mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jonasdonbaek (3817) skrev:..der ikke helt forstår hvad pewbe har imod at komme hjem, eller sin familie? (:
...der synes at du ikke skal vide alting... ;)
... der er voldsomt irriteret på vognmænd i store lastbiler, der absolut skal trække ud i andet spor på motorvejen for at overhale 1) op ad bakke (!), 2) når den anden lastbil kører min. 85 km/t, 3) og når der i forvejen er masse af trafik!
Hvad sker der for den slags chauffører? Hurra, du har lige brugt 1-2 ekstra liter brændstof, så du kan komme 10 sekunder før frem til din destination, mens der er 20 biler bag dig, der har måtte bremse op og accelere forbi dig i det eneste ledige spor. Tillykke, klaphat!
For fremtiden foreslår jeg derfor, at der skal være ganz forboten for lastbiler, biler med trailere og anden lignende transport ikke må overhale. Overhovedet!
Hvad sker der for den slags chauffører? Hurra, du har lige brugt 1-2 ekstra liter brændstof, så du kan komme 10 sekunder før frem til din destination, mens der er 20 biler bag dig, der har måtte bremse op og accelere forbi dig i det eneste ledige spor. Tillykke, klaphat!
For fremtiden foreslår jeg derfor, at der skal være ganz forboten for lastbiler, biler med trailere og anden lignende transport ikke må overhale. Overhovedet!
.. der er 100% enig med vandfarve og da lige vil tilføje sit eget sure opstød:
Jeg fatter ikke, hvorfor danske lastbiler konsekvent nægter at placere sig i det inderste spor, hvis der er er 3 spor.. for fanden, hvor er der dog mange idioter bag rattene nogle gange.
Jeg kørte 6 km i en lang stribe af biler, fordi der var en lastbil, der mente han skulle overhale en anden lastbil.. og så skulle han da også lige trække ud i rækken af biler og overhale den næste lastbil.. :|
Jeg fatter ikke, hvorfor danske lastbiler konsekvent nægter at placere sig i det inderste spor, hvis der er er 3 spor.. for fanden, hvor er der dog mange idioter bag rattene nogle gange.
Jeg kørte 6 km i en lang stribe af biler, fordi der var en lastbil, der mente han skulle overhale en anden lastbil.. og så skulle han da også lige trække ud i rækken af biler og overhale den næste lastbil.. :|
apropo bil snak. så køre typisk sådan regner med alle andre køre rundt er idioter... :-D Kan finde på de mest mærkeligste ting, selv på næsten tom motervej...
vandfarve (3828) skrev:... der udvikler sig fra at være en intelligent, høflig ung dreng på 22 år til en bitter, gammel mand på mindst 80 år, når han placerer sig bare rettet.
Undskyld for alle de opstød, men TRÆK NU IND, for pokker!
.. der ifølge en kammerat udvikler en personlighed, der hedder "bil", der er meget agressiv og bitter :|
Min filosofi på motorvejen: Hvis du skal bruge bremsen, så er der en der har kørt forkert.
Vi ville kunne spare ekstremt meget bændstof og slippe for mange ulykker, hvis alle brugte den.
Vi ville kunne spare ekstremt meget bændstof og slippe for mange ulykker, hvis alle brugte den.
#3831 Man kan jo ikke forudsige alle bilisters handlinger, da ikke alle er rationelle, hvorfor man ret naturligt kommer til at bruge bremsen. Der ligger ingen logisk forklaring på mit ovenstående indlæg med en historie fra det virkelige liv.
Det skal desuden bemærkes, at vi ej heller alle kan køre med blød hat, placere os mindst 500 meter bag vores forankørende bil og trille ned til samme hastighed som forankørende, når han bremser. Det er simpelthen bare ikke muligt.
Det skal desuden bemærkes, at vi ej heller alle kan køre med blød hat, placere os mindst 500 meter bag vores forankørende bil og trille ned til samme hastighed som forankørende, når han bremser. Det er simpelthen bare ikke muligt.
Jeg skriver også at der er nogen der har kørt forkert, ikke nødvendigvis dig :)
Jeg kører skam ikke med blød hat, jeg kører altid, hvis det er forsvarligt, mindst det tilladte og ofte over.
Men hvis man orienterer sig hele tiden, kan man sagtens nå at tilpasse farten så man kan komme ud i et hul ved overhalinger osv.
Jeg skriver også at der er nogen der har kørt forkert, ikke nødvendigvis dig :)
Jeg kører skam ikke med blød hat, jeg kører altid, hvis det er forsvarligt, mindst det tilladte og ofte over.
Men hvis man orienterer sig hele tiden, kan man sagtens nå at tilpasse farten så man kan komme ud i et hul ved overhalinger osv.
...der dummede sig og ikke fik sat den sidste harddisk ordentligt i Droboen.
...der skal vente, mange, timer på at den bliver færdig med at flytte data.
...der skal vente, mange, timer på at den bliver færdig med at flytte data.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.