mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Sket noget specielt der i fredags? eller er det weekenden der har slået sove rytmen ud af dur?
...Der er ved at få sin første Visdomstand, En skam, havde håbet på jeg ligegesom min far kunne undgå dem.
Vi ser hvordan det går ;) Mere tyggeflade til at gumle salat så jeg ikke behøver sidde som den sidste mand og spise ved bordet.
...Der er ved at få sin første Visdomstand, En skam, havde håbet på jeg ligegesom min far kunne undgå dem.
Vi ser hvordan det går ;) Mere tyggeflade til at gumle salat så jeg ikke behøver sidde som den sidste mand og spise ved bordet.
SlettetBruger (29005) skrev:Sket noget specielt der i fredags? eller er det weekenden der har slået sove rytmen ud af dur?
Ved ikke. Har ikke rigtig leget natmenneske i weekenden. Og stod til og med op kl 10 om morgen i søndags.
..der lige vil minde folk om at hun overhovedt ikke er frisk!
SlettetBruger (29005) skrev:Sket noget specielt der i fredags? eller er det weekenden der har slået sove rytmen ud af dur?
jeg tror det er fordi jeg stoppede med at tage Venlafaxin fra om torsdagen. Har hørt fra andre, at det godt kan være grunden. Men nu, pga den fucked up nat, har jeg oven i det hele de værste muskelinfiltrationer i skuldrene -.- av...
Det er pudsigt, at I stadig påstår, at jeg ikke kan lide at blive rettet (det er løgn - men jeg havde ikke forventet andet fra dig og Jakob). Jeg ynder at blive rettet, men ingen har endnu formået at rette nogen fejl (jo, vist nok én gang), som jeg ikke var klar over.terracide (28981) skrev:Pot, kettle, black...
Pudsigt nok læste jeg nogle gamle indlæg igennem og spottede en af Systrans failrettelser.
Jo, men det gør jeg ikke. I kan jo være ligeglade, men jeg lærer noget, når jeg finder en reel fejl.
Daniel-Dane (29013) skrev:jeg lærer noget, når jeg finder en reel fejl.
Så vidste du det jo heller ikke i forvejen. :)
- og mener du ikke når andre pointerer det for dig?
Jeg kan da også sige, at jeg vidste at det hed "nogle" i stedet for "nogen", og det gjorde jeg faktisk, men det er da alligevel ingen der tror på. :)
Ja, I kan starte med at pointere fejlen, men jeg skal igennem noget research, førend jeg erkender den. :PCaek of Doom (29014) skrev:Så vidste du det jo heller ikke i forvejen. :)
- og mener du ikke når andre pointerer det for dig?
Fedt, så ved vi det.Caek of Doom (29014) skrev:Jeg kan da også sige, at jeg vidste at det hed "nogle" i stedet for "nogen", og det gjorde jeg faktisk, men det er da alligevel ingen der tror på. :)
vandfarve (29018) skrev:... der bemærker, at det er pisse serious business at være studerende nu om dage.
Jeg PRØVER! :(
Vandfarve: Jeg prøver sgu, men når man har 1 måneds læseferie til én sølle eksamen, som ikke engang kræver det store forberedelse, er det altså svært at fylde tiden ud.
Tro mig, ville ønske jeg skulle have været oppe i mere end en eksamen, da jeg så vil have færre næste år.
Tro mig, ville ønske jeg skulle have været oppe i mere end en eksamen, da jeg så vil have færre næste år.
Nåh :S
Oh well ^^ Der må ha været noget galt hvis han skal bruge en uge på det?
Hvor galt stod det til? pics?
Oh well ^^ Der må ha været noget galt hvis han skal bruge en uge på det?
Hvor galt stod det til? pics?
snesman (29033) skrev:...der sidder på et kontor med små-dårlig stemning.
Scannet har valgt at fucke deres opdatering op, så at vores hjemmeside ikke virker. Og det i ugen hvor vi går landsdækkende og skal have / har annoncer i diverse medier. Ffs...
http://www.comon.dk/nyheder/scannet-kaemper-med-st...
... der nu er kommet frem til, at jeg hader at bo sammen med andre (når det ikke er bedsteven/kæreste/noget i den dur)! Nu er der fandeme en af mine roomies, der har tværet sit snot udover vasken og væggen på badeværelset??!! Og det er min rengøringsuge -.- jeg tror jeg har lidt kvalme..
Elskov (29040) skrev:TMI..
Nej da, TMI ville være hvis jeg nævnte at jeg har kronisk næseblod når jeg pudser næse ^^
..ups
...Der er kommet på arbejde igen.
Nej.SlettetBruger (29043) skrev:Nej da, TMI ville være hvis jeg nævnte at jeg har kronisk næseblod når jeg pudser næse ^^
Elskov (29047) skrev:ahabeda.. Ó_Ò
Sig det til din roomie
"Hvis det hænger snotguirlander mellem klinkerne igen kan du få lov til at slikke det op"
Problem solved...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.