mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
cnr (18552) skrev:Du må bruge nuttede tøjdyr - uanset art - i alle kropsåbninger - både dens og dine - lige så meget som du lyster og orker
jeg er chokeret over at du kunne finde på at bruge stakkels tøjdyr til den slags
der må da være internater til typer som dig
cnr (18554) skrev:CBM (18551) skrev:hvad med plys geder?
Du spurgte hvad du måtte, jeg svarede
ja at du vil stikke alt muligt ind i dine og dens huller
jeg er chokeret
cnr (18556) skrev:Hmmm - er det en eller anden fortrængningsmekanisme du har CBM eller hvad?? Virker som om du projektere de aspekter af din seksualitet, som du selv har det svært med, over på andre
det er dig og fe som har haft travlt med at fortælle om syge lyster
jeg er selvsagt rystet over jeres udtalelser men er lettet over at jeg nu har overtalt jer til at benytte tøjdyr og evt oppustelige geder fremover
god fornøjelse
god fornøjelse
cnr (18563) skrev:Det er okay CBM - hvis det gør det lettere for dig at håndtere dine problemer, så kan vi godt lade som om det ikke er dig
det er okay cnr - hvis det gør det lettere for dig at håndtere dine problemer, så kan vi godt lade som om at jeg lader som om at det er dig der har problemer
Michelle Muir’s debut poetry collection brings a new and confident voice in the hip hop genre to the printed page. Muir’s poetry skillfully blends the language of the contemporary urban environment with her personal take on African-Canadian rhythmic and poly rhythmic style. The playful cadence of her voice leaps from the pages of Nuff Said compelling the reader forward on a wild ride through music, life, education, community pride, love, erotic desire, political irony and probing questions of race, class and gender.
fe950 (18571) skrev:CBM.....lad de små børn larme lidt. De ved ikke bedre.
cnr (18572) skrev:Bevares - hvis han kan få lidt optur over, at han kan finde ud af at trykke Send, så skal jeg da gerne bakke ham op
haha grumpy old men go brrrrrrr
cnr (18574) skrev:Michelle Muir’s debut poetry collection brings a new and confident voice in the hip hop genre to the printed page. Muir’s poetry skillfully blends the language of the contemporary urban environment with her personal take on African-Canadian rhythmic and poly rhythmic style. The playful cadence of her voice leaps from the pages of Nuff Said compelling the reader forward on a wild ride through music, life, education, community pride, love, erotic desire, political irony and probing questions of race, class and gender.
https://www.comedy.co.uk/tv/scot_squad/videos/1256...
cnr (18589) skrev:Er det okay med dig CBM, at vi snakker Kina? Ved jo du har nogle dårlige minder derfra
du tager fel min ven
det var jo dig der var dernede
men ok det er let at tage fejl af cnr og cbm
cnr (18592) skrev:Det er vildt som du fortrænger!!!
det er svært men cnr er ikke det samme som cbm
men hvis du bliver ved med at prøve at huske så kommer det på et tidspunkt
det kan være du skal have en plysged klar som du kan kramme når din hukommelse vender tilbage
ja det må du hellere
med tiden kan du endda lære at droppe anførselstegnene
det bliver en lang proces men du skal nok klare det
jeg tror på dig
med tiden kan du endda lære at droppe anførselstegnene
det bliver en lang proces men du skal nok klare det
jeg tror på dig
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.