mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har endnu ikke fået opdateret min Android Market... Jeg gider ikke vente mere, og jeg gider ikke selv hente en apk. Gief nauw Guugel!
Alrekr (11655) skrev:Jeg har endnu ikke fået opdateret min Android Market... Jeg gider ikke vente mere, og jeg gider ikke selv hente en apk. Gief nauw Guugel!
Jeg sidder med de samme overvejelser!
Jeg trøster dog mig selv med, at der er nogle af dem, der har prøvet det nye, der synes det er langsomt (eller noget i den stil), så jeg regner med, at når vi får den officielle (=færdige) version, er den bedre :)
http://macnation.newz.dk/apple-og-fem-forlag-beskyldes-for-at-snyde-med-e-bogspriserne#5 skrev:Mens andre ting som jeg ved er kvalitet, forudkøber jeg dem gerne - ex. Starcraft 2, diablo 3, Dan Brown bøger, Sherlock på blueray...
Wait a minute...
http://macnation.newz.dk/apple-og-fem-forlag-beskyldes-for-at-snyde-med-e-bogspriserne#5 skrev:Mens andre ting som jeg ved er kvalitet, forudkøber jeg dem gerne - ex. Starcraft 2, diablo 3, Dan Brown bøger, Sherlock på blueray...
What the fucking hell?!
Fantastisk nyt tiltag, Youtube, det ser jo superprofessionelt ud.
Ronson har overraskende mange views på sine orgelvideoer. Og nu har han også "av" på dem, som jeg lige kunne finde uden at lede.
Det var så lidt.
Hvorfor dropper vi forresten ikke ratingmulighederne her på Newz og adopterer dem fra Youtube? De beskriver langt bedre indholdet her på siden anyway.
Det var så lidt.
Hvorfor dropper vi forresten ikke ratingmulighederne her på Newz og adopterer dem fra Youtube? De beskriver langt bedre indholdet her på siden anyway.
Clauzii (11663) skrev:Et über-pimed toilet, kontorstols-ræs og, min favorit: Håndklædet ER betalt.
Håndklædet bliver vel betalt hvis nogen snupper det?
"Når du deltager i konkurrencen accepterer du samtidig, at modtage flere spændende tilbud og nyhedsbreve om magasiner, bøger, musik, film mv. fra , Megaforbruger.dk, International AS, 3godetilbud.dk, sparhvaddukan.dk, Dagensmailtilbud.dk, Adbaum Advertising, SpareZonen.dk, mettestilbud.dk, Tilbud-24.dk, Provea, rabatsiden.dk, tilbudsservice.dk, Vindsmart.dk, slåtilnu.dk, QDB.dk, guldtilbud.dk, Homeenter, Red Barnet, dagensbesparelse.dk, dagensemail.com, mariastips.com, dansketips.dk, dinsparemail.dk, ugenssparemail.dk, rabatmailen.dk, Benjamin Publications AS, DLG og Telenor via brev, telefon og andre elektroniske medier (f.eks e-mail, sms). Du kan til enhver tid framelde dig kommunikationen igen.
Ved min accept erklærer jeg, at Canaldigital fremover må kontakte mig pr. telefon, e-mail, sms, mms eller pr. brev med gode tilbud samt markedsføring af Canaldigitals TV-pakker/- produkter. Jeg har altid mulighed for efterfølgende at frabede mig dette
Du kan blive kontaktet af vores samarbejds-Partnere for denne konkurrence ud fra de svar du har angivet - eks. Top Danmark Røde Kors, Danmarks Naturfredningsforening DM Media A/S, Lindhardt og Ringhof A/S, SOS børnebyerne, Solid Entertainment Limited /EkstraBingo, Diabetes foreningen, Aller Press, Ved din deltagelse accepterer du samtidig at modtage flere spændende tilbud og nyhedsbreve om magasiner, bøger, film, musik mv. fra Telenor kan kontakte dig pr. telefon, email eller sms - i forhold til dine svar i konkurrencen. Hvis du svarer ja til at du har børn så giver du samtykke til, at ACE European Group Danmark kontakter mig på telefon eller på email med tilbud og informationer om børneforsikringer og andre forsikringstilbud, som for eksempel ulykkesforsikringer. Dine personoplysninger vil blive behandlet i overensstemmelse med ACE European Group Danmark's persondatapolitik. Ved min accept erklærer jeg, at Onfone fremover må kontakte mig pr. telefon, e-mail, sms, mms eller pr. brev med gode tilbud samt markedsføring af Onfones mobil og internet-pakker/- produkter. Jeg har altid mulighed for efterfølgende at frabede mig dette."
--
Man kan vist godt drukne i eMails..
Ved min accept erklærer jeg, at Canaldigital fremover må kontakte mig pr. telefon, e-mail, sms, mms eller pr. brev med gode tilbud samt markedsføring af Canaldigitals TV-pakker/- produkter. Jeg har altid mulighed for efterfølgende at frabede mig dette
Du kan blive kontaktet af vores samarbejds-Partnere for denne konkurrence ud fra de svar du har angivet - eks. Top Danmark Røde Kors, Danmarks Naturfredningsforening DM Media A/S, Lindhardt og Ringhof A/S, SOS børnebyerne, Solid Entertainment Limited /EkstraBingo, Diabetes foreningen, Aller Press, Ved din deltagelse accepterer du samtidig at modtage flere spændende tilbud og nyhedsbreve om magasiner, bøger, film, musik mv. fra Telenor kan kontakte dig pr. telefon, email eller sms - i forhold til dine svar i konkurrencen. Hvis du svarer ja til at du har børn så giver du samtykke til, at ACE European Group Danmark kontakter mig på telefon eller på email med tilbud og informationer om børneforsikringer og andre forsikringstilbud, som for eksempel ulykkesforsikringer. Dine personoplysninger vil blive behandlet i overensstemmelse med ACE European Group Danmark's persondatapolitik. Ved min accept erklærer jeg, at Onfone fremover må kontakte mig pr. telefon, e-mail, sms, mms eller pr. brev med gode tilbud samt markedsføring af Onfones mobil og internet-pakker/- produkter. Jeg har altid mulighed for efterfølgende at frabede mig dette."
--
Man kan vist godt drukne i eMails..
http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article16...
Bliver det her mon sådan noget Jersey Shore værk?
Hvis der er nogen herinde der ser et afsnit engang så læg lige mærke til om der er nogen 'Writers' i rulleteksterne ^^ Det er der sjovt nok altid i sådan nogen "Reality" programmer
Bliver det her mon sådan noget Jersey Shore værk?
Hvis der er nogen herinde der ser et afsnit engang så læg lige mærke til om der er nogen 'Writers' i rulleteksterne ^^ Det er der sjovt nok altid i sådan nogen "Reality" programmer
SlettetBruger (11669) skrev:Hvis der er nogen herinde der ser et afsnit engang så læg lige mærke til om der er nogen 'Writers' i rulleteksterne ^^ Det er der sjovt nok altid i sådan nogen "Reality" programmer
Not funny note is not funny.
Hvad havde du forventet? At de ikke brugte forfattere?
vandfarve (11671) skrev:Hvad havde du forventet? At de ikke brugte forfattere?
Nej, jeg ved udemærket godt at det er staged det hele. Men det er sjovt de selv kalder det reality.. nå de så skriver writers på rulletekster
Dreadnought (11668) skrev:Er hun bagstiv, eller venter hun på sit fix?
Derp-look?
SlettetBruger (11669) skrev:http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1601042.ece
"Men jeg kan sige, jeg ikke fik brugt nogle af min kondomer. Jeg gjorde det bare uden"
Super godt forbillede. Virkelig.
Bedre optagelse af kollapset: http://mashable.com/2011/08/14/sugarland-stage-col...
Ronson (11678) skrev:Bilen har fem døre og er fra 2004.
bagagerumsklappen på hatchbacks (dem hvor bagagerumslågen er hængslet i taget) betegnes som den 5. dør.
Ronson (11684) skrev:Sverige er et uland
Fordi de som det eneste land i Europa spiser den mængde føde de skal?
Jeg ville klart foretrække en spiller fremfor Lise. Mon ikke, Vandfarve har det på samme måde. - I think so.
Ronson (11687) skrev:Mængden af mad og kalorier har ikke nødvendigvis noget med hinanden at gøre
Ingen snakker om mængden af mad :D En voksen mand skal ha 2500 Kalorier..
SlettetBruger (11691) skrev:Ingen snakker om mængden af mad :D En voksen mand skal ha 2500 Kalorier..
SlettetBruger (11685) skrev:Fordi de som det eneste land i Europa spiser den mængde føde de skal?
Man finder kraftedeme ikke nogen dummere end SlettetBruger.
Daniel-Dane (11692) skrev:SlettetBruger (11685) skrev:Fordi de som det eneste land i Europa spiser den mængde føde de skal?
Man finder kraftedeme ikke nogen dummere end SlettetBruger.
Arh... med de glimragende eksempler vi har på dumhed i diverse posts herinde, er det nu nok lige groft nok, ligegyldigt hvad man så elelrs synted om SlettetBruger.
Clauzii (11695) skrev:Psychopharmacology
Ja, man blir' heeelt vildt smart med det skidt..
I dont get it...
Fra Tarina Usillano auillano4@yahoo . com
Hej ven,
Jeg er Mrs Larin Uillano fra Filippinerne, 42 år gammel enke til den afdøde udenrigsminister, der var var vicegeneralsekretær i Bayan Muna parti-liste gruppe i det sydlige tagalog. Hvem er for nylig dræbt i Filippinerne den 25. maj 2006? Før min afdøde mand blev dræbt.
Jeg arvede et samlet beløb på $ 11,5 millioner amerikanske dollars fra min afdøde mand, var de penge skjult i en metallisk kuffert kasse og blev deponeret med en sikkerhed og finansiering af virksomhed i udlandet, det var fordi jeg havde brug for en maksimal sikkerhed / sikkerhed i mit parti og ingen, heller ikke regeringen organisation kan spore hvor omkring af de penge, indtil jeg er klar og forberede sig på at hævde det. Men Sikkerhedsrådet selskabet ikke kender det reelle indhold af kassen, fordi det var deponeret som familie værdigenstande. Siden død min afdøde mand, har den filippinske regering blokerede mig og min afdøde mand konto, og også min afdøde mand familie har formået at indsamle fra mig alle egenskaberne for min afdøde mand og forsøger at efterlade mig med ingenting.
Mit primære formål at sende dig denne mail er på grund af den måde, jeg fandt dig og måske troværdig at give dig denne prioritet af skibsfarten kassen af penge til enhver anden adresse, som du synes er meget sikker og gemme i dit land for videre lodgements din konto henblik på fremtidige investeringer med din procentdel af, som vi skal snakke om snart. Jeg vil sende dig et eksemplar af bevillingen til at kalde dem i min næste post, som er det indskudsbevis, at de gav mig på netop den dag, hvor kassen af penge blev deponeret under deres selskab. Siden min afdøde mand, familie, gjorde det umuligt for mig at flytte ud af huset, og de overvåger mig, og husk, hvis du kan hjælpe mig, vil jeg være meget taknemmelig.
Jeg takker utrolig for dit samarbejde, som jeg ser frem til at høre fra dig for hurtig indgåelse af denne transaktion. Jeg vil vente på en meget hurtig respons fra dig, så jeg kan sende dig mit billede til dig at se mig i mit næste svar så snart jeg hører fra dig igen.
Hav en god tid og forblive velsignet.
Med venlig hilsen,
Larin Uillano.
Hej ven,
Jeg er Mrs Larin Uillano fra Filippinerne, 42 år gammel enke til den afdøde udenrigsminister, der var var vicegeneralsekretær i Bayan Muna parti-liste gruppe i det sydlige tagalog. Hvem er for nylig dræbt i Filippinerne den 25. maj 2006? Før min afdøde mand blev dræbt.
Jeg arvede et samlet beløb på $ 11,5 millioner amerikanske dollars fra min afdøde mand, var de penge skjult i en metallisk kuffert kasse og blev deponeret med en sikkerhed og finansiering af virksomhed i udlandet, det var fordi jeg havde brug for en maksimal sikkerhed / sikkerhed i mit parti og ingen, heller ikke regeringen organisation kan spore hvor omkring af de penge, indtil jeg er klar og forberede sig på at hævde det. Men Sikkerhedsrådet selskabet ikke kender det reelle indhold af kassen, fordi det var deponeret som familie værdigenstande. Siden død min afdøde mand, har den filippinske regering blokerede mig og min afdøde mand konto, og også min afdøde mand familie har formået at indsamle fra mig alle egenskaberne for min afdøde mand og forsøger at efterlade mig med ingenting.
Mit primære formål at sende dig denne mail er på grund af den måde, jeg fandt dig og måske troværdig at give dig denne prioritet af skibsfarten kassen af penge til enhver anden adresse, som du synes er meget sikker og gemme i dit land for videre lodgements din konto henblik på fremtidige investeringer med din procentdel af, som vi skal snakke om snart. Jeg vil sende dig et eksemplar af bevillingen til at kalde dem i min næste post, som er det indskudsbevis, at de gav mig på netop den dag, hvor kassen af penge blev deponeret under deres selskab. Siden min afdøde mand, familie, gjorde det umuligt for mig at flytte ud af huset, og de overvåger mig, og husk, hvis du kan hjælpe mig, vil jeg være meget taknemmelig.
Jeg takker utrolig for dit samarbejde, som jeg ser frem til at høre fra dig for hurtig indgåelse af denne transaktion. Jeg vil vente på en meget hurtig respons fra dig, så jeg kan sende dig mit billede til dig at se mig i mit næste svar så snart jeg hører fra dig igen.
Hav en god tid og forblive velsignet.
Med venlig hilsen,
Larin Uillano.
DiZaster (11698) skrev:Fra Tarina Usillano auillano4@yahoo . com
Hej ven,
Det ved jeg virkelig ikke. Hvem? Sig det nu!!!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.