mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
XorpiZ (2803) skrev:5^5 + 5 giver da ikke 15? (3x5)
...der synes at du bør prøve med andre tal ;)
...der fik 7 i kom/IT :D
...der glemte at aflevere kom/IT bogen...
...der tror at en anden får regningen for den bog jeg ikke afleverer x3
...der tror at en anden får regningen for den bog jeg ikke afleverer x3
Hvis du går på første år på HTX i Herning, så kan det godt være din....
Hvis du går på første år på HTX i Herning, så kan det godt være din....
...der ikke kan lide at Mia Installerede WoW på min computer...
...der ikke må fjerne WoW fra MIN EGEN computer! -.-
...der ikke må fjerne WoW fra MIN EGEN computer! -.-
gnarfsan (2809) skrev:#2806:
1^1+1=2 != 3*1=3
2^2+2=6 = 3*2=6
3^3+3=30 != 3*3=9
4^4+4=260 != 3*4=12
Såeh n^n+n=3n gælder vist ikke helt hvis n er i R eller N... ;)
..der har indset at jeg greb det forkert an helt fra starten!
Jeg mener jo: x^x+x=3x... ^^
vandfarve (2828) skrev:... der ikke ANER, hvad Prototype er. Please enlighten me!
..der synes det bedst kan sammenligned med en blanding af GTA, The Matrix og Resident Evil på speed. 100% sandbox, du kan hoppe og springe over alt på Manhattan. Du er et mislykket ekspeirment, som er sluppet løs og du kan få din arme til at tage form som en pisk, knivskarpe kløer, en kæmpe hammer etc... Det skal virkelig ses eller prøves, det er 100% det fedeste spil jeg har spillet i lang tid!
Se evt. [url= gameplay[/url]
Penny Arcade har ramt hovedet på sømmet
...der lige har betalt et ekspres-lån af \o/
...der heldigvis vidste han aldrig kom til at betale mere end oprettelsesgebyret da nemt kunne skrabe de par tusinde kroner sammen :)
Nu er det kun bilen der mangler.. Fandme svært at følge med når renterne er lige så store som indbetalingerne (jaja, så går der lige 3 indbetalinger mellem men det siger vi ikke til nogen)
...der heldigvis vidste han aldrig kom til at betale mere end oprettelsesgebyret da nemt kunne skrabe de par tusinde kroner sammen :)
Nu er det kun bilen der mangler.. Fandme svært at følge med når renterne er lige så store som indbetalingerne (jaja, så går der lige 3 indbetalinger mellem men det siger vi ikke til nogen)
Du har nok ret, men bliver ved med se dit profil billede.
Men det ændre ikke min holdning om du må være en DRENG.
På den anden side du virker ikke rigtig, som en dreng nå du laver dine indlæg.
Jeg er nok også en af de få personer der kan sige de har sovet i cirka 24 timer.
Jeg er i trivel om du er dreng fusker med opgivelse af køn, og taget et billede af kæresten.
Shadowhunter stille og roligt skyggerne jager.
Du har nok ret, men bliver ved med se dit profil billede.
Men det ændre ikke min holdning om du må være en DRENG.
På den anden side du virker ikke rigtig, som en dreng nå du laver dine indlæg.
Jeg er nok også en af de få personer der kan sige de har sovet i cirka 24 timer.
Jeg er i trivel om du er dreng fusker med opgivelse af køn, og taget et billede af kæresten.
Shadowhunter stille og roligt skyggerne jager.
chreddy (2847) skrev:...der slår fast at wow skal afinstalleres.. magen til lort, findes ikke :P..
...der BARE IKKE MÅ!! :S
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.