mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det er bedre end 7,6 på den gamle skala :)
Nah, det er da acceptabelt, og hvis jeg kommer ud med det gennemsnit, vil jeg være glad, men der er flere fag, jeg sagtens kan hæve min karakter i, dog er der også et enkelt eller to fag jeg risikerer at falde i til den samlede årskarakter *host* matematik..
hov..
Nu har jeg haft begge skalaer, og betydningen af systemet har jo egentlig ikke ændret sig, det er stadig det højeste tal, der er bedst :) Betydningen af tallene har dog ændret sig, og det er nu ikke så svært at sætte sig ind i, hvis man har lyst.
...der er igang med at skrive en kronik til engang i forrige
...der er en slacker. (jf. alt)
Nah, det er da acceptabelt, og hvis jeg kommer ud med det gennemsnit, vil jeg være glad, men der er flere fag, jeg sagtens kan hæve min karakter i, dog er der også et enkelt eller to fag jeg risikerer at falde i til den samlede årskarakter *host* matematik..
hov..
Nu har jeg haft begge skalaer, og betydningen af systemet har jo egentlig ikke ændret sig, det er stadig det højeste tal, der er bedst :) Betydningen af tallene har dog ændret sig, og det er nu ikke så svært at sætte sig ind i, hvis man har lyst.
...der er igang med at skrive en kronik til engang i forrige
...der er en slacker. (jf. alt)
...der er vildt træt.
...der burde lave matematik aflevering.
...der ikke hører efter i timerne så ved ikke hvordan jeg skal lave matematik.
...der vil videre med c++ :P
...der burde lave matematik aflevering.
...der ikke hører efter i timerne så ved ikke hvordan jeg skal lave matematik.
...der vil videre med c++ :P
Ronson (1062) skrev:7,6.. er det godt?
Jeg lærer aldrig den nye skala. Godt jeg ikke nåede at opleve den!
-3 er fuldstændig dumpet
00 er dumpet
02 er bestået
4 er under middel
7 er middel
10 er over middel
12 er perfekt
Så 7,6 er vel hvad der svarer til 8,2 på den gamle (hvis man tager 1/3 af decimalet, fordi der er 1/3 afstand mellem 8 og 9 i forhold til 7 og 10)
Dunno, noget i den retning.
... der vil se en film, men mangler forslag.. anyone?
1073#
I stand corrected ^^
Skal vi tage om hvor lang tid der går før vi bliver slagtet af de omtalte piger-transer ?? :P
der siger tillykke til Tumleren og håber du får glæde af den og at du ikke vil falde ind i den kategori der kaldes "hjernedøde xbox-live brugere" :P
I stand corrected ^^
Skal vi tage om hvor lang tid der går før vi bliver slagtet af de omtalte piger-transer ?? :P
der siger tillykke til Tumleren og håber du får glæde af den og at du ikke vil falde ind i den kategori der kaldes "hjernedøde xbox-live brugere" :P
... der accepterer Cazotaros indlæg for den ultimative sandhed!
Nej, jeg skal være klædt ud som en [spoiler]dårligt omskåret muslimsk dreng[/spoiler], så jeg prøver at få fat i en muslimsk hat og en skridtbeskytter, bl.a., da jeg ingen anden ide har til, hvordan jeg ellers skal klædes ud.
Nej, jeg skal være klædt ud som en [spoiler]dårligt omskåret muslimsk dreng[/spoiler], så jeg prøver at få fat i en muslimsk hat og en skridtbeskytter, bl.a., da jeg ingen anden ide har til, hvordan jeg ellers skal klædes ud.
#1088 I'm seing it coming! It could happen...
Jeg skal bare ud i nogle seriøse søforklaringer for at komme med bussen, men buschaufføren kan vel bestikkes.
Nu mangler jeg bare at retfærdiggøre overfor mig selv og andre, at en muslimsk dreng vil bære den bombe efter at være dårligt omskåret. Hmm...
Jeg skal bare ud i nogle seriøse søforklaringer for at komme med bussen, men buschaufføren kan vel bestikkes.
Nu mangler jeg bare at retfærdiggøre overfor mig selv og andre, at en muslimsk dreng vil bære den bombe efter at være dårligt omskåret. Hmm...
1089#
Hvis du er ryger, så tag cigaret pakker og farv dem sorte, sæt dem derefter i serie rundt om maven bundet sammen med sort snor.
Hvis du er macho, så tag mursten og farv dem sorte, sæt dem derefter i serie rundt om maven bundet sammen med sort snor.
Hvis du er tøset, så tag håndtasker og farv dem sorte, sæt dem derefter i serie rundt om maven bundet sammen med sort snor.
Hvis du vil følge Norrahs råd, så tag lerpakker og farv dem sorte, sæt dem derefter i serie rundt om maven bundet sammen med sort snor.
Hvis du vil følge mit råd så tag noget c-4 og farv dem sorte, sæt dem derefter i serie rundt om maven bundet sammen med sort snor. (så virker det også mere naturtro)
dårlig omskæring = ingen sex
ingen sex -> frustrationer
frustrationer -> ubevidste voldelige handlinger
ubevidste voldelige handlinger ~ voldelige handlinger
voldelige handlinger -> bomber og lign.
ergo; dårlig omskæring er en god undskyldning til terrorister ;)
Hvis du er ryger, så tag cigaret pakker og farv dem sorte, sæt dem derefter i serie rundt om maven bundet sammen med sort snor.
Hvis du er macho, så tag mursten og farv dem sorte, sæt dem derefter i serie rundt om maven bundet sammen med sort snor.
Hvis du er tøset, så tag håndtasker og farv dem sorte, sæt dem derefter i serie rundt om maven bundet sammen med sort snor.
Hvis du vil følge Norrahs råd, så tag lerpakker og farv dem sorte, sæt dem derefter i serie rundt om maven bundet sammen med sort snor.
Hvis du vil følge mit råd så tag noget c-4 og farv dem sorte, sæt dem derefter i serie rundt om maven bundet sammen med sort snor. (så virker det også mere naturtro)
dårlig omskæring = ingen sex
ingen sex -> frustrationer
frustrationer -> ubevidste voldelige handlinger
ubevidste voldelige handlinger ~ voldelige handlinger
voldelige handlinger -> bomber og lign.
ergo; dårlig omskæring er en god undskyldning til terrorister ;)
...der har nøgle til taekwondo-klubben og derfor kan skaffe en skridtbeskytter til vandfarve :P
...der har SPLITTET sin mors gamle bærbare computer af :D
...der har SPLITTET sin mors gamle bærbare computer af :D
jeg ville dog hellere anbefale
hehe.....
ej for at være seriøs så bruger jeg selv en copperhead og den er jeg meget tilfreds med for den virker med sit on-the-fly ^^ - så det er jo nok også den jeg vil anbefale :P
hvis du hellere vil have trådløs så tag
men hvis du ikke vil have razer har en af mine kammerater anbefalt denne: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=406974
OT:
Der enormt gerne vil prøve Battlefield Heroes og har stået aaaalt for længe på listen til en nøgle XD
Klassikeren skrev:http://www.razerzone.com/p-73-razer-boomslang-collectors-edition-2007.aspx
hehe.....
ej for at være seriøs så bruger jeg selv en copperhead og den er jeg meget tilfreds med for den virker med sit on-the-fly ^^ - så det er jo nok også den jeg vil anbefale :P
hvis du hellere vil have trådløs så tag
Mamba skrev:http://www.razerzone.com/p-198-razer-mamba-wireless-laser-gaming-mouse.aspx
men hvis du ikke vil have razer har en af mine kammerater anbefalt denne: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=406974
OT:
Der enormt gerne vil prøve Battlefield Heroes og har stået aaaalt for længe på listen til en nøgle XD
#1095 DEt var boss.. har flere boss i den pris klasse, og der har aldrig været problemer... MEn dem der... de måtte åbenbart kun vaskes let i terpentin.
Altså det var jo en håndvask.
#1096 Har noget der er meget meget dyere end det :) Mit armarni. Puha. Det køber jeg sgu ikke sådan lige...
Men det er jo stadig mega træls at smide 1500,- ud, specielt når man er studerende. :)
Altså det var jo en håndvask.
#1096 Har noget der er meget meget dyere end det :) Mit armarni. Puha. Det køber jeg sgu ikke sådan lige...
Men det er jo stadig mega træls at smide 1500,- ud, specielt når man er studerende. :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.