mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Der lige vil genoplive diskussionen om hunde :P
De har underbid :-) Det vil sige de har svært ved at få fat når de bider, de stakler :) Har tilfældigvis selv en Engelsk Bulldog derhjemme.. De er sku ikke voldelige.. Dum, ja det er hunden derhjemme godt nok :P Men farlig ville jeg ikke kalde ham :)
SlettetBruger (9976) skrev:Danmarks største hundeforening stempler DISSE:
Amerikansk Bulldog
Amstaff (Amerikansk Staffordshire Terrier)
Engelsk Staffordshire Bull Terrier
Cane Corso Italiano
Engelsk Bulldog
... som kamphunde
SlettetBruger (10016) skrev:En engelsk bulldog har en bidekraft på 18 tons.. tvivler på du er blevet bidt RIGTIGT ;P
De har underbid :-) Det vil sige de har svært ved at få fat når de bider, de stakler :) Har tilfældigvis selv en Engelsk Bulldog derhjemme.. De er sku ikke voldelige.. Dum, ja det er hunden derhjemme godt nok :P Men farlig ville jeg ikke kalde ham :)
Ja jeg vil skam heller ikke betragte en Engelsk Bulldog som en speciel farlig race, det er jo ikke andet end en forvokset skødehund med et godt gemyt.
Den eneste race jeg har været "nervøs" for under kontakt, er schæfere. også selv om jeg har haft kontakt med utallige "kamphunde".
Men at forbyde de enkelte racer, er fuldstændigt latterligt, 95% af en hunds opførsel, skyldes dens opdragelse og jeg vil være meget mere nervøs over for en forkert opdraget schæfer eller rottweiler, end en pitbullterrier.
Ja jeg vil skam heller ikke betragte en Engelsk Bulldog som en speciel farlig race, det er jo ikke andet end en forvokset skødehund med et godt gemyt.
Den eneste race jeg har været "nervøs" for under kontakt, er schæfere. også selv om jeg har haft kontakt med utallige "kamphunde".
Men at forbyde de enkelte racer, er fuldstændigt latterligt, 95% af en hunds opførsel, skyldes dens opdragelse og jeg vil være meget mere nervøs over for en forkert opdraget schæfer eller rottweiler, end en pitbullterrier.
Apopro pitbulls, racen er jo opstået dengang at hundekampe var en gentlemans sport, og inden en hundekamp blev sat igang skulle ejeren af den anden hund vaske modstanderens hund.
Hvis at hunden viste agressivitet blev den aflivet- så agressivitet overfor mennesker er virkeligt blevet effektivt udryddet i den race.
Apopro pitbulls, racen er jo opstået dengang at hundekampe var en gentlemans sport, og inden en hundekamp blev sat igang skulle ejeren af den anden hund vaske modstanderens hund.
Hvis at hunden viste agressivitet blev den aflivet- så agressivitet overfor mennesker er virkeligt blevet effektivt udryddet i den race.
nu vi er ved alt den hunde snak bliver jeg lige nødt til at poste de her videoer af en super farlig pitbull
der føler sig gammel efter jeg opdagede at kæresten og jeg er ældre end alle deltagerne i paradise hotel
Toff. (10061) skrev:...der har fået penge tilbage i skat :)
...der allerede har brug dem alle
Ditto :/
...der netop har fået opgraderet hele husets netværk til CAT 7 STP kabel, så skulle der ikke være problemer med støj fra dem.
Jakob Jakobsen (10073) skrev:...der netop har fået opgraderet hele husets netværk til CAT 7 STP kabel, så skulle der ikke være problemer med støj fra dem.
...havde du problemer med støj inden..?
Nej ikke specielt, synes dog ikke jeg kunne trække det igennem nettet jeg burde. Desuden har jeg kørt med en blanding af forskellige kabler, så nu ville jeg bare have det i orden og 400Kr for færdiglavede CAT 7 STP kabler til hele huset synes jeg var udmærket.
Nej ikke specielt, synes dog ikke jeg kunne trække det igennem nettet jeg burde. Desuden har jeg kørt med en blanding af forskellige kabler, så nu ville jeg bare have det i orden og 400Kr for færdiglavede CAT 7 STP kabler til hele huset synes jeg var udmærket.
... der HADER de standarder der er for at kunne kvalificere en installation som Cat7... nej kablerne alene er ikke nok, der er et utal af regler for hvordan de må trækkes!
<sarcasm>
...Der som tidligere elektriker slet ikke kun få nok af at lave installationer at Cat7 netværk!
</sarcasm>
<sarcasm>
...Der som tidligere elektriker slet ikke kun få nok af at lave installationer at Cat7 netværk!
</sarcasm>
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.