mboost-dp1
Dyrefilm
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Earth* - BD
Life - BD
The Life collection - DVD kæmpe Attenborough samling :)
Vores planet/Planet Earth*
* Earth indeholdet er med i "vores planet". der er bare færre scenarier i Earth, men de går mere i dybden med de enkelte der er.
Wait... dansk tale bliver måske et problem ^^ "Vores planet" kan måske få's med dansk tale. men ingen normale mennesker vil foretrække en random dansk stemme frem for attenboroughs :P selv ikke børn
Life - BD
The Life collection - DVD kæmpe Attenborough samling :)
Vores planet/Planet Earth*
* Earth indeholdet er med i "vores planet". der er bare færre scenarier i Earth, men de går mere i dybden med de enkelte der er.
Wait... dansk tale bliver måske et problem ^^ "Vores planet" kan måske få's med dansk tale. men ingen normale mennesker vil foretrække en random dansk stemme frem for attenboroughs :P selv ikke børn
Dumbo
Bambi
Lady og Vagabonden
Junglebogen
Aristocats
Robin Hood
Alle fra disney med masser af dyr der taler dansk og pæne animerede landskaber
:P
Bambi
Lady og Vagabonden
Junglebogen
Aristocats
Robin Hood
Alle fra disney med masser af dyr der taler dansk og pæne animerede landskaber
:P
tror godt du kan skyde en hvid pind efter det. Der er ikke budget til at producere noget så omfangsrigt i DK. Det tættes du kommer på det er vist klimaduks og klimaslyngel (eller hvad det hedder), Bubber/Anja/? & BS.
DR har dog vist dokumentarer fra BBC, nogle der nævnes i tråden, som har været synkroniserede, måske du kan finde dem på deres HP?
Men du kunne jo vise noget tekstet engelsk? Altså, nu antager jeg, at det er til børn, så lærer de noget, vil jeg da antage? Det var sådan jeg lærte at læse og skrive.
DR har dog vist dokumentarer fra BBC, nogle der nævnes i tråden, som har været synkroniserede, måske du kan finde dem på deres HP?
Men du kunne jo vise noget tekstet engelsk? Altså, nu antager jeg, at det er til børn, så lærer de noget, vil jeg da antage? Det var sådan jeg lærte at læse og skrive.
Tanghaar (8) skrev:Men du kunne jo vise noget tekstet engelsk? Altså, nu antager jeg, at det er til børn, så lærer de noget, vil jeg da antage? Det var sådan jeg lærte at læse og skrive.
Det er egentlig til en mentalt begrænset voksen, som ikke er i stand til at lære at læse bedre/hurtigere og er chanceløs når det kommer til engelsk.
DR har da haft en serie af børnetimer, hvor en zoolog/biolog var vært. Han var klædt i klassisk safarikostume og lod som om, at han boede ude i naturen (selvom han selvfølgelig var i et studie).
Han havde vist en kanariefugl, der hed Magda eller lignende, og han havde en notorisk og utrolig rar fortællerstemme. I det program var der masser af klip fra dokumentarer om dyr med dansk fortællerstemme.
Jeg ved ikke, hvordan en mentalt handikappet voksen vil reagere på programmerne, men de var både fantastiske, flotte og farverige, så prøv!
Han havde vist en kanariefugl, der hed Magda eller lignende, og han havde en notorisk og utrolig rar fortællerstemme. I det program var der masser af klip fra dokumentarer om dyr med dansk fortællerstemme.
Jeg ved ikke, hvordan en mentalt handikappet voksen vil reagere på programmerne, men de var både fantastiske, flotte og farverige, så prøv!
Bingo!
Det hed "Alverdens dyr for dig" eller "Vild med dyr", som havde værten Jens Olesen.
Han har desuden laver følgende programmer, som alle kan være interessante, hvis du kan få fingrene i dem:
Prægtig mandsperson, hvis jeg skal sige det.
Det hed "Alverdens dyr for dig" eller "Vild med dyr", som havde værten Jens Olesen.
Han har desuden laver følgende programmer, som alle kan være interessante, hvis du kan få fingrene i dem:
http://www.dr.dk/P1/Natursyn/Om+Natursyn/20051111135249.htm skrev:Han har været vært på og tilrettelægger af udsendelser som "På besøg i dyrenes verden", "Omverden", "Klar parat Svin", "Kratluskeren", "Alverdens dyr for dig", "Det nysgerrige Kamera", "Snushanen" og "Blå Barracuda".
Prægtig mandsperson, hvis jeg skal sige det.
Jeg mener https://dyreportal.dk/ har et blogindlæg om dyrefilm hvis det er.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.