mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
fe950 (18613) skrev:Gad vide hvad man kalder i Kina? Jeg har kun gisninger.
jeg vil tro at cnr må vide hvad de lokale kalder jer to knaldperler i kina
Når det er et andet menneskes traumer man arbejder med, så er den lige på kanten. Det er fint nok, at du er interesseret i den faglige udfordring og kan lide dit arbejde, men når du direkte bruger ordet "Sjovt" om det, så kan man godt frygte, at du bliver drevet af underlødige interesser
fe950 (18632) skrev:Du har altid taget dig af CBM. Uden dig ville han være lost og med mange rygsmerter.
det er fordi han er i benægtelse
det var jo faktisk cnr der var i kina
du hjælper ham ikke ved at lade som om det var mig
jeg ved godt du gerne vil skåne ham men han bliver også nød til at få en realitetsorientering før han kan få det bedre igen
CBM (13584) skrev:cnr (13581) skrev:Jeg takker :-) Du er nu altid så serviceminded
og nu må du have mig undskyldt, jeg tager en tur til kina for at skide på en forårsrulle (special sauce). Hold øje med ham fe950, han har gang i noget med ham QW.
Naturligvis var det "mig" kære CBM, hjælper det lidt på det, at vi siger det?
fe950 (18638) skrev:cnr (18636) skrev:[Indlæg er markeret som spam]
Hvad skrev du
Spam goes brrrrrrrrr
cnr (18634) skrev:CBM (13584) skrev:cnr (13581) skrev:Jeg takker :-) Du er nu altid så serviceminded
og nu må du have mig undskyldt, jeg tager en tur til kina for at skide på en forårsrulle (special sauce). Hold øje med ham fe950, han har gang i noget med ham QW.
der var tale om identitetstyveri
CBM (18641) skrev:cnr (18634) skrev:CBM (13584) skrev:cnr (13581) skrev:Jeg takker :-) Du er nu altid så serviceminded
Lad mig gætte - det var kinøjserne, der gjorde det?
cnr (18643) skrev:CBM (18641) skrev:cnr (18634) skrev:CBM (13584) skrev:cnr (13581) skrev:Jeg takker :-) Du er nu altid så serviceminded
Lad mig gætte - det var kinøjserne, der gjorde det?
nej nej
dugfrisk
medmindre han er kinesisk agent
cnr vær ærlig, er det dig der er inde i dugfrisk?
hvor længe har du været det og er der kommet noget klister der har limet dig fast?
er du kinesisk tripple agent og hvor længe har det stået på?
sådan en tredobbelt omgang må give meget gris...
hvor længe har du været det og er der kommet noget klister der har limet dig fast?
er du kinesisk tripple agent og hvor længe har det stået på?
sådan en tredobbelt omgang må give meget gris...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.