mboost-dp1
Tabt harddisk
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
heysa,
Jeg har lige haft tabt min harddisk (ca. 1 meters højde) og nu vil den ikke forbinde til min computer.. når jeg sætter strøm i og lægger øret til den kan jeg høre en lille "buzzer" lyd og lidt efter et lille "bip/klik" og så starter den forfra i denne løkke....
mit spørgsmål er så nu; er min harddisk gået tabt? sidder noget løst ? eller ?
Hilsen Stefan
Jeg har lige haft tabt min harddisk (ca. 1 meters højde) og nu vil den ikke forbinde til min computer.. når jeg sætter strøm i og lægger øret til den kan jeg høre en lille "buzzer" lyd og lidt efter et lille "bip/klik" og så starter den forfra i denne løkke....
mit spørgsmål er så nu; er min harddisk gået tabt? sidder noget løst ? eller ?
Hilsen Stefan
Nej, men du kan få et professionelt firma til at rede dine data, hvis de var meget vigtige.
Så som dem her: http://www.ibas.dk
Nej, men du kan få et professionelt firma til at rede dine data, hvis de var meget vigtige.
Så som dem her: http://www.ibas.dk
#7 Det koster kassen altså..
Kan du heller ikke se harddisken under boot?
MiniatureZeus (8) skrev:#7 Det koster kassen altså..
Med kassen snakker vi nok om et fem cifret beløb, hvis ikke mere. Du kan selvfølgelig altid tage kontakt til dem, men forbered dig på et chok, når de giver dig et prisoverslag.
#13 nej, men kan du ikke skille den ad, så harddisken er fri, og du kan sætte den direkte til dit motherboard?
Jeg har oplevet min lille eksterne harddisk har gjort det samme uprovokeret. Altså at den bare siger bip-klik-bip-klik-bip-klik indtil jeg tager den fra og prøver igen nogle gange. Problemet er udelukkende begrænset til Vista, som desuden ikke kan se harddiske andre gange på trods af den lyder hel fint.
På Mac virker den altid.
På Mac virker den altid.
Hvis jeg lige maa følge op her...
Jeg var ved at defragmentere min ekterne hdd da strømmen gik og nu er permissions på alle mine filer "no read, delete only".
OSX 10.5.5 går helt ned når jeg sætter harddisken til. Ubuntu kan redde nogen af dem, men langt de fleste er fucked.
Nogen bud på mulige løsninger? Jeg har aldrig set noget lignende.
Disk Utility i OSX er ikke istand til at udrette noget, heller ikke booted fra dvd.
Jeg var ved at defragmentere min ekterne hdd da strømmen gik og nu er permissions på alle mine filer "no read, delete only".
OSX 10.5.5 går helt ned når jeg sætter harddisken til. Ubuntu kan redde nogen af dem, men langt de fleste er fucked.
Nogen bud på mulige løsninger? Jeg har aldrig set noget lignende.
Disk Utility i OSX er ikke istand til at udrette noget, heller ikke booted fra dvd.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.