mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der byder mennesker af alle farver, køn, nationaliteter, seksuelle, religiøse og politiske orientering varmt velkommen til vores alle sammens tråd.
...der elsker chreddy.
...der elsker chreddy.
...der har brugt alt for lang tid på dette billede.. mest fordi min mus er fucked, for at bruge venstre musetast må jeg kun trykke den halvt ned, trykker jeg den helt ned får jeg dobbeltklik eller ingenting.. fandme svært at arbejde med billeder så
...der fortalte en klovn(klædt ud som cirkusklovn) fra "oplev jesus" at hvis han prøvede at give min bonusdatter en ballon igen:
"ville jeg behandle ham som en pædofil der prøvede at lokke min bonus datter med slik..og nej det var ikke en tom trussel"...
Hans tro må dog have været meget svag, for han lavede en MEGET hurtig retræte...
"ville jeg behandle ham som en pædofil der prøvede at lokke min bonus datter med slik..og nej det var ikke en tom trussel"...
Hans tro må dog have været meget svag, for han lavede en MEGET hurtig retræte...
terracide (3128) skrev:...er ham der undre sig over om alle de whiner der piver over varmen er de selv samme kegler der whiner om vinteren?
...der hellere vil have kulde end varme....
... Der lige er kommet ind af døren fra en tur i sommerhus...
Der har fået en rykker på nogle bøger mangler at aflevere, men undre sig over om biblotket er åben.
Der er blevet forkølet af bade i det danske farvand, når det kun går en til knæende. Der igen undre sig over, jeg ikke bliver klogere med solcrem.
Der også undre sig lidt over om skulle prøve søge arbejde i ferien...
Der har fået en rykker på nogle bøger mangler at aflevere, men undre sig over om biblotket er åben.
Der er blevet forkølet af bade i det danske farvand, når det kun går en til knæende. Der igen undre sig over, jeg ikke bliver klogere med solcrem.
Der også undre sig lidt over om skulle prøve søge arbejde i ferien...
...der ikke har sovet særlig meget i nat....
...der tænker lidt over om jeg er for hård overfor modsatte køn...
...der tænker lidt over om jeg er for hård overfor modsatte køn...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.