mboost-dp1
ubuntu på xHDD
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej,
kan jeg godt installere ubunto 7.04 på min eksterne HDD og kører det derfra nogenlunde smooth?
Sidder og bruger live cd når jeg lige har tid til at lege med det, da jeg lige vil vente til efter eksamenen, med at installere det rigtig :)
kan jeg godt installere ubunto 7.04 på min eksterne HDD og kører det derfra nogenlunde smooth?
Sidder og bruger live cd når jeg lige har tid til at lege med det, da jeg lige vil vente til efter eksamenen, med at installere det rigtig :)
Grunden til at jeg ikke vil dualboote på min bærbare, er hvis den fucker den op lige inden jeg skal til eksamenen.. Det er der vel chancer for ?
Du har nok ret :)
Tænkte på, når man bruger live cd, og så gemmer et OOo doc. på live cd'en. hvor bliver det så gemt eller bliver det bare smidt ud ?
Tænkte på, når man bruger live cd, og så gemmer et OOo doc. på live cd'en. hvor bliver det så gemt eller bliver det bare smidt ud ?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.