mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der har fået nyt keyboard :D
En hurtig demo: http://peecee.dk/upload/download/148879
Jeg er for doven til at spille den igen uden fejl.
En hurtig demo: http://peecee.dk/upload/download/148879
Jeg er for doven til at spille den igen uden fejl.
Du3- (710) skrev:.. Der skal tvinges igennem engelsk på F niveau... Nogle der har gode råd til at få tiden til at flyve? :-)
Hvis du virkelig har så svært ved det, så gå i gang med et MMO, CS med headset eller lignende spil, hvor kommunikationen vægtes meget højt i gameplayet. Tving dernæst dig selv til kun at kommunikere med de andre på engelsk, og pludselig vil du opdage, at det ikke er så svært.
Og ja, jeg mener det faktisk!
#Vandfarve
Jeg må desværre ikke sidde og spille i klassen, ellers var WoW startet for længe siden.. :-( er på H1 så engelsk er obligatorisk med mindre man har bevis på at ha taget eksamen i det.. har haft det på B men fik aldrig eksamen da jeg kinda blev smidt ud fra skolen :P
Ellers et skide godt råd :P
Jeg må desværre ikke sidde og spille i klassen, ellers var WoW startet for længe siden.. :-( er på H1 så engelsk er obligatorisk med mindre man har bevis på at ha taget eksamen i det.. har haft det på B men fik aldrig eksamen da jeg kinda blev smidt ud fra skolen :P
Ellers et skide godt råd :P
Har lige læst det lidt nærmere: Det lyder som potentielt bekræftet er The word of choice.
#727 efterlader du dig et stort spor af metan gas. I så stor konsentration at det kan opspores af et teleskop flere millioner km væk?
Men husk nu, det er kun et "potentielt" spor af liv, og husk at den eneste grund til det er et spor, er fordi MARS ligner jorden så meget.
Og under vores forhold, så kan metan gas kun fremkomme som led i et organisk materiale.
Det kunne jo også være en vulkan..?!
#727 efterlader du dig et stort spor af metan gas. I så stor konsentration at det kan opspores af et teleskop flere millioner km væk?
Men husk nu, det er kun et "potentielt" spor af liv, og husk at den eneste grund til det er et spor, er fordi MARS ligner jorden så meget.
Og under vores forhold, så kan metan gas kun fremkomme som led i et organisk materiale.
Det kunne jo også være en vulkan..?!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.