mboost-dp1
PS3 hjælp
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hey alle på Newz
Jeg er en glad ejer af en PS3 80Gb. Da jeg kom hjem fra arbejd og tænde min ps3 for at spille Cod modern warfare 2 online jeg gik en på server og lige da runden begynde gik min ps3 i stå jeg lukkede den bag fra og tænde den igen og den lavede det samme igen PLZ HELP....
Jeg er en glad ejer af en PS3 80Gb. Da jeg kom hjem fra arbejd og tænde min ps3 for at spille Cod modern warfare 2 online jeg gik en på server og lige da runden begynde gik min ps3 i stå jeg lukkede den bag fra og tænde den igen og den lavede det samme igen PLZ HELP....
Det er en typisk fejl som opstår, hvis man ikke har slukket PS3 korrekt.
PS3 ændrer på nogle nøgler i i den interne hukommelse, som bevirker at der kommer flere fejl.
Fejl #40 er tit den mest udbredte. Er det en som poppede frem på skærmen, da du så på den sidst??
Løsningen er lige for:
1. Sluk fjernsynet! OG KUN FJERNSYNET..
2. Tænd fjernsynet igen..
5. Sluk PS3.
6. Træk alle stik ud af PS3.
7. Nu skal den stå i minimum 5 timer og "resette"..
8. Efter de 5 timer, kan du starte den op igen.
Hvis det ikke virker så skriv gerne ind igen..
PS3 ændrer på nogle nøgler i i den interne hukommelse, som bevirker at der kommer flere fejl.
Fejl #40 er tit den mest udbredte. Er det en som poppede frem på skærmen, da du så på den sidst??
Løsningen er lige for:
1. Sluk fjernsynet! OG KUN FJERNSYNET..
2. Tænd fjernsynet igen..
5. Sluk PS3.
6. Træk alle stik ud af PS3.
7. Nu skal den stå i minimum 5 timer og "resette"..
8. Efter de 5 timer, kan du starte den op igen.
Hvis det ikke virker så skriv gerne ind igen..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.