mboost-dp1
Jeg elsker Newz!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Mnc (50) skrev:Jan Schnor Andreasen
... KH Mnc
Tillykke! Stik mig et kontonummer og jeg overfører pengene :P
- hvordan fandt du det :D
Nej "Mads" hedder han. udlejet fra Reinar Larsen.
Hm, eftersom du er på newz er der store chancer for du arbejde.r med IT
http://newz.dk/forum/afstemninger/digital-nemid-11...
Behold du bare de 12 kroner. De kan ryge i den næste pulje. :D
Behold du bare de 12 kroner. De kan ryge i den næste pulje. :D
I kan jo godt når I gerne vil ;)
Men okay, de 12 kr ryger videre til næste challenge :D
At finde min adress.. Oh wait?
Men okay, de 12 kr ryger videre til næste challenge :D
At finde min adress.. Oh wait?
SlettetBruger (52) skrev:Nej "Mads" hedder han. udlejet fra Reinar Larsen.
Mads? Siger mig ikke lige noget - men kan jo heller ikke kende alle derude ..
Men nej, arbejder som sådan ikke med IT ... Får ihvertfald ikke løn for det ..
Måske burde de ansætte mig så der kan komme styr på systemerne? Hmm...
Mnc (57) skrev:Thoroughbreed (54) skrev:41 posts, 15 timer og 27 minutter :D
#20: Mnc | 37 min siden
Tog mig da kun lidt over en halv time.
Prøvede ikke siden igår. :P
Mente nu også mere generelt :P
Men nu er jeg jo heller ikke særlig svær at finde, taget i betragtning af at man kan slå mig op på whois når man kender mit domæne :D
- og lige med undtagelse af det der netlog-shit, så udfordrer jeg dig til at finde et billede af mig (som IKKE er det hvor jeg sidder med Hollywood-jointen!)
- det kan du bruge som reference til at se om det ligner :D
Fik du forresten nogensinde min fine SMS? :|
Sendte en besked til dit (muligvis tidligere) Telenor (jf. itst's nummerliste) nummer.
Sendte en besked til dit (muligvis tidligere) Telenor (jf. itst's nummerliste) nummer.
Mnc (59) skrev:Fik du forresten nogensinde min fine SMS? :|
Næææh? Var det 2096xxxx eller 2213xxxx?
Thoroughbreed (49) skrev:12 kr til den første der kommer med mit fulde navn! :D
Sig mig, havde du ikke lige forhøjet med 5kr til den der inkluderede arbejdspladsen?
Fusker gør du også, du hedder garanteret Carsten og ejer Fyns Data ...
Fusker!
17kr må det altså være, medmindre han ønsker at fuske (igen)
Jeg er i tvivl om hvorfor du lige kaldte mig Rene... Men det er iorden. First-Name basis er en officiel erklæring på venskab.
LUVS <3
LUVS <3
Bachy (62) skrev:Sig mig, havde du ikke lige forhøjet med 5kr til den der inkluderede arbejdspladsen?
Fusker gør du også, du hedder garanteret Carsten og ejer Fyns Data ...
Fusker!
17kr må det altså være, medmindre han ønsker at fuske (igen)
Njae, Porre postede min arbejdsplads 30 sekunder før jeg ville hæve indsatsen ... Men hvis han vil have de 5 kr kan han sende sit kontonummer i en PM ;)
Mnc (61) skrev:20. :P
Hvor fandt du det? :D Fik det skiftet ud for 6 mdr siden - der var for mange der havde det gamle ;)
Mnc (67) skrev:#66
DK-Herpmaster, duh... :D
Ja flot, så det lige :P
@Porre
Så er pengene overført :D
- der er nok nogen der har Danske Bank i Tønder hva?.. De er sgu lidt fettede efter min mening :P
Thoroughbreed (69) skrev:De er sgu lidt fettede efter min mening :P
Tja, deres renter er ikke meget at råbe hurra for. Men pyt, med de 5kr der behøver jeg ikke bekymre mig om renter i lang tid :)
takker.
SlettetBruger (70) skrev:Tja, deres renter er ikke meget at råbe hurra for. Men pyt, med de 5kr der behøver jeg ikke bekymre mig om renter i lang tid :)
takker.
Jeg fik at vide at jeg hverken havde råd til min bil, eller at sidde i den lejlighed vi havde boet i i 5 år på det tidspunkt ... Tre dage senere i en anden bank gik vi igang med hus handlen :)
Ja og når I mister huset og banken kun får halvdelen af de penge I skylder så krakker de. TAK FOR LÅRT!Thoroughbreed (71) skrev:Jeg fik at vide at jeg hverken havde råd til min bil, eller at sidde i den lejlighed vi havde boet i i 5 år på det tidspunkt ... Tre dage senere i en anden bank gik vi igang med hus handlen :)
Ronson (72) skrev:Ja og når I mister huset og banken kun får halvdelen af de penge I skylder så krakker de. TAK FOR LÅRT!
Det er billigere at bo i hus end lejlighed ... Desuden gik vi fra 1.200/mdr i fjernvarme til 3.000/halvår i gas ;)
madeinrussia (77) skrev:Jan M. Fedorov, står både i pas og i sygesikring :)
.... jeg giver op, min Google-Fu er ikke med mig i dag
Thoroughbreed (71) skrev:SlettetBruger (70) skrev:Tja, deres renter er ikke meget at råbe hurra for. Men pyt, med de 5kr der behøver jeg ikke bekymre mig om renter i lang tid :)
takker.
Jeg fik at vide at jeg hverken havde råd til min bil, eller at sidde i den lejlighed vi havde boet i i 5 år på det tidspunkt ... Tre dage senere i en anden bank gik vi igang med hus handlen :)
Samme skete for min bror, så nuppeden ham og hans dame... sparekassen? dunno. rager mig en papand :P
Det er noget Ukrainsk mellemnavnmadeinrussia (77) skrev:Jan M. Fedorov, står både i pas og i sygesikring :)
Jeg er russer og Michael var ekstremt tæt på.
Det er registreret 1-2 steder på nettet, brugte selv lidt google-fu det skulle jo ikke være umuligt, men har åbenbart en bruger på en hjemmeside hvor det står.
Det er registreret 1-2 steder på nettet, brugte selv lidt google-fu det skulle jo ikke være umuligt, men har åbenbart en bruger på en hjemmeside hvor det står.
Nej / ja / måske, jeg har engang drukket ca. en halv flaske blandet op med rød sodavand og appelsionjuice?
Jeg tror faktisk udfordringen er større i at stave det end at gætte det, det er faktisk et alment mellemnavn/efternavn. i RU that is.
Jeg har været i den der Sovjetunion, så jeg skulle mene, at jeg ved en ting eller to om sovjetiske navne. Du hedder Yuri - og sådan er dét.
Så gætter jeg på at dit mellemnavn er et af følgende...
Michail
Michal
Mikailo
Mikh
Mikha
Mikhaila
Mikhailets
Mikhailo
Mikhal
Mikhalka
Mikhalko
Mikhalo
Mikhas
Mikhe
Mikhei
Mikheika
Mikheiko
Mikhich
Mikhii
Mikhiilo
Mikhliui
Mikhno
Mikhnos
Mikho
Mikhoch
Mikhoe
Miklosha
Misha
Mishe
Mishka
Mishko
Miska
Misko
Myska
Nikifor
Nikita
Matvei
I win?
Michail
Michal
Mikailo
Mikh
Mikha
Mikhaila
Mikhailets
Mikhailo
Mikhal
Mikhalka
Mikhalko
Mikhalo
Mikhas
Mikhe
Mikhei
Mikheika
Mikheiko
Mikhich
Mikhii
Mikhiilo
Mikhliui
Mikhno
Mikhnos
Mikho
Mikhoch
Mikhoe
Miklosha
Misha
Mishe
Mishka
Mishko
Miska
Misko
Myska
Nikifor
Nikita
Matvei
I win?
madeinrussia (93) skrev:#92 Y U NO GUESS RIGHT?
Har dine forældre banket panden ned i en skrivemaskine et par gange, da de skulle navngive dig og ikke kunne finde på et mellemnavn?
"Mor, hva betyder mit mellemnavn?"
"Det... Det er lidt ligesom Michael. Gå ind på dit værelse og spil Lemmings."
Mnc (95) skrev:Har dine forældre banket panden ned i en skrivemaskine et par gange, da de skulle navngive dig og ikke kunne finde på et mellemnavn?
"Mor, hva betyder mit mellemnavn?"
"Det... Det er lidt ligesom Michael. Gå ind på dit værelse og spil Lemmings."
Der er en kiropraktor-regning på vej! Har forstrakt min grine-muskel!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.