mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... som er på newz i IE 6 lige pt. :) (overvejer om man skulle indrapportere det)
og derudover ham, der ikke kan få sat sin bærbare op til internet (hverken wlan eller lan), så er nødt til at låne mors den stationære (hvilket også er grunden til at jeg sidder i IE 6) ...
og derudover ham, der ikke kan få sat sin bærbare op til internet (hverken wlan eller lan), så er nødt til at låne mors den stationære (hvilket også er grunden til at jeg sidder i IE 6) ...
... som skal ind og se Andens "... Vender tilbage" show i morgen aften i Herning og glæder sig for vildt...!!!
... som har downloadet 7 GB norsk og svensk julemusik... ud af 9 GB totalt... ved en fejltagelse... :/
...som er fyldt med kanelsnegl, cola og hjemmelavet burger. Som desuden bruger en lørdag på at spille dota, fordi han er fattig (sådan da).
... som lige har brugt de sidste 14 timer på at side og lave en opgave i Transportprocesser :(
(Til dem som er interreseret i hvad man kan bruge 14 timer på, så er opgave her og det foreløbige produkt her)
Godnat!
EDIT:
Så lige på uret, der er jo blevet vintertid, så der er 15 timer jeg har brugt :(
(Til dem som er interreseret i hvad man kan bruge 14 timer på, så er opgave her og det foreløbige produkt her)
Godnat!
EDIT:
Så lige på uret, der er jo blevet vintertid, så der er 15 timer jeg har brugt :(
... som har fået aflyst sit rumlebumle-fly(Hercules) imorgen nat, men så er blevet booket om på en Sea King imorgen tidlig.
...Der lige har sagt til sin mor at hun IKKE skal åbne den mail man får fra "Microsoft" om en sikkerhedsopdatering...
...Som tydeligt kan huske glæden ved at skralde gamle computere hos genbrugspladsen og skille dem til atomer - åh, den barndom.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.