mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der fandt denne NAS i Aldi til 325,- .. og de havde mange af dem.
Nu har jeg sat den op ved de gamle og den er i hvert fald de 325,- værd. Virker som enhver anden NAS med bruger/gruppeopsætning og -rettigheder, diverse "apps" som ftp, bittorrent, youtube/flickr uploader (man placerer video/billede i en mappe og så uploade den til ens konto), printerserver og den slags.
Man kan sætte one touch copy op så man bare smider en USB-harddisk på og trykker på en knap, så kan man godt leve med der ikke er indbygget data-redundans når HDD'en engang dør.
Man kan sætte one touch copy op så man bare smider en USB-harddisk på og trykker på en knap, så kan man godt leve med der ikke er indbygget data-redundans når HDD'en engang dør.
Ronson ⅍ (67402) skrev:Nu har jeg sat den op ved de gamle og den er i hvert fald de 325,- værd. Virker som enhver anden NAS med bruger/gruppeopsætning og -rettigheder, diverse "apps" som ftp, bittorrent, youtube/flickr uploader (man placerer video/billede i en mappe og så uploade den til ens konto), printerserver og den slags.
Har ejet den 1 år cirka, den er super til prisen, (gav dog 500kr), men har en lidt ældre printer der hverken har wifi eller lan, den har jeg sat i usb stikket i NAS'en og nu har jeg trådløs printer.....
Ps mit SONY tv finder også og æder de fleste filer fra den..... den viser endda det korrekte billede af nas'en i menuen......
mvoigt27 (67411) skrev:Gætter på det er lidt ligesom de Motorola g2 jeg købte i Aldi hernede og solgte herinde, kun Aldi'en hernede havde dem til den pris....
Det var godt nok også en god pris. Igen, tak for handlen. :-)
IT-ekspert Yvossen (67412) skrev:Det var godt nok også en god pris. Igen, tak for handlen. :-)
Ja de har faktisk flere tilbage viser det sig, så kunne måske overtales hvis flere mangler sådan en....
PS.. Ved godt det ikke er et flagskib, men til prisen er den genial....
mvoigt27 (67413) skrev:Ja de har faktisk flere tilbage viser det sig, så kunne måske overtales hvis flere mangler sådan en....
Det er en skide god telefon til prisen.
Min bror, kæresten til hende du sendte en til ville faktisk også gerne have en... hvis du kunne overtales til at kigge. :-)
IT-ekspert Yvossen (67414) skrev:mvoigt27 (67413) skrev:Ja de har faktisk flere tilbage viser det sig, så kunne måske overtales hvis flere mangler sådan en....
Det er en skide god telefon til prisen.
Min bror, kæresten til hende du sendte en til ville faktisk også gerne have en... hvis du kunne overtales til at kigge. :-)
Smutter lige derned om en time eller to og kigger så, tror jeg køber et par stykker hvis de har flere, men igår havde de vel en 10 stk tilbage...
... der ikke vidste Danmark havde havde så mange penge i reserve
http://i.imgur.com/cQTXBP5.png
(Sauce: http://www.telegraph.co.uk/finance/businesslatestn...
http://i.imgur.com/cQTXBP5.png
(Sauce: http://www.telegraph.co.uk/finance/businesslatestn...
... der drikker mokka fra sin nye mokka kande. 30 sekunder på induktion for at lave en lille kande <3
... der ikke kunne finde hans telefon.
... der ledte i et godt stykke tid.
... der gik på Google Device Manager.
... der fik hans telefon til at ringe.
... der kunne høre telefonen tæt på.
... der begynde at kigge i sengen foran ham.
... der fandt telefonen i hans bukse lomme.
... der havde bukserne på.
... der burde gå i seng.
... der ledte i et godt stykke tid.
... der gik på Google Device Manager.
... der fik hans telefon til at ringe.
... der kunne høre telefonen tæt på.
... der begynde at kigge i sengen foran ham.
... der fandt telefonen i hans bukse lomme.
... der havde bukserne på.
... der burde gå i seng.
...Der lige har fået en Email fra "FBI" agenten Brian Walker.
...Der åbenbart har vundet nogen millioner fra Nigeria-
...Der giver en øl i lufthavnen
...Der åbenbart har vundet nogen millioner fra Nigeria-
...Der giver en øl i lufthavnen
... hvis nogen ikke forstår hvor galt boligmarkedet er her i Stockholm, så kan jeg anbefale at læse http://www.lvblcity.com/blog/2015/2/stockholms-bla...
Saxov (67431) skrev:Ahh... Tilflytter til Aars, min bedre halvdel kommer fra Aars opland, og så flyttede vi fra Aalborg til aars, da der blev behov for babysitter i ny og næ.
Nå på den måde, er de efterhånden blevet færdige med at bygge det monstrum af en bygning nær bymidten ? - indtil videre af hvad jeg har set er det ikke endvidere kønt...
... der har fået en ny telefon http://www.amazon.com/Rugged-Smartphone-Waterproof...
... der skal hamre noget custom rom ind på den i morgen, magter ikke stock android...
... der er overrasket over hvor godt den asiatiske restaurant i Tønder egentligt rammer den autentiske smag
PHP-Ekspert Thoroughbreed (67434) skrev:... der er overrasket over hvor godt den asiatiske restaurant i Tønder egentligt rammer den autentiske smag
Hvilken del af Asien snakker vi om? Asien er stor og maden er ikke ens over det hele.
IT-ekspert Yvossen (67435) skrev:Hvilken del af Asien snakker vi om? Asien er stor og maden er ikke ens over det hele.
Jeg tror det er Bhutan. Det plejer det at være, når snakken går på det asiatiske køkken.
Ifølge Google er der kun én asiatisk restaurant i Tønder, som åbenbart er Kinesisk/Japansk. Så jeg gætter på at de servere Thai mad som smager ligesom de der frosne Thai bokse man kan købe i supermarkedet.
PHP-Ekspert Thoroughbreed (67438) skrev:#67435
Sydøst. Og nej, langt fra de frosne bokse (som jo egentligt bare smager af ris/nudler)
Nu har jeg vel næsten lige været i sydøst asien, mere præcist Shanghai. Mange gange vil jeg faktisk hellere have kineser mad fra den lokale kineser end fra Kina. Jo vist, folkene i resturanten her i Esbjerg er kinesere der internt snakker kinesisk, men de har alligevel lavet et let euro-touch på maden.
IT-ekspert Yvossen (67439) skrev:Mange gange vil jeg faktisk hellere have kineser mad fra den lokale kineser end fra Kina.
Hvorfor?
Manofsciencemanoffaith (67440) skrev:Hvorfor?
På grund af det lette Euro touch, vil jeg gætte på.
Selv bryder jeg mig ikke voldsomt meget om peanut olie, og så vidt jeg har forstået steger de alt i det stads. :)
Det er vel som man tager det? Synes risene smager bedre i Asien, men det kan velsagtens også være indbildning.
... der forøvrigt synes at jeg kan smage forskel på Luwak kaffe, og så almindelig kaffe på robusta og arabica
Det er vel som man tager det? Synes risene smager bedre i Asien, men det kan velsagtens også være indbildning.
... der forøvrigt synes at jeg kan smage forskel på Luwak kaffe, og så almindelig kaffe på robusta og arabica
...Der er imponeret over googles forsøg på en streaming tjeneste ala Twitch tv.
...Der dog synes det virker lidt rodet i interfacet.
...Der dog synes det virker lidt rodet i interfacet.
... der planlægger en 50 dages tur til Australien og New Zealand, og måske er nød til at lægge økonomien eller turen lidt om. Indtil videre står tur og fly til en pris af 53000 DKK.
Jeg arbejder da en gang imellem ;-) Men har pt. 40 ubrugte feriedage.Hånter (67445) skrev:Skal du aldrig arbejde, eller har du vundet i lotto?
Og jeg ved ikke engang om de har lotto i Sverige.
Altså det er jo ikke dyrt. Det er mere det, at der er en stor sum at lægge ned på forhånd. Jeg er ret dårlig til at spare op.PHP-Ekspert Thoroughbreed (67448) skrev:Det lyder umiddelbart billigt
Har forsøgt at skære lidt ned, og kigger nu på 35 dage til omkring 40k DKK istedet. Det tror jeg også min chef vil have nemmere ved at godkende :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.