mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der lige er blevet truet med, at vedkommende vil inddrage UNFCCC formelt, hvis vi [min arbejdsplads] ikke betaler de penge, som vi skylder hende. What the fuck? Jeg arbejder sgu på sagen, og jeg kan ikke gøre for, at vores økonomiafdeling er styret af nogle selvfede, dovne HK-skrankepaver!
..der har været til dansk eksamen i dag, og er rigtig godt til freds med det han fik udrettet på to timer!
... der har dårlig samvittighed over ikke at have betalt kabeltv-regning i over et år.
Hvad skal man egentlig gøre i sådan et tilfælde, når de åbenbart ikke har registreret mig som kunde, men når de har lukket op for forbindelsen? Et eller andet sted er jeg kold i røven overfor dem, når de åbenbart er så inkompetente, at de ikke kan holde styr på deres kunder, men omvendt vil jeg ikke risikere et erstatsningskrav.
Hilfe?
Hvad skal man egentlig gøre i sådan et tilfælde, når de åbenbart ikke har registreret mig som kunde, men når de har lukket op for forbindelsen? Et eller andet sted er jeg kold i røven overfor dem, når de åbenbart er så inkompetente, at de ikke kan holde styr på deres kunder, men omvendt vil jeg ikke risikere et erstatsningskrav.
Hilfe?
1906#
så vidt jeg husker,
Så går du pænt ned til dem og siger "jeg har fundet ud af at jeg i et år har haft jeres service og åbenbart ikke har betalt - skønt jeg har troet det. Dette vil jeg nu råde bod på og ønsker at betale for et år og lade mig registrere i jeres database så samme hændelse ikke sker igen"
ihvertfald noget lignende ;)
så vidt jeg husker,
Så går du pænt ned til dem og siger "jeg har fundet ud af at jeg i et år har haft jeres service og åbenbart ikke har betalt - skønt jeg har troet det. Dette vil jeg nu råde bod på og ønsker at betale for et år og lade mig registrere i jeres database så samme hændelse ikke sker igen"
ihvertfald noget lignende ;)
#1907 Jeg tænkte nok, at jeg ville få den slags råd. Jeg vil meget gerne betale for en service, som jeg bruger, men jeg føler det lidt mystisk, at jeg (= kunden!) skal gøre virksomheden opmærksom på, at jeg gerne vil betale!
Bare for at understrege min pointe, så vil jeg på ingen måde acceptere, at de ikke har min adresse, for hvordan skulle de ellers vide, hvilket kabelsignal de skulle lukke op for at give mig kabeltv?
Bare for at understrege min pointe, så vil jeg på ingen måde acceptere, at de ikke har min adresse, for hvordan skulle de ellers vide, hvilket kabelsignal de skulle lukke op for at give mig kabeltv?
Tumleren (1905) skrev:..der efter DRs udsendelse endnu gang har fået lyst til at cracke(/hacke? whatever) sig ind på sit wifi
..der ikke rigtig forstår hvad Tumleren mener?
..der er sammen med en rigtig god ven(:
..der synes de nye vindue-funktioner i Windows 7 er klamme :-D
...der skal ud og børste tænder.
...der snart skal i skole *skuler ondt*
...der er helt ekstremt træt :S
...der snart skal i skole *skuler ondt*
...der er helt ekstremt træt :S
Ronson (1910) skrev:#1908: Den er nem, sig du har købt tv og gerne vil kobles på. Lad dem om at finde ud af du har haft signal i et år.
Du har jo dit på det tørre, hvis du kommer til dem før de kommer til dig.
Den tror jeg sgu, at jeg bruger et par måneder før, at jeg flytter herfra. Spank you very much, Ronson...
...der informere tumleren at, at cracke er når du ændre på en program's (evt.) opførelse når du giver den beskeder (aka. f.eks. trykker registrer program med falsk nøgle), og at hacke er når man bryder i gennem et sikkerhedssystem og får adgang til noget, man ikke burde have adgang til.
...der synes at medierne burde få bedre styr på termerne. :)
...der synes at medierne burde få bedre styr på termerne. :)
...der elsker gifler :D
...der ikke har flere gifler D:
...der synes at to timer er lang tid for et bad :O
...der stadig ser Dragon Ball :D
...der ikke har flere gifler D:
...der synes at to timer er lang tid for et bad :O
...der stadig ser Dragon Ball :D
...der også synes at to timer er for lang tid for et bad, og undrer sig over hvordan hun brugte så lang tid på det ...
#1931 De lader altid tvivlen komme dig til gode (bl.a. med problemer at bevise en overskridelse af hastighedsgrænsen i retten), så de vil først stoppe dig, når du som minimum er oppe på en 7-10% overskridelse. Eksempelvis er det set, at folk der kører over 200 km/t kun skal betale for 170-180 km/t, da de udregner bøden over gennemsnitshastigheden, som ofte er langt lavere end peak-hastighederne.
Viste dit speedometer 5 km/t over den tilladte hastighed, eller sagde betjenten det?
Viste dit speedometer 5 km/t over den tilladte hastighed, eller sagde betjenten det?
Det var mit speedometer, korrigeret i forhold til GPS der sagde det.
De var bare fornærmede over at jeg overhalede dem på motorvejen. Måtte køre 90, og var maksimalt oppe på 92 under overhalingen.
Gad ikke ligge bag en politibil der kun kørte 85.
De nævnte overhovedet ikke hvor meget de mente, andet end at de var sikre på at de ihvertfald kørte 90Km/t, hvilket ikke passede.
Det var mit speedometer, korrigeret i forhold til GPS der sagde det.
De var bare fornærmede over at jeg overhalede dem på motorvejen. Måtte køre 90, og var maksimalt oppe på 92 under overhalingen.
Gad ikke ligge bag en politibil der kun kørte 85.
De nævnte overhovedet ikke hvor meget de mente, andet end at de var sikre på at de ihvertfald kørte 90Km/t, hvilket ikke passede.
...der igen ikke har flere gifler D:
...der spiser for mange gifler :P
...der tilsyneladende ikke kan komme ind på tpb's hjemmeside :S
...der spiser for mange gifler :P
...der tilsyneladende ikke kan komme ind på tpb's hjemmeside :S
..der sidder i EBD lokalet på skolen og egentlig skulle sidde og stene en tysk hjemmeside. Det er meget mærkeligt at ingen i klassen gider tysk :-D - Godmorgen!
... der kan oplyse dommedagskagen at EBD lokalet er Emotional/Behavioral Disorder Classroom.
http://chfs.ky.gov/dcbs/dpp/adoptionglossary.htm skrev:Emotional/Behavioral Disorder Classroom (EBD): A special education classroom for children with emotional and/or behavioral problems that interfere with the child's education. These classes are taught by specially trained teachers and generally have a small number of students. Many children eventually are able to return to regular classes.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.