mboost-dp1

Hvad er du?

Gå til bund
Gravatar #101 - Norrah
4. jan. 2008 00:31
#99 enig, syntes faktisk også det er lidt frækt at glemme simm. Han har den signatur jeg nyder at læse mest.

#97 Jeg vil fortrække at lade det være et mysterium. Ikke fordi det er nogen hemmelighed. Men jeg er nød til at vente med et svar før jeg har fået udforsket den gren jeg ikke har prøvet endnu.

Før kan mit svar jo ikke være fyldestgørende.
Gravatar #102 - milandt
4. jan. 2008 00:35
#100 Hvad "tilfældig homoseksuel erfaring" har du da opbygget igennem tiden?

Har du "tilfældigt" gået igennem H.C. Ørstedsparken en sen sommeraften?

Eller har du "tilfældigt" stukket pikken igen et hul i væggen på et offentligt toilet?
Gravatar #103 - kapper_14
4. jan. 2008 00:36
Har tilfældigt kysset et par af mine drenge venner...
Gravatar #104 - olfda
4. jan. 2008 00:37
Hvad nu vis man er uden form for en seksualitet?

Ikke at jeg er det.. Men det må da findes

Vil gerne tilslutte mig den Heteroseksuelle gruppe.

Eller på Kinsey-skalaen er jeg også på nummer 1

Godnat!
Gravatar #105 - themuss
4. jan. 2008 00:40
Pfft sex? Rigtige nørder spilder ikke god tid med piger. Jpegero hele vejen! ;)
Gravatar #106 - Norrah
4. jan. 2008 00:40

Silas er også en ret god kysser.
Jeg forstår dig godt.
Gravatar #107 - myplacedk
4. jan. 2008 07:52
At have sex med begge køn burde hedde hometero-seksuel!
De ville give mere mening..... Da det har ordlyden af begge seksualiteter.

homo-prefixet betyder "ensartet", dvs homoseksuel = kun samme køb = ikke modsatte køn.
hetero-prefixet betyder "anden" eller "anderledes", dvs. heteroseksuel = kun modsatte = ikke samme køn.

homo- og hetero- sat sammen er både begge dele og ingen af delene, og må beskrive nogen som ikke ønsker at svare. :)

bi-prefix betyder "to", dvs. biseksuel = begge køn.

Så hvis man kender lidt til ord, så giver det hele rigtig god mening. :)

homo-, hetero- og bi- er ikke noget der nødvendigvis har noget med sex at gøre, ud over at "homo" er slang for "homoseksuel".

Hvis du fniser af homogeniseret mælk er der enten noget du ikke har fattet, eller også er du ikke særligt gammel. :)

Homonymer er i sig selv heller ikke noget at grine af. (Ord som er ens, men har forskellig betydning. Fx. bakke, bakke og bakke.)

En biavler behøver dog ikke avle mere end én slags dyr. ;-)
Gravatar #108 - helsinghof
4. jan. 2008 08:20
Ved sku ikke om jeg skal rate dig informativ eller sjov...
Kan godt lide bakke, bakke og bakke:-)

Nuvel, du får informativ!
Gravatar #109 - mbw2001
4. jan. 2008 08:20
Homo mælk.... tihi

Hetero. Men som #101 siger kan jeg ikke rigtig udtale mig da jeg ligger som et 0 på Kinsey skalaen.

Som nævnt kunne det være ret praktisk for en nørd at være bøsse. Men tror bare virkelig ikke det ville fungere for mig.
Gravatar #110 - Derfor
4. jan. 2008 08:38

Kan se du har et <3 ud for rackbox, men ja ja, bare lav forskel på os.... Kan du ikke lide mig i samme stil osm ham eller hva?????

Jeg er ellers helt vild med dig<3 Du har sikkert nu gættet at jeg er homoseksuel... :)
Gravatar #111 - Spiderboy
4. jan. 2008 09:57
Jeg er 100% afklaret med min seksualitet, selv om jeg jeg er en klokkeklar 6'er på Kinsey-skalaen.
Gravatar #112 - vandfarve
4. jan. 2008 10:34
Nu har jeg vist også kysset et par af mine drengevenner, og når vi siger farvel, så får nogle af dem et klap i røven, men det har ingen antydninger af seksualitet, og derfor vil jeg stadig mene, at jeg ligger som en 0'er på Kinsey-skalaen.

Hvis man udfører disse ting i spøg, som en del af en udfordring, eller hvad ved jeg, så behøver det i mine øjne ikke betyde, at man har haft tilfældig homoseksuel erfaring.

Desuden, begrebet er da lidt misvisende. "Tilfældig homoseksuel erfaring"? Var det mørkt, og troede man, at det var normalt, at piger har så meget hår på røven? Jeg ville nok hellere vælge at bruge et begreb som lødig, minde betydende eller meget lidt.
Gravatar #113 - vandfarve
4. jan. 2008 10:35
Og med hensyn til de tre bakker, betyder det så:

At bakke = at køre baglæns?
En bakke = som i et dansk "bjerg"?
En bakke = et fad?

Ellers må du gerne lige forklare dem.
Gravatar #114 - helsinghof
4. jan. 2008 10:41
Det er sådan jeg forstår dem...
Gravatar #115 - kapper_14
4. jan. 2008 10:46
Jeg er Heteroseksuel da jeg også kun har gjort det i en spøg.
Undersøgte bare emnet for sjovt på wikipedia og jeg tolkede værdi 1 på skalaen som fraeksempelt at have kysset en dreng.

Så jeg tror at det kommer meget an på hvordan du tolker det der står.
For som du siger er det misvisende.
Synes bare at det var en sjov måde at angive det på. :)
Gravatar #116 - conFen
4. jan. 2008 20:58
Man er da kun homoseksuel hvis man modtager, ikke hvis man giver? :)

Og så til statistikken, jeg er hetero.
Gravatar #117 - olfda
4. jan. 2008 21:04

Rent faktisk er Kasper en af de drenge jeg har kysset.. Men der er flere på listen :P
Gravatar #118 - milandt
4. jan. 2008 21:21
#116 Interessant tilgangsvinkel.. det åbner jo et langt større marked end først antaget.. Gad vide hvor mange der deler din holdning :)
Gravatar #119 - MetteVoldum
4. jan. 2008 21:34
#116, det kommer vel an på hvem man giver til? Giver man til en fyr, er man vel.. Men en tøs, så er man jo ikke?

Eller er det mig der har misforstået noget?
Gravatar #120 - conFen
4. jan. 2008 21:43

Nu var det mellem 2 mænd der var snak om. Ham der giver kan det vel i bund og grund være ligemeget hvem der modtager, hvis man kan se bort fra de åbenlyse ting, men ham der modtager kan ikke rigtigt løbe fra at han får noget op bagi :)
Gravatar #121 - sissy
4. jan. 2008 22:16
Så må jeg vil desvære også indrømme det...

Ja jeg er hetro... Men husk nu, i skal ikke dømme mig på min seksualitet. Hetroer kan også være flinke mennesker...
Gravatar #122 - conFen
4. jan. 2008 22:18
Edit til #120
Der skulle selvfølgelig stå "For ham der giver kan det vel....." :)
Gravatar #123 - Simonth
4. jan. 2008 23:32
#98 Du har nok ret.. Men hvis min afstemning bliver godkendt og kommer på, så kan det være det er lettere at se
hvor mange hetero-,homo-,og bi-seksuelle der er her på newz.dk.. nå ja, og ikke at forglemme transseksuelle.. :)
For ingen kan jo se hvad man har stemt.. Men ingen af mine mange afstemninger jeg har foreslået, er kommet på :/

#99 Ah.. det må du undskylde ;) Har også set dit navn før, men havde lige glemt dig..

#110:
Jo, det er dig jeg tænker på hver dag, hele tiden, konstant..
Derfor <3 <3
To hjerter, dvs. du betyder mere end rackbox for mig :P
ÅRH! du er bare SÅ lækker!
..........................

Men for lige at være seriøs: Er du hetero eller homo? Man ved jo aldrig om du taler sandt eller hva ;)
Gravatar #124 - Simonth
4. jan. 2008 23:36
Heteroseksuel: 20
rackbox
BurningShadow
plz
.dot
DiZaster
hgul
Xill
holmZ
MetteVoldum
vandfarve
myplacedk
punctilio
Saxov
MiniatureZeus (Homofobisk)
übermench
helsinghof
Simm
olfda
conFen
sissy

Homoseksuel: 3
Spiderboy
milandt
Derfor (?)

Biseksuel: 1
Simonth

Transseksuel: 0
Gravatar #125 - rackbox
4. jan. 2008 23:37
#123 DU FÅR FANDME EN FLAMEBAIT FRA MIG!!!

( :P )
Gravatar #126 - Norrah
4. jan. 2008 23:42
efter nye overvejelser må jeg vidst sige at mit svar er dette
Gravatar #127 - Simonth
4. jan. 2008 23:50
#125:
Åh(åhh åhhhhh ÅHHHhÅHH..øh..hov) nej..var ikke meningen at såre dig :( Var det virkelig ikke.. Nu er jeg nød til at vælge.. rackbox eller Derfor?
Hmm.......
Den er svær.............

Er det ikke noget med at det er udseendet der tæller, eller? ;) Så må jeg desværre skuffe dig, Derfor er lækrest :P
Den der ring jeg gav dig, den vil jeg gerne have tilbage nu....
Gravatar #128 - Spiderboy
4. jan. 2008 23:52
Jeg foretrækker den til venstre (er tilfreds Mac-bruger)

Du kan da bare få dem begge to. :-P
Gravatar #129 - Norrah
5. jan. 2008 00:13
Sig mig lige...

Der kommer et par kvinder på newz.
Og straks så flyver folk rundt og taler om deres følelser, frygter... og seksuelle preferencer?

Altså er vi alle blevet downgraded til kvinder?
Syntes godt nok ikke selv jeg er begyndt at få bryster, men jeg kan jo ikke udelukke at jeg allerede er blevet inficeret med en kvindes sind. Personer der ikke ejer selverkendelse eller nogen anden form for selvkritik.. de er jo ikke i stand til at bedømme om de er tykke eller ej, om de så vejer 1, eller 1000kg. Så hvem ved, måske har jeg fået bryster.

Nææ nej, vi mangler tydeligvis en macho samtale her på newz.
En samtale der kun er for mænd. En samtale som ikke handler om hvad vi vores hemmelige shopping fantasier er omkring.
Sko.... jc.

Her skal det lige tilføjes, at man er en mand, ligegyldigt hvad ens seksuelle preference er. Der er plads til os alle, og netop derfor er der ingen undskyldning for at være en sissy.

Im no Sissy...

Macho samtale Begin..
Gravatar #130 - rackbox
5. jan. 2008 00:36
#127 så skulle du se ham IRL :P
Gravatar #131 - Norrah
5. jan. 2008 00:38
#130 I Røven Lige?..
Tror ikke jeg kender det udtryk, er du sikker på det ikke er LIR du mener?
Gravatar #132 - rackbox
5. jan. 2008 00:40
#131 jeg mente "I røven lige".. "Så skulle du se ham i røven lige!"
Gravatar #133 - myplacedk
5. jan. 2008 09:34
#116+#120
Man er da kun homoseksuel hvis man modtager, ikke hvis man giver? :)
Ham der giver kan det vel i bund og grund være ligemeget hvem der modtager, hvis man kan se bort fra de åbenlyse ting, men ham der modtager kan ikke rigtigt løbe fra at han får noget op bagi :)

Altså du mener hvis A knepper B i røven, så kan A være ligeglad med hvilken køn B har, en røv er vel en røv?

Så er jeg overhovedet ikke enig. B's køn er stadig vigtig for mig.

Og så er jeg ikke helt med i opdelingen af giver og modtager. Er det ikke kun ludere og voldtægtsofre der kun giver?

(I øvrigt er det ikke alle bøsser, der er til analsex.)
Gravatar #134 - conFen
5. jan. 2008 15:48
Jeg har det nu på samme måde. Et hul er nu ikke bare et hul :)

Har dog et par venner der er af den holdning og det mente jeg lige at jeg ville dele med jer andre ;P
Gravatar #135 - Jonasee
5. jan. 2008 17:52

Nu må du ikke fortælle alle mine hemligheder :P

Nej, okay ikke ligfrem min holdning.
Er hetro.
Kan også nævne en del med den holdning
Gravatar #136 - atom
5. jan. 2008 18:20
#133 Udtrykket hører men en gang imellem på steder hvor samtalerne er ledt hårde/sarkastiske, Fx. mellem mine venner.

Den kan vel sidestilles lidt med "et hul er et hul" og lignene kommentarer der kommer engang imellem.

Begge kommentarer ville jeg silv benytte i passende situationer da især den første næsten altid giver et grin blandt venner.

Jeg er i øvrigt ret hetero, vel en 1'er på skalaen men på ingen måde homofobisk. Har en bror der der homoseksuel og vi har det sq ligeså godt sammen som inden han sprang ud/vidste han var det.
Gravatar #137 - gentox
5. jan. 2008 18:28
Af en eller anden grund kan jeg godt lide synet af 2 eller flere piger der... :)
100% hetero
Gravatar #138 - Derfor
6. jan. 2008 00:52
#128 NEJ !!!!!!!!!! Jeg går ikke ind for fler-koneri ! Det hedder enten eller :)

#131 IDIOT ! Du skal sku da ikke ødelægge hans og mit forhold når jeg endelig har fået stablet et på benene :(
Gravatar #139 - FlowerChild
9. jan. 2008 03:00
Hetro her, men 1 på kinsey skalaen
Gravatar #140 - Ronson ⅍
9. jan. 2008 03:12
Grunden til ingen tør sige andet end hetero og ingen ville turde stemme i en eventuel afstemning er jo fordi når TGG igen får adgang til siden så bliver alle vores seksuelle præferencer smidt op til offentlig skue et eller andet sted, som sædvanlig
Gravatar #141 - rackbox
9. jan. 2008 06:44
#140 ...eller: måske er der faktisk en statistisk overvægt af heteroseksuelle repræsenteret? Der er da nogle stykker, der har skrevet andet end hetero...
Gravatar #142 - engfeh
9. jan. 2008 10:45

Man behøver da ikke en gang logge ind for at se tråden her, så hvorfor skulle de cracke skidtet for dét!?
Gravatar #143 - Ronson ⅍
9. jan. 2008 12:20
#141: Statistisk skulle der jo være flere bi/homoseksuelle end folk der siger de ikke er

#142: "eventuel afstemning"
Jeg er klar over at der står nick ved ens indlæg, det var var en "eventuel afstemning" TGG-delen gjaldt for
Gravatar #144 - FlowerChild
9. jan. 2008 23:40
#140 Jeg er ikke bange TGG, men det er jo fjollet at sige man er homo eller bi hvis man ikke er det, bare for at få det til at se ud som om der er flere.

Meeen hvis jeg skulle gøre det en mand ville det helt klart være MSNBC tvvært "Keith Olbermann", han er så sej (og lidt lækker) :-P
Gravatar #145 - Simonth
17. jan. 2008 18:53
#138:
Hmm.. gider ikke rackbox mere..han var mig utro.. med en...enn....kv..kviin.....KVINDE!!!!!!!!!!!!
Så.. må nøjes(ja, nøjes!) med dig.. :(

Men..men..du er blevet helt stille..gider du mig ikke mere..?..hva....hva.....HVA!!!! SÅ SVAR MIG DOG FOR HELVED!!!!!!!! Vi ses i aften hottie..eller..jeg mener..øh..vi ses når du kommer.. hmm men du behøver altså ikke være så hurtig denne gang ..
skaaaaat, husk det kun er mig og dig og mig og os to nu.. ikke ham rackbox mere..ham gider vi ikke..du gider ham vel heller ikke vel? ;)

Hmm..jeg savner dig.. simon.. ;)

(Ah, æbler <3 )
Gravatar #146 - Corholio
18. jan. 2008 20:13
Kan man være homoseksuel Zoodofil?

Okay, det var godt nok off-topic - er hetero.
Gravatar #147 - BurningShadow
18. jan. 2008 20:24

Det kan man vel godt, ligesom man vel kan være homoseksuel pædofil, og homoseksuel nekrofil.
Hvis du er til dyr/børn/døde af samme køn som dig selv, så må du jo være homoseksuel [zoodo|pædo|nekro]fil.
Gravatar #148 - Corholio
18. jan. 2008 21:22
Okay, så en kombination af alle 3, og så er man til døde dyreunger af samme køn som en selv.

Flot, nu skal jeg bare have det billede ud af hovedet.
Gravatar #149 - BurningShadow
18. jan. 2008 21:35

Den var grum, jeg tror jeg sætter mig og ser en gyser, for at slappe lidt af og komme til at tænke på noget rart igen :-(
Gravatar #150 - myplacedk
18. jan. 2008 22:57
zoodo-pædo-nekro-geno-fobi-fobi: Irrationel frygt for at være bange for sex med døde dyrebørn af samme køn?

Eller bare emotofobi?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login