mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der har skullet på toilet siden kl 14...
...der endnu ikke har fået taget sig sammen til at gøre det...
...der er ved at være gpdt trængende :O
...der ikke har flere gifler D:
...der endnu ikke har fået taget sig sammen til at gøre det...
...der er ved at være gpdt trængende :O
...der ikke har flere gifler D:
...der for længst har spist tomatsuppen og lige er blevet færdig med en omgang mac'n'cheese
Jakob Jakobsen (2360) skrev:...der undrer sig over hvordan pewbe udtaler sit nick. :D
...der tror det er noget i retning af: pjyvbi... xD
...der, da jeg stod op/blev vækket for 5 minuter siden, næsten ikke kunne åbne øjnene.. 0o
2376# You young whippersnappers !
Dengang jeg var barn, der havde vi modem og når vi brugte internettet, eller surfede som i ny-modens unge knægte kalder det, Så kunne vi ikke ringe til hinanden XD
OT:
der har fået følgende "brev":
I was crusing around and then I saw this incident on my way home,I felt bad for him, so I composed this:
http://www.truveo.com/keyboard-cat%E2%80%99s-escalator-fall-song/id/180144028773855281
signed;
Piano Cat
Dengang jeg var barn, der havde vi modem og når vi brugte internettet, eller surfede som i ny-modens unge knægte kalder det, Så kunne vi ikke ringe til hinanden XD
OT:
der har fået følgende "brev":
I was crusing around and then I saw this incident on my way home,I felt bad for him, so I composed this:
http://www.truveo.com/keyboard-cat%E2%80%99s-escalator-fall-song/id/180144028773855281
signed;
Piano Cat
...der lige har haft en deja vu oplevelse (uden hold i virkleigheden?) da jeg læste denne kommentar :S
...der har været til event med Mia aka Jonas :D
...der har været til event med Mia aka Jonas :D
chreddy (2368) skrev:...der skal til Tiësto i forum i aften :D
..der synes det er SÅ uretfærdigt :((
...der ikke har fået sin FDB bonuscheck.
...der har opdaget at hans FDB bonuscheck er blevet hentet.
...der mener at der er en postmedarbejder der skulle hænges.
...der har opdaget at hans FDB bonuscheck er blevet hentet.
...der mener at der er en postmedarbejder der skulle hænges.
...der mener at forældre der er inde og slukke ens computer, fordi man er væk i ~20 minuter, og bagefter lyver om det, burde skydes -.-
...der finder trøst i manga xD
...der finder trøst i manga xD
XStefan (2393) skrev:Oh stop whining
...der gerne ville...
...der skal spise...
...der lige har spist (:
...der er nede på at snakke <50 ord om dagen med sin familie (:
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.