siden sidst.vandfarve (4972) skrev:Ny musik hver eneste dag (gratis)? Ja / Nej
Forskellige playlister uden at løfte en finger? Ja / Nej
Fede sketches? Ja / Nej
I sin tid var der en lov i Danmark, hvor man kunne anholdes for at leve uden at have arbejde eller være på understøttelse. Meningen med loven var naturligvis, at hvis man kunne betale husleje og mad m.m., så måtte man have en indtægt, der naturligvis måtte være illegal. Mit problem er - hvad kaldte man en sådan forbrydelse? Jeg mindes, at Egon Olsen blev anholdt for det i en af filmene.
Radio er et fantastisk medie, hvis man kan lide poplort og snotdum småsludren. P1 skiller sig ud - dét kan vi godt lide.
Anywho:
Jeg går og skimter efter en ny mus, der lugter lidt af all-around, da jeg gerne vil både game lidt og lave fantastiske skøntegninger i Paint. Valget faldt i første omgang på Razer Imperator, fordi, den sagde Razers hjemmeside at jeg skulle købe, men da jeg klikkede ind på Getmore (suck it, fuckers!) for at bestille dyret, stod de gudhjælpemig og lokkede med en Razer Orochi. Såvidt jeg kan forstå er den væsentligt mindre end en almindelig mus, hvilket er fantastisk fordi, jeg både har små, bitte hænder og udelukkende kommer til at bruge den sammen med min bærbare, men man kan også vælge enten at køre trådløst over Blåtand eller kablet via USB - very nice! Derudover får jeg tilføjet noget vægt gennem batterierne, og dét er også pissefedt, for tungere mus er lige mig. Det hele lader jo til at være fryd og gammen.
...men har nogen dårlige erfaringer med Orochi eller er der grunde til at foretrække Imperator, som jeg ikke lige har set?
Anywho:
Jeg går og skimter efter en ny mus, der lugter lidt af all-around, da jeg gerne vil både game lidt og lave fantastiske skøntegninger i Paint. Valget faldt i første omgang på Razer Imperator, fordi, den sagde Razers hjemmeside at jeg skulle købe, men da jeg klikkede ind på Getmore (suck it, fuckers!) for at bestille dyret, stod de gudhjælpemig og lokkede med en Razer Orochi. Såvidt jeg kan forstå er den væsentligt mindre end en almindelig mus, hvilket er fantastisk fordi, jeg både har små, bitte hænder og udelukkende kommer til at bruge den sammen med min bærbare, men man kan også vælge enten at køre trådløst over Blåtand eller kablet via USB - very nice! Derudover får jeg tilføjet noget vægt gennem batterierne, og dét er også pissefedt, for tungere mus er lige mig. Det hele lader jo til at være fryd og gammen.
...men har nogen dårlige erfaringer med Orochi eller er der grunde til at foretrække Imperator, som jeg ikke lige har set?
Den ser sgu også rigtig fornuftig ud. Jeg er bare lidt hooked på idéen om en mus, der både er trådet og trådløs. :/
Men så igen, det er et værre cirkus med batterier og pis og lort. Argh.
Men så igen, det er et værre cirkus med batterier og pis og lort. Argh.
gnarfsan (4981) skrev:Hvordan kan man være fascineret af noget, der reelt set ikke har et praktisk formål, og som i virkeligheden bare er en lommelygte, der ikke kan lyse noget op?
Lasere bruges som både fægte- og skydevåben i Star Wars og diverse andre sci-fi! Vi vil være med :-)
Og så er der noget facinerende ved at kunne lyse med en prik på et objekt der står mange hundrede meter væk!
#4986, Det tror jeg sku ikke, jeg har ihvertfald fået af vide at jeg skal bruge kildevand selv når jeg laver te.
Edit: Bor i dubai fyi
Edit: Bor i dubai fyi
fjols (4986) skrev:I lande hvor mange tilsætter alle mulige kemikalier til vandet er det så nok at koge det før man drikker det?
Jeg kan ikke lige se hvordan det skulle give mening.
Prøv at blande en halv liter maling med en halv liter vand. Kog det. Er der så en halv liter drikkevand tilbage? Jeg har ikke prøvet, men jeg tror det ikke.
Kogning dræber bakterier, det fjerner intet ud over lidt vand der fordamper.
fjols (4986) skrev:Mit instinkt siger nej, men mine bofæller mener det er fint nok.
Pas på med det. Hvis ikke kemikalierne har lavere kogepunkt end vandet, så er det eneste du får ud af kogningen, at du øger koncentrationen af kemikalierne, fordi vandet fordamper.
Du kan slå kogepunkter op her: http://www.hbcpnetbase.com/
fjols (4989) skrev:Tak for svarene. Nogen der så ved hvor skadeligt det er?
Det kommer lidt an på hvor vandet kommer fra. Nogle steder er der f.eks. nok tungmetaller, blødgørerer og andet i, fra gamle rørsystemer.
Det er bedre at købe billigt kildevand :)
Det kan være alt fra en omgang dårlig mave til som #4990 siger tungmetaller. Det er også tit et problem idet vandet indeholder andre bakterier end dansk vand. Det fucker derved din tarmflora op, og det giver den dårlige mave.
Men så lige at du var i Kina, så jeg vil stærkt anbefale at bruge kildevand. Jeg ved nemlig ikke i hvilken grad de har kontrol med deres vandrør.
Det kan være alt fra en omgang dårlig mave til som #4990 siger tungmetaller. Det er også tit et problem idet vandet indeholder andre bakterier end dansk vand. Det fucker derved din tarmflora op, og det giver den dårlige mave.
Men så lige at du var i Kina, så jeg vil stærkt anbefale at bruge kildevand. Jeg ved nemlig ikke i hvilken grad de har kontrol med deres vandrør.
Bare køb en trykkoger og giv så maden 20 minutter ved 120 grader, så er der ikke den store fare mere :D
Bare køb en trykkoger og giv så maden 20 minutter ved 120 grader, så er der ikke den store fare mere :D
Jakob Jakobsen (4994) skrev:#4993
2-3 gange, ja. En gang vil sandsynligvis kun udklække bakterierne.
Eller rettere, der er en vis risiko for at nogen af sporerne blot udklækker, og efterlader vandet med levende bakterier.
Mærkeligt, det er ellers de temperaturer og tid man bruger til at sterilisere med.
Selvfølgelig skal tiden dog øges ved større mængder.
Mærkeligt, det er ellers de temperaturer og tid man bruger til at sterilisere med.
Selvfølgelig skal tiden dog øges ved større mængder.
Hvad fejler en kat hvor det ene øje løber kraftigt, samtidig med at den er ekstremt snottet. Vi snakker om omkring ½ liter snot i timen, så der er potentiel fare for dehydrering.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.