mboost-dp1
Myten om Android's åbenhed
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
God artiklen omkring emnet: http://www.tipb.com/2010/07/23/iphone-android-smar...
Tror du stadigvæk din telefon er "open source" ?
Tror du stadigvæk din telefon er "open source" ?
Er egentlig fuldstændig ligeglad om det er open source eller ej.. Jeg har mere frihed, og nemmere tilgang til data, end jeg ville have på en iPhone.
Det er nok der mange taler forbi hinanden, fordi de siger Android er mere åbent, og modparten tolker det som "open source".
Det er nok der mange taler forbi hinanden, fordi de siger Android er mere åbent, og modparten tolker det som "open source".
Det er jo bare et nærliggende (non)-argument for mange at bringe op i diskussioner med især iOS-brugere og 'the walled garden'. Det lyder godt.
Men det kan ikke anfægtes, at Androidbrugere har større frihed til selv at konfigure deres telefon i modsætning til ikke-jailbreakede iPhones.
Men det er trods alt ikke alle Androidbrugere der kan finde ud af det.
Hvad mener du med nemmere adgang til data?
Men det kan ikke anfægtes, at Androidbrugere har større frihed til selv at konfigure deres telefon i modsætning til ikke-jailbreakede iPhones.
Men det er trods alt ikke alle Androidbrugere der kan finde ud af det.
Hvad mener du med nemmere adgang til data?
Ingen tvivl om, at Android giver større frihed end íPhone - f.eks. fordi du ikke skal jailbreake Android-telefoner for at installere programmer udenom Market, men blot sætte et flueben inde i indstillinger.
Men jeg er enig i, at det er forkert at kalde det det en open source telefon fordi
hvilket tillader forhandlere at lukke stort set alt koden. Hvis alt var GPL, ville kildekoden forblive åben.
Men jeg er enig i, at det er forkert at kalde det det en open source telefon fordi
The Kernel is GPL and everything is Apache 2.0, allowing for proprietary modifications.
hvilket tillader forhandlere at lukke stort set alt koden. Hvis alt var GPL, ville kildekoden forblive åben.
Jeg er bl.a. ikke begrænset til at synce den med én bestemt computer, og heller ikke tvunget til at bruge et bestemt program for at synce.Windcape (3) skrev:Men af interesse, hvor mener du at du har mere frihed på din Android? iPhone kan også jailbreakes og sideload apps.
Det er de primære grunde til at jeg ikke ejer en iPhone. Og efterhånden de eneste grunde faktisk
At jeg bare kan plugge telefonen til computeren og så har jeg hele SD kortet til rådighed og kan smide filer frem og tilbage som det lyster mig.Aputech (4) skrev:Hvad mener du med nemmere adgang til data?
Og så at jeg kan hoppe på min FTP uanset hvor jeg befinder mig, og hente musik/film/tv, selvom det sjældent bliver til film :)
Windcape (1) skrev:Tror du stadigvæk din telefon er "open source" ?
Tror du stadigvæk vi køber den pga det? ^^
Det er du jo så heller ikke.Magten (6) skrev:Jeg er bl.a. ikke begrænset til at synce den med én bestemt computer, og heller ikke tvunget til at bruge et bestemt program for at synce.
Amarok (Linux Media Player) kan f.eks. godt tilgå iPhones. Det er bare et spørgsmål om at folk har været tilfreds nok med iTunes, til at der ikke er udviklet andre måder at gøre det på.
Faktisk så er der mange analytikere som peger på iTunes som en af de store grunde til at iPhone blev mere successfuld end alternativerne.
Men dine argumenter kan også vendes om. Så det er ikke højere "frihed" du opnår. Specielt ikke når Android netop er begrænset mht. køb af apps og musik :p
Det ville være meget mere sageligt hvis folk debaterede om telefonerne på tekniske punkter, og ikke personlige meninger og halv-religøse overbevisninger (Ikke personlig ment!)
Windcape (10) skrev:Og nu ser jeg at Android zealot #1 fra newz.dk
Nej jeg er ikke.
Windcape (10) skrev:fordi han stadigvæk lever i en overbevisning om at Android er open source, og så meget bedre end alt andet fordi det er open source!
Nej, det er ikke derfor, og det er jeg ikke overbevist om.
Yay, nu skal jeg da helt klart have en........ :)Windcape (9) skrev:Amarok (Linux Media Player) kan f.eks. godt tilgå iPhones. Det er bare et spørgsmål om at folk har været tilfreds nok med iTunes, til at der ikke er udviklet andre måder at gøre det på.
Nej, ellers tak. Jeg gider seriøst ikke være tvunget til at bruge diverse apps bare for at lægge musik og billeder på min telefon. No fucking way.
Meget muligt, men det ændrer ikke på min holdning. Hvorfor skal det være så besværligt at lægge musik over på en telefon? Hvorfor kan man ikke bare få lov at mounte det som et USB drev?Windcape (9) skrev:Faktisk så er der mange analytikere som peger på iTunes som en af de store grunde til at iPhone blev mere successfuld end alternativerne.
De apps jeg har fundet som jeg gerne ville købe, har jeg kunne købe udenom market, så meh :) Men ja, det er da en begrænsning, og et stort minus ved Android i Danmark. Meget muligt jeg ikke kan købe musik via Android Market, men der er trods alt mulighed for at købe det på Amazon, DRM frit - eller som nævnt tidligere, hoppe direkte på sin FTP hvor alt ens musik i forvejen ligger :)Windcape (9) skrev:Men dine argumenter kan også vendes om. Så det er ikke højere "frihed" du opnår. Specielt ikke når Android netop er begrænset mht. køb af apps og musik :p
Hvilke tekniske punkter er det du vil diskutere? At Android ikke er så open source som folk går og tror (og mange faktisk er komplet ligeglade med, uanset hvor meget du prøver at fremprovokere en reaktion? :))Windcape (9) skrev:Det ville være meget mere sageligt hvis folk debaterede om telefonerne på tekniske punkter, og ikke personlige meninger og halv-religøse overbevisninger (Ikke personlig ment!)
Fat det nu: Jeg betrager #1 som oplæg til flamewar, derfor ratingen "flamebait". Er andre uenige kan de jo rate anderledes, det er helt fint med mig.
Og jeg deltager gerne i debatter, men de skal dælme være mere interessante end denne.
Jeg har svært ved at se #1 som andet end at du tager et eller andet uinteressant argument som du ikke er enig i, finder et (dårligt) modargument, og venter på at folk kommer med de samme indlysende argumenter som også er kommet alle de andre diskutioner om emnet.
Svaret på dit indlæg er kort og uinteressant, og du kender det jo godt: Ja, Android er open source. Nej, det betyder ikke det nogle mennesker tror det betyder.
Din overskrift viser med tydelighed at du ikke mener Android er en åben platform, på trods af at Android tydeligvis er en af de mest åbne platforme til smartphones.
Derefter en link til en "god" artikel, alle andre steder jeg har set artiklen omtalt er folk enige om at den er ret dårlig.
Og til sidst implicerer du at Android-fans har en tro på noget som ikke passer, svagt nok formuleret til at mange vil tolke det på en måde som de mener kan forsvares.
Ren flamebait.
Og så kalder du mig zealot og hykler, og pålægger mig holdninger jeg overhovedet ikke har eller har givet udtryk for. Jeg har virkelig svært ved at betragte dig som andet end en troll eftehånden. Forskellen på mig og de andre er, at andre enten hopper på den eller ignorerer dig.
Fat det nu: Jeg betrager #1 som oplæg til flamewar, derfor ratingen "flamebait". Er andre uenige kan de jo rate anderledes, det er helt fint med mig.
Og jeg deltager gerne i debatter, men de skal dælme være mere interessante end denne.
Jeg har svært ved at se #1 som andet end at du tager et eller andet uinteressant argument som du ikke er enig i, finder et (dårligt) modargument, og venter på at folk kommer med de samme indlysende argumenter som også er kommet alle de andre diskutioner om emnet.
Svaret på dit indlæg er kort og uinteressant, og du kender det jo godt: Ja, Android er open source. Nej, det betyder ikke det nogle mennesker tror det betyder.
Din overskrift viser med tydelighed at du ikke mener Android er en åben platform, på trods af at Android tydeligvis er en af de mest åbne platforme til smartphones.
Derefter en link til en "god" artikel, alle andre steder jeg har set artiklen omtalt er folk enige om at den er ret dårlig.
Og til sidst implicerer du at Android-fans har en tro på noget som ikke passer, svagt nok formuleret til at mange vil tolke det på en måde som de mener kan forsvares.
Ren flamebait.
Og så kalder du mig zealot og hykler, og pålægger mig holdninger jeg overhovedet ikke har eller har givet udtryk for. Jeg har virkelig svært ved at betragte dig som andet end en troll eftehånden. Forskellen på mig og de andre er, at andre enten hopper på den eller ignorerer dig.
Windcape (3) skrev:Men af interesse, hvor mener du at du har mere frihed på din Android? iPhone kan også jailbreakes og sideload apps.
Og det ser du ikke som noget problem? At man skal bruge tid og kræfter på at jailbreake en telefon, så den kan bruges? Og med risikoen for at få en bricked iphone (eller er det ikke længere en risiko?)
Windcape (12) skrev:Jo du er, men som den hykler du er vil du vel stadigvæk ikke læse eller deltage i debatter omkring noget der er imod din religion
Jeg rater dig også flamebait, for det er det dit indlæg er!
Og jeg har aldrig været af den overbevisning at Android er 110% open source (har ikke undersøgt det and I don't care if it is or not).
De fleste personer jeg har snakket med om Android vs iphone er ligeglade med om det er Open Source eller ej, argumenterne har altid været at med Android er der mange flere muligheder end det er med en iphone right out of the box
Kære Windscape,
Læs denne side, og forklar så hvorfor Android ikke er Open Source?
http://source.android.com/source/licenses.html
At firmaer laver deres egen proporitære software stack, som de ligger ovenpå Android, det gør vel ikke Android til min mindre Open Source?
du har dog ret i at telefoner såsom HTC, Samsung, Sony Ericson, Motorola m.fl. ikke har frigivet deres overbygninger under Open Source licenser.
Læs denne side, og forklar så hvorfor Android ikke er Open Source?
http://source.android.com/source/licenses.html
At firmaer laver deres egen proporitære software stack, som de ligger ovenpå Android, det gør vel ikke Android til min mindre Open Source?
du har dog ret i at telefoner såsom HTC, Samsung, Sony Ericson, Motorola m.fl. ikke har frigivet deres overbygninger under Open Source licenser.
Det er ellers den retning alting ser ud til at gå i.Magten (13) skrev:Nej, ellers tak. Jeg gider seriøst ikke være tvunget til at bruge diverse apps bare for at lægge musik og billeder på min telefon. No fucking way.
De fleste ikke-nørder ser jo faktisk filsystemer og usb-mounting som mere besværligt. F.eks. på min Android skal jeg jo trykke på 3 knapper før jeg kan mounte som USB.Magten (13) skrev:Meget muligt, men det ændrer ikke på min holdning. Hvorfor skal det være så besværligt at lægge musik over på en telefon? Hvorfor kan man ikke bare få lov at mounte det som et USB drev?
Det ville være bedre hvis jeg bare kunne sætte telefonen i, åbne Zune, og trykke "overfør dette her album".
Men det er ikke noget man kan kører forretningsmodel på.Magten (13) skrev:De apps jeg har fundet som jeg gerne ville købe, har jeg kunne købe udenom market, så meh :) Men ja, det er da en begrænsning, og et stort minus ved Android i Danmark. Meget muligt jeg ikke kan købe musik via Android Market, men der er trods alt mulighed for at købe det på Amazon, DRM frit - eller som nævnt tidligere, hoppe direkte på sin FTP hvor alt ens musik i forvejen ligger :)
Hvis Google betyder at sælge musik, vil de måske også indføre nogle ændringer.
Kvaliten af telefonerne (rent hardware), problemer med software, problemer med marketplace udbredelse, problemer med forskellige versioner, prisforskelle og så videre. Problemer med softwareudvikling pga. versioner og skærmstørrelser.Magten (13) skrev:Hvilke tekniske punkter er det du vil diskutere? At Android ikke er så open source som folk går og tror
Ting som ikke handler om meninger, og vil give mening på et nørd forum.
Pointen med artiklen var jo netop at pointere ud at Android slet ikke kan bruges til mobil-telefoner.Corholio (17) skrev:At firmaer laver deres egen proporitære software stack, som de ligger ovenpå Android, det gør vel ikke Android til min mindre Open Source?
Android kan ikke ringe til nogen. Det software som kan bruges til at ringe og sende sms, er closed-source.
Så det giver f.eks. ikke meget mening at sammenligne det med RIM, Symbian eller iOS, som alle har denne her funktionalitet.
Symbian er et rigtig open source mobile OS. Android er ikke.
Det er jo direkte løgn at brande noget som åbent og frit, når det slet ikke passer.
Jeg læse en analyse der pegede på at flere Android brugere jailbreaker telefonen end iPhone brugere.Adagio (16) skrev:Og det ser du ikke som noget problem? At man skal bruge tid og kræfter på at jailbreake en telefon, så den kan bruges? Og med risikoen for at få en bricked iphone (eller er det ikke længere en risiko?)
Det er der jo så ikke! Specielt ikke i Danmark.Adagio (16) skrev:argumenterne har altid været at med Android er der mange flere muligheder end det er med en iphone right out of the box
Der er forskellige muligheder, og vigtigheden af disse er et spørgsmål om smag.
Så der burde debateres ud fra de tekniske aspekter.
Nej.myplacedk (14) skrev:Ja, Android er open source. Nej, det betyder ikke det nogle mennesker tror det betyder.
Android som OS er, Android som brand er ikke. Og du ved udemærket godt at folk snakker om det som brand.
Fordi hvis man kun snakkede om det som OS, så kan du slet ikke ringe eller sms fra din Android, og så tror jeg at iPhone brugerne vil grine ret meget af dig.
Windcape (19) skrev:Det er ellers den retning alting ser ud til at gå i.
Måske. Men ikke Android.
Windcape (19) skrev:F.eks. på min Android skal jeg jo trykke på 3 knapper før jeg kan mounte som USB.
Det er fordi du har konfigureret den sådan. Default er at den spørger hvad du vil, og med (så vidt jeg husker) 2 taps kan du vælge en default. Du har tilsyneladende valgt forkert.
Kort sagt: Android kan opføre sig som en USB-stick så snart du sætter den i hvis det er det du vil, eller lade være hvis du ikke vil.
Windcape (19) skrev:Det ville være bedre hvis jeg bare kunne sætte telefonen i, åbne Zune, og trykke "overfør dette her album".
Det kan den sagtens. Spørgsmålet er om Zune kan.
Windcape (19) skrev:Men det er ikke noget man kan kører forretningsmodel på.
Vi kan hurtigt blive enige om at det er en ret dårlig beslutning, at lukke lande som Danmark ude af Android Market.
Windcape (19) skrev:Hvis Google betyder at sælge musik, vil de måske også indføre nogle ændringer.
Det gør de, det er annonceret.
Hvordan synes du selv det går med at argumentere for at Android-telefoner skulle være en lukket affære?
Windcape (19) skrev:Kvaliten af telefonerne (rent hardware), problemer med software, problemer med marketplace udbredelse, problemer med forskellige versioner, prisforskelle og så videre. Problemer med softwareudvikling pga. versioner og skærmstørrelser.
Hvis det er den slags du vil diskutere, så er det edermame et dårligt oplæg.
Windcape (19) skrev:Ting som ikke handler om meninger, og vil give mening på et nørd forum.
Det giver fint mening at diskutere holdninger på et nørdforum. Men hvis du vil kalde andre for hyklere skulle du enten have holdt det der for dig selv, eller dine holdninger.
Windcape (19) skrev:De fleste ikke-nørder ser jo faktisk filsystemer og usb-mounting som mere besværligt. F.eks. på min Android skal jeg jo trykke på 3 knapper før jeg kan mounte som USB.
Og jeg skal trykke på en. Indsæt USB kabel, lås telefon op, se den pæne box der er kommet frem der giver mig muligheden for det, tryk på Mount. Oh my god, effort!
Windcape (19) skrev:Kvaliten af telefonerne (rent hardware), problemer med software, problemer med marketplace udbredelse, problemer med forskellige versioner, prisforskelle og så videre. Problemer med softwareudvikling pga. versioner og skærmstørrelser.
Jeg har svært ved at se at nogen skulle gå i krig med den her diskussion hvis det her er grundlaget.
Windcape (22) skrev:Nej.
Android som OS er, Android som brand er ikke. Og du ved udemærket godt at folk snakker om det som brand.
"open source" er et begreb som handler om software. Ergo er det softwaren man snakker om, når man siger "open source". Et brand kan ikke være "open source".
Du får aldrig en interessant debat ud af et udgangspunkt som overhovedet ikke giver mening.
Windcape (22) skrev:Fordi hvis man kun snakkede om det som OS, så kan du slet ikke ringe eller sms fra din Android, og så tror jeg at iPhone brugerne vil grine ret meget af dig.
Jeg har ingen anelse om hvor du vil hen med det der, hvis der er mere end flamebait i det.
Android ER open source. Android-telefoner kan godt ringe og SMS'e.
Det ville være bedst hvis folk selv kunne vælge hvilken metode de vil bruge ;)Windcape (19) skrev:Det ville være bedre hvis jeg bare kunne sætte telefonen i, åbne Zune, og trykke "overfør dette her album".
Vi er uenige om hvilken metode der er bedst, det skal der være plads til :) Jeg vælger bare USB mount fordi jeg ikke ser nogen grund til at have alt mit musik importeret i afspillere på alle mine computere.
Det ender jo bare ud i en diskussion à la OSX vs Windows:Windcape (19) skrev:Kvaliten af telefonerne (rent hardware), problemer med software, problemer med marketplace udbredelse, problemer med forskellige versioner, prisforskelle og så videre. Problemer med softwareudvikling pga. versioner og skærmstørrelser.
Windows: Kan installeres på ekstremt meget HW, men man betaler prisen i form af flere fejl muligheder.
OSX: Kan installeres på Apple HW, tilgengæld får du et langt mere gennemført produkt der er designet til dit HW.
Nix. Default for 2.1 er at du trækker notifikationsområde ned, vælger den nuværende status, vælger den nye status, og klikker ok.myplacedk (23) skrev:Default er at den spørger hvad du vil, og med (så vidt jeg husker) 2 taps kan du vælge en default. Du har tilsyneladende valgt forkert.
Zune kan med WP7. iTunes kan med iPhone. Android ... ingenting!myplacedk (23) skrev:Det kan den sagtens. Spørgsmålet er om Zune kan.
Closed-source software tilføjet til Android telefoner, kan SMS og ringe. Android kan ikke i selv! (Har du overhovedet læst artiklen?)myplacedk (25) skrev:Android-telefoner kan godt ringe og SMS'e.
Men jeg skal da huske på at gøre 1/1000 af et produkt open source under noget BSD license, og så resten closed-source, og så brande og markedsføre det som open source, åbent og frit.
Fordi det er jo totalt okay!
... eller er det bare fordi at man hedder Google det er okay?
Fordi det er jo totalt okay!
... eller er det bare fordi at man hedder Google det er okay?
Oh shit min telefon er ikke længere open source.
Hvad betyder det reelt?
Notting. Det er de færreste der køber deres telefon fordi den er "open source"
Jeg anede det faktisk ikke før denne tråd.
Hvad betyder det reelt?
Notting. Det er de færreste der køber deres telefon fordi den er "open source"
Jeg anede det faktisk ikke før denne tråd.
Windcape (27) skrev:Nix. Default for 2.1 er at du trækker notifikationsområde ned, vælger den nuværende status, vælger den nye status, og klikker ok.
Default for 2.1 er at du låser op og så er der en "Connect to PC" skærm. Der trykker man så på "Disk drive - Mount as a disk drive" og voila. Jeg har lige factory default'ed min 2.1 Hero for at være sikker på det her, så prøv igen.
Men okay, dine Android telefoner har jo en tendens til at virke helt anderledes and alle andres, så det ville ikke undre mig hvis man skulle gøre som du skriver i #27.
Windcape (27) skrev:Zune kan med WP7. iTunes kan med iPhone. Android ... ingenting!
Så fordi den ikke har en sync mulighed med et program udviklet af telefons skaber, så er det skidt? Christ.
Gosh hvor du troller, det er da helt vildt.
Der er INGEN her der påstår at Android telefoner fra HTC, Samsung osv, er 100% open source. Alle er enige i at det kun er Android der er open source, men som sædvanlig skal du køre den helt ud i ægte fidomuh stil. Det er så belastende, og det ender med at ingen gider diskutere med dig fordi ser op til fidomuh's ordkløveri.
Gosh hvor du troller, det er da helt vildt.
Der er INGEN her der påstår at Android telefoner fra HTC, Samsung osv, er 100% open source. Alle er enige i at det kun er Android der er open source, men som sædvanlig skal du køre den helt ud i ægte fidomuh stil. Det er så belastende, og det ender med at ingen gider diskutere med dig fordi ser op til fidomuh's ordkløveri.
Sjovt som din telefon altid virker anderledes end alle andres? :)Windcape (27) skrev:Nix. Default for 2.1 er at du trækker notifikationsområde ned, vælger den nuværende status, vælger den nye status, og klikker ok.
Oh, btw..
Godt nok en tråd for G1, men jeg kan ikke se nogen grund til at det ikke skulle virke med andre Android telefoner.
Edit:
OH GOD, ITUNES KAN OGSÅ!!!!1111
http://androidforums.com/android-media/1002-sync-g...
Men jeg har så også brugt sammenlagt 31,8 sekunder på Google.. Det kan man jo ikke forvente at du gør før du påstår Android er noget lort :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=442089Windcape (27) skrev:Zune kan med WP7. iTunes kan med iPhone. Android ... ingenting!
Godt nok en tråd for G1, men jeg kan ikke se nogen grund til at det ikke skulle virke med andre Android telefoner.
Edit:
OH GOD, ITUNES KAN OGSÅ!!!!1111
http://androidforums.com/android-media/1002-sync-g...
Men jeg har så også brugt sammenlagt 31,8 sekunder på Google.. Det kan man jo ikke forvente at du gør før du påstår Android er noget lort :)
Windcape (27) skrev:Zune kan med WP7. iTunes kan med iPhone. Android ... ingenting!
Android ... lige hvad du har lyst til. Det system jeg har brugt i årevis til min bilradio og håndholdte MP3-afspillere virker fint på min Android-telefon.
Men det virkede ikke på min iPod, og vil heller ikke virke på en iPhone. DER er man nemlig låst, så det er skide besværligt at lave andet software end apparatet er designet til.
Hvis Zune og iTunes ikke kan håndtere et USB-mass-storage device, så kan jeg ikke se hvordan det er apparatets mangel, og ikke Zune og iTunes.
Windcape (27) skrev:Closed-source software tilføjet til Android telefoner, kan SMS og ringe. Android kan ikke i selv!
Og? Hvad er din pointe? Kom nu med den!
Seriøst.. Har du ferie? For hovedet kører da ikke på højtryk..
Vi vælger STADIG ikke telefon ud fra om det er open source..
Symbian kan hoppe i havet efter min mening. Jeg kan ikke fordrage Nokia.
Edit: Må hellere lige uddybe, så vi slipper for 14 indlæg med rent ordkløveri. Jeg kan ikke fordrage Nokia som firma. Deres telefoner har jeg som sådan ikke noget imod udover at de føles som en Toys'r'us telefon.
Vi vælger STADIG ikke telefon ud fra om det er open source..
Symbian kan hoppe i havet efter min mening. Jeg kan ikke fordrage Nokia.
Edit: Må hellere lige uddybe, så vi slipper for 14 indlæg med rent ordkløveri. Jeg kan ikke fordrage Nokia som firma. Deres telefoner har jeg som sådan ikke noget imod udover at de føles som en Toys'r'us telefon.
Windcape, det er fandme sørgeligt at du ikke kan argumentere bedre end det her..
Hilsen google zealot no. 1
Ps. Jeg tror ikke rigtigt at nogle har givet en FUCK om deres telefon var opensource eller ej, ikke siden Openmoko..
Jeg har valgt android fordi det er et udemærket OS, jeg kan godt lide "skrivebords" ideen med at man kan sætte sine ikoner og widgets præcis som man vil.. Og jeg kan sætte et baggrundsbillede på (Ja WOW det kom med IOS4... Og hvor godt virker det lige på 3gs? Hvad jeg har hørt forkrøbler det din telefon..)
Hilsen google zealot no. 1
Ps. Jeg tror ikke rigtigt at nogle har givet en FUCK om deres telefon var opensource eller ej, ikke siden Openmoko..
Jeg har valgt android fordi det er et udemærket OS, jeg kan godt lide "skrivebords" ideen med at man kan sætte sine ikoner og widgets præcis som man vil.. Og jeg kan sætte et baggrundsbillede på (Ja WOW det kom med IOS4... Og hvor godt virker det lige på 3gs? Hvad jeg har hørt forkrøbler det din telefon..)
Den ved jeg godt.Magten (40) skrev:Vi vælger STADIG ikke telefon ud fra om det er open source..
Men hver evig eneste diskussion bruger Android tilhængerne frihed og open source som argumenter, og de er jo utrolig falske.
Jeg svarer på tiltale, ikke argumentere.reefermadness (41) skrev:Windcape, det er fandme sørgeligt at du ikke kan argumentere bedre end det her..
Jeg linkede en artikel, og nogle hykleriske hippier som myplacedk blev sure over det, det er det hele.
Skulle du ikke bruge noget mere tid på at unitteste dit lille DMI projekt (især LatinEncoding.cs) istedet for at sidde og bashe Android...
Skulle du ikke bruge noget mere tid på at unitteste dit lille DMI projekt (især LatinEncoding.cs) istedet for at sidde og bashe Android...
Men Windcape.. Vil du ikke lige uddybe hvad du mener her:
Jeg har med 5 minutter på Google fået min Hero til at synce med WMP, iTunes og Winamp. Eller er det for meget at forlange et svar fra dig på det?
Windcape (27) skrev:une kan med WP7. iTunes kan med iPhone. Android ... ingenting!
Jeg har med 5 minutter på Google fået min Hero til at synce med WMP, iTunes og Winamp. Eller er det for meget at forlange et svar fra dig på det?
Friheden er et smags spørgsmål.. Jeg er ikke i tvivl om hvor jeg mener min frihed er størst, når det kommer til Android vs iOS.Windcape (42) skrev:Men hver evig eneste diskussion bruger Android tilhængerne frihed og open source som argumenter, og de er jo utrolig falske.
At folk bruger open source som argument er jeg enig i er idiotisk. Men det betyder ikke at ALLE Android ejere synes det, og det burde du efterhånden have forstået.
Nej, det kræver du har sat den til at fungerer som USB i første omgang.Magten (43) skrev:Jeg har med 5 minutter på Google fået min Hero til at synce med WMP, iTunes og Winamp. Eller er det for meget at forlange et svar fra dig på det?
Og jeg kender godt til Sync funktionalitet i WMP, men hvor er resten af mulighederne? Det er ikke ligefrem hvad jeg vil kalde ordenlig integration.
Hvorfor skal jeg unit-teste en fil der ikke findes mere?squad2nd (44) skrev:#1
Try again retard.
#43 - Det han i virkeligheden mente var at der ikke var en speciel "android branded store" hvor man kan købe DRM forkrøblet musik til overpris
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.