mboost-dp1
Ctrl + V-spillet
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
int x = 1;
int x1 = 1;
int x2 = 1;
int x3;
while ( x3 > 0 ) {
x3 = x1 + x2;
cout<<""<< x1 <<" + "<< x2 <<" = "<< x3 <<"";
x1 = x2;
x2 = x3;
cin.get();
}
cout<<"The program has reached it's limit, now terminating";
cin.get();
}
using namespace std;
int main()
{
int x = 1;
int x1 = 1;
int x2 = 1;
int x3;
while ( x3 > 0 ) {
x3 = x1 + x2;
cout<<""<< x1 <<" + "<< x2 <<" = "<< x3 <<"";
x1 = x2;
x2 = x3;
cin.get();
}
cout<<"The program has reached it's limit, now terminating";
cin.get();
}
#905/#906
Ja, det ser ret voldsomt ud, og nej det var ikke mig. Min søster og mor bemærkede bare at hele den vej var spærret af, da de var på v ej hjem fra biografen, så jeg prøvede at finde ud af hvad det var. Åbenbart to fyre, der mistede herredømmet, da de kørte hurtigt op ad Vejlevej, som drejer ca 90 grader, mens den går opad. De røg så ligeud i stedet for at dreje, og mejede 3 tunge beton-blokke ned, før de væltede en lygtepæl og faldt, med lygtepælen under sig, ned ad bakken.
Den ene døde ved sammenstødet med pælen, den anden overlever
Mit ctrl-v:
Godkendelser m.v.: Forholdet er politianmeldt.
Ja, det ser ret voldsomt ud, og nej det var ikke mig. Min søster og mor bemærkede bare at hele den vej var spærret af, da de var på v ej hjem fra biografen, så jeg prøvede at finde ud af hvad det var. Åbenbart to fyre, der mistede herredømmet, da de kørte hurtigt op ad Vejlevej, som drejer ca 90 grader, mens den går opad. De røg så ligeud i stedet for at dreje, og mejede 3 tunge beton-blokke ned, før de væltede en lygtepæl og faldt, med lygtepælen under sig, ned ad bakken.
Den ene døde ved sammenstødet med pælen, den anden overlever
Mit ctrl-v:
Godkendelser m.v.: Forholdet er politianmeldt.
The wedding reception is a level created by [[Frida the Bride]].It has a more "complex" feel than the previous levels.Pretty decorations litter the level,it has a happy,pretty feel. But there is also a strange gothic,scary feel,too.Frida worked hard to create the level before Sackboy arrived,as it would appear.Traversing this level is rather easy,with the only difficult part being crossing the spring boards near the end.Tap [[Image:PlayStationX.svg|X]] at specified points to conquer these bouncing boards.
===Difficult Prizes===
*At the colorful skull there are som prizes which at first can be quite difficult to get to. Grab the bungee ball in the middle and try to hit the red button below the jaw of the skull.
===Sticker Triggers===
*The first sticker (A skeleton hat) trigger is straight forward.
*The second sticker (An eye) is on the skeleton groom right after the colorful skull.
===Hidden Prizes===
*Under the balloons are some hidden items. Entrance is from the right where the bungee balls are.
*Under the checkpoint after the seven hanging skulls are five items.
*On the hat of the big skeleton with the rocking head near the end are two items and a key.
== Glitches ==
*If the player jumps high enough on the very first spring board,they will see a large piece of Dark Matter.
*If timed correctly,the multiplayer challenge can be beaten with one player.
[[Category:The Wedding]]
===Difficult Prizes===
*At the colorful skull there are som prizes which at first can be quite difficult to get to. Grab the bungee ball in the middle and try to hit the red button below the jaw of the skull.
===Sticker Triggers===
*The first sticker (A skeleton hat) trigger is straight forward.
*The second sticker (An eye) is on the skeleton groom right after the colorful skull.
===Hidden Prizes===
*Under the balloons are some hidden items. Entrance is from the right where the bungee balls are.
*Under the checkpoint after the seven hanging skulls are five items.
*On the hat of the big skeleton with the rocking head near the end are two items and a key.
== Glitches ==
*If the player jumps high enough on the very first spring board,they will see a large piece of Dark Matter.
*If timed correctly,the multiplayer challenge can be beaten with one player.
[[Category:The Wedding]]
Jenna Bush tilbeder Satan er titlen til dette billede.
Fundet i relation med denne artikel.
Der er selvfølgelig også crotch-shots NSFW.
Fundet i relation med denne artikel.
Der er selvfølgelig også crotch-shots NSFW.
"an godt lide bananer."
"banankage, når krigen slutter."
"amen Berta, jeg har jo fortalt dig..."
"kke nu, Frans. Det er for sent."
"et var jo bare min morfar, og han har en st"
"vad med kagen, John? Kagen?!"
"an du ikke bare bage den som du plejer?"
"eg elsker dig, Berta."
"iv mig mine bananer tilbage, eller jeg.."
"par mig, John. Jeg hedder jo ikke engang Berit."
"il det sige at Frans er min far?"
"eg er din farfar."
"banankage, når krigen slutter."
"amen Berta, jeg har jo fortalt dig..."
"kke nu, Frans. Det er for sent."
"et var jo bare min morfar, og han har en st"
"vad med kagen, John? Kagen?!"
"an du ikke bare bage den som du plejer?"
"eg elsker dig, Berta."
"iv mig mine bananer tilbage, eller jeg.."
"par mig, John. Jeg hedder jo ikke engang Berit."
"il det sige at Frans er min far?"
"eg er din farfar."
Ole Michelsen, Danmarks mest berømte filmanmelder, giver en kort øjenåbner inden filmen og fortæller mere indgående om den og Jan Troell efter filmen, hvor der også er dialog med publikum.
Billetpriser: 100,- kr.- medlemmer: 75,- kr.
Billetbestilling: www.nicolaibio.dk
Billetpriser: 100,- kr.- medlemmer: 75,- kr.
Billetbestilling: www.nicolaibio.dk
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.