mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der irriterer sig over at der er et eller andet løb udenfor, hvor de spiller alt for høj musik. Det er der sgu da ingen der gider lytte til. Optimistiske poplort.
Det er sikkert biologi; Der er sgu ikke andet end kvinder.Jakob Jakobsen (29051) skrev:...der kraftigt overvejer at studere i Tjekkiet
...Der aftensmad;
- Fuldkornspasta, kylling og hjemme spiced Dolmio
- Kartoffelskiver/kugledimser
- Ben & Jerrys
What to pick?
- Fuldkornspasta, kylling og hjemme spiced Dolmio
- Kartoffelskiver/kugledimser
- Ben & Jerrys
What to pick?
LOL
Jeg spiser næsten en hel B&J dagligt og har gjort det længe. Jeg KAN ikke få badevægten til at flytte sig langt over 80. Jeg har spist som et svin hele min ungdom, Mellemmåltider, slik, fast-food kl 23 om aftenen hver dag selvom jeg havde spist mig godt mæt til aftensmad. Har altid været en skinny bitch, og kunne ikke gøre en skid ved det. ^^
Jeg spiser næsten en hel B&J dagligt og har gjort det længe. Jeg KAN ikke få badevægten til at flytte sig langt over 80. Jeg har spist som et svin hele min ungdom, Mellemmåltider, slik, fast-food kl 23 om aftenen hver dag selvom jeg havde spist mig godt mæt til aftensmad. Har altid været en skinny bitch, og kunne ikke gøre en skid ved det. ^^
Det gør jeg altid.. Det er dejlig hurtigt, og ikke mindst billigt! :DZhadow (29068) skrev:...der blev klippet af en lokal tyrker igår. 10 minutter, og det var helt perfekt... wtf?
Og så går han endda meget op i kanterne, og står fint og retter til med et barberblad :)
SlettetBruger (29063) skrev:LOL
Tyndfed like me
Daniel-Dane (29057) skrev:Det er sikkert biologi; Der er sgu ikke andet end kvinder.
Hvis man oversætter teksten på billedet til engelsk, så står der Business academy Olomous
...Der er meget tæt på at vokse ud af de bukser jeg har på nu.
Få mm skal der til endnu, så er mine lægmuskler større end buksebenet. Fuck det er awesome/Motiverende.
Få mm skal der til endnu, så er mine lægmuskler større end buksebenet. Fuck det er awesome/Motiverende.
SlettetBruger (29072) skrev:...Der er meget tæt på at vokse ud af de bukser jeg har på nu.
Jeg kender det godt. Jeg skal snart have nyt bælte - er i inderste hul...
Alrekr (29076) skrev:SlettetBruger (29072) skrev:...Der er meget tæt på at vokse ud af de bukser jeg har på nu.
Jeg kender det godt. Jeg skal snart have nyt bælte - er i yderste hul...
...ved godt den var pænt plat.. Men kunne ikke lade være... :P
snesman (29074) skrev:Klap lige hesten, de er da krympet i vask X)
^^ Bruger ikke tørretumbler, og strækker ALTID mit tøj til form.
Derudover vasker jeg kun bukser hvis de bliver beskidte, dvs pænt sjældent. ( Forskellen på bakterier og andet snask, nyvasket vs 15 måneders brugt er tæt på ikke eksisterende )
Alrekr (29076) skrev:Jeg kender det godt. Jeg skal snart have nyt bælte - er i inderste hul...
Du har bæltet i dit inderste hul? Så tror da fanden du skal ha nyt,
Ronson (29079) skrev:...der lige har købt [url= Altså sangen.
Har jeg lige brugt 3 minutter på at gennemse den film igen og igen... fordi jeg troede du skrev "Sengen" og ikke "Sangen" ?
FUUUUUUU
From bottum up:
Bund
Salatblad
BØF!
Ost,
Diverse grønt snask af eget valg
BØF!
Ost
Sennep
Brunt sovs oven på brugeren.
Enjoy
Edit; Hahaha, man kunne også putte sovs på Burgeren..
Bund
Salatblad
BØF!
Ost,
Diverse grønt snask af eget valg
BØF!
Ost
Sennep
Brunt sovs oven på brugeren.
Enjoy
Edit; Hahaha, man kunne også putte sovs på Burgeren..
Jeg vil hellere have en hamburger fra den gyldne måge end jeg vil have en hjemmelavet burger. Også selv om en cheeseburger koster det samme som en hamburger. Jeg er villig til at ofre den skide skive ost hvis jeg kan undgå at få hjemmelavet burger.
Hjemmelavet hotdog derimod...
Hjemmelavet hotdog derimod...
Du kunne da i det mindste tage på Burger King så. McDonalds er simpelthen det tarveligste æde man finder på hele kloden.
...der lige faldt over et super tilbud..
...der lige faldt over et super tilbud..
...der skal tage en vigtig beslutning..
Skulle oprindeligt have været på kursus i uge 23, men det er nu blevet rykket til uge 25. Fredag i uge 25 skal jeg til det årlige familiearrangement i Thy, med dertilhørende Thy Rock.. Jeg har ikke umiddelbart penge til fly+tog derop (skulle have kørt i bil med 3 andre), det er en dyr nok fornøjelse i forvejen..
Skal jeg droppe kurset, eller familien? Kurset afholdes først igen til november, og det ødelægger mine planer ret meget hvis jeg skal vente et halvt år på det.
Skulle oprindeligt have været på kursus i uge 23, men det er nu blevet rykket til uge 25. Fredag i uge 25 skal jeg til det årlige familiearrangement i Thy, med dertilhørende Thy Rock.. Jeg har ikke umiddelbart penge til fly+tog derop (skulle have kørt i bil med 3 andre), det er en dyr nok fornøjelse i forvejen..
Skal jeg droppe kurset, eller familien? Kurset afholdes først igen til november, og det ødelægger mine planer ret meget hvis jeg skal vente et halvt år på det.
Jeg kan tage afsted til familie arrangementet istedet for dig?
Men gå med kurset. Familie vil støtte det!
Men gå med kurset. Familie vil støtte det!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.