mboost-dp1
SAY NR. 1!!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Essay of Sam "serious" Stone
I went to egypt where i found a gun, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i found another weapon, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a THOUSAND monsters, then i found a secret, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, ..................
I went to egypt where i found a gun, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i found another weapon, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a THOUSAND monsters, then i found a secret, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, then i killed a monster, ..................
Opfinderne af denne geniale tråd bliver sikkert snart inviteret over for at møde DK's dronning, og efter hende alle de andre overhoveder. De bliver så imponeret at de simpelthen VIL møde disse underlige mennesker uden et liv.
Sikke en ære!*kniber en tåre*
Sikke en ære!*kniber en tåre*
*snøft*
Det er tråde som denne, der gør, at man er stolt over at være newz-dk bruger. Sammen kan vi udrette alt. Verdens fred. Mad til alle. Ingen kan stoppe os, når vi har sat os noget for.
Det er tråde som denne, der gør, at man er stolt over at være newz-dk bruger. Sammen kan vi udrette alt. Verdens fred. Mad til alle. Ingen kan stoppe os, når vi har sat os noget for.
Ja, jeg synes også at det ville være en dum ide. Jeg reagerede mest på, at han fablede om at han ville slette hele forumet - mon det ikke ville give problemer ved nogle af det andre administratorer?
:-)
Hektor: Hvis du begynder at snuble i begreberne, hvordan skal det så ikke gå for os andre stakler?
:-)
Hektor: Hvis du begynder at snuble i begreberne, hvordan skal det så ikke gå for os andre stakler?
Det er ski godt at se, at jeg ikke er den eneste der sidder og keder mig en gang imellem, når jeg er på nettet.
i har altså lavet newz.dk's længste forum post.
nogen der ved hvor lang verdens længste er?
så vi kan prøve at slå den
nogen der ved hvor lang verdens længste er?
så vi kan prøve at slå den
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.