mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... Den nye 50er minder mig om 5 Euro pengeseddelen. Hvis ikke planen er lave den til en overgangsserie til Euro. Så syntes godt nok skaberen har været ide fattig.... Dog syntes jeg det er fedt lavet med den måde man har lavet bølgerne på den...
...der snart skal have fundet sig en ny 1 TB's harddisk, da de to han har er ved at være fyldt op... *sigh*
Koujinkamu (3948) skrev:... der nu smerteligt husker den dag i første klasse hvor han skulle prøve at bide i stadset! (shiiiiiit!)
Det har jeg aldrig rigtig forstået. Kan ikke se at det gør specielt ondt at bide i det; det er en lidt underlig fornemmelse, men smertefuldt er det da ikke.
NioBe (3963) skrev:...der håber at internet forbindelsen er bare lidt i orden i det nye hus...
... der håber at NioBe stadig hænger ud med os efter hun flytter. xD
...der vil hjem og installere Ubuntu på den stationære..
...der aldrig har været den store linux user..
...der alligevel kun bruger lappy, så den stationære står bare og samler støv..
...der derfor ikke kan se nogen grund til at lade være med at prøve Ubuntu på den..
...der aldrig har været den store linux user..
...der alligevel kun bruger lappy, så den stationære står bare og samler støv..
...der derfor ikke kan se nogen grund til at lade være med at prøve Ubuntu på den..
...det er ikke hans HELDIGVIS!
Det er en bruger herinde fra... Hvergang hun kommer med sin bærbare, så er det bare om at have plastisk hansker og sikkerheds briller på! Jeg har aldrig i mit liv set noget så beskidt, og ødelagt på engang...
Altså wtf! Der er hakker i låget, en del der er ved at ryge af og stikket til strøm sidder løst...
Hun har ikke engang haft den i et år!
Det er en bruger herinde fra... Hvergang hun kommer med sin bærbare, så er det bare om at have plastisk hansker og sikkerheds briller på! Jeg har aldrig i mit liv set noget så beskidt, og ødelagt på engang...
Altså wtf! Der er hakker i låget, en del der er ved at ryge af og stikket til strøm sidder løst...
Hun har ikke engang haft den i et år!
NioBe (3974) skrev:Det skal jeg ikke kunne sige... tvivler... Terracide kan sikkert smile... Tror ikke at hende her kan.. Har hvertfald aldrig set hende smile.
..der synea at det lyder vældig lækkert :P
Der syntes filsofi er sjovt fag. Især når høre folks ekstrame holdninger om andre... Hvilket ikke få en til lade være med grine.. :-D Jeg er nok underlig på en anden måde...
.... Der synes niobes ide om harry potter lyder tiltalende men orker ikke at rejse sig og hente filmen samt få dvd'en støvet af.
.... Der burde gå i seng fordi han skal stå op 5:30 hver morgen får at nå i skole >_>
.... der er smadret og har gymnastik imorn
.... der synes det er ufedt at han kun må køre langsomt på sin knallert lige nu fordi der er kommet nyt stempel i >.<
.... Der burde gå i seng fordi han skal stå op 5:30 hver morgen får at nå i skole >_>
.... der er smadret og har gymnastik imorn
.... der synes det er ufedt at han kun må køre langsomt på sin knallert lige nu fordi der er kommet nyt stempel i >.<
...Der undre sig over min karma log...
Der nok heller må få gjort noget ved det... På den anden side, det kan ikke ødelægge mit humør....
Der nok heller må få gjort noget ved det... På den anden side, det kan ikke ødelægge mit humør....
... der lige har fået vasket sine køkkenskuffer og en del af køkkengulvet efter opfordring fra bordopvaskemaskinen.
Caek of Doom (3981) skrev:...der lige har taget sig selv i at sige "dillerpik", helt seriøst.
...der tidligere har sagt strømpesokker... Det var godt nok morgen, men alligevel xD
pewbe (3990) skrev:...der tidligere har sagt strømpesokker... Det var godt nok morgen, men alligevel xD
Det er da helt normalt! Her i Kolding i hvert fald.
Men det siger måske ikke så meget?
..der har rydder op og støvsuget (yay for de pæne facader når der kommer gæster)
... der nu har været vågen i 29 timer!
... leder efter en flok bagbordspirater... jeg kunne godt bruge et skub!
... leder efter en flok bagbordspirater... jeg kunne godt bruge et skub!
Koujinkamu (3994) skrev:... leder efter en flok bagbordspirater... jeg kunne godt bruge et skub!
.... der VIDSTE du var gay!
...der sidder og ser Live TV med en pose Bugles og et glas cola.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.