mboost-dp1

Støj fra T60

Gå til bund
Gravatar #51 - kimx
19. jun. 2007 11:57
Før du køber ny harddisk så kan du også prøve hitachi's feature tools:

http://www.hitachigst.com/hdd/support/download.htm

og prøve at ændre på lydindstillingerne(acoustic) der, bare lad være med at røre ved strømindstillingerne(advanced power mode) da man rister sin SATA harddisk hvis man ændre på det(eller gjorde for et års tid siden ;)).
Gravatar #52 - helsinghof
19. jun. 2007 12:00
Uha, det lyder helt perfekt det tool... Det prøver jeg lige når jeg kommer hjem...
Gravatar #53 - helsinghof
19. jun. 2007 14:47
Damn, det program #51 beskriver, ser helt perfekt ud. Efter lidt besvær har jeg fået lavet en disk med det. Men programmet kan ikke finde min HDD. Det er åbenbart det der er problemet - jeg har ingen harddisk, men et sort hul der udsender en masse støj!

Kan det være IBM's underlige programmer der gør at Ftools ikke kan se min harddisk?
Gravatar #54 - kimx
19. jun. 2007 16:20
Nå ja, glemte lige at sige at harrdisk skal sættes til compability mode før at du kan bruge programmet ;)
Gravatar #55 - helsinghof
19. jun. 2007 17:55
Kan du fortælle mig hvordan man gør det? Jeg er næsten flov over at spørge, så bær over med mig...
Gravatar #56 - kimx
19. jun. 2007 18:36
F1 under opstart så er du inde i bios, vælg config, herefter kan jeg ikke lige huske hvilken menu du skal vælge men det er en af de nederste, og så er det bare at vælge compability i stedet for SATA.
Gravatar #57 - helsinghof
19. jun. 2007 19:07
Jeg har fundet det i bios og ændret det, men den skriver stadig "no drives found"... Damn det er træls...!
Gravatar #58 - kilo77
20. jun. 2007 00:10
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login