mboost-dp1
problemer med netværk
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
hej jeg har lige fået en ny computer med 2,8 ghz 512mb og 40 gb harddisk men internettet virker ik når jår jeg går ind i ,kontrolpanel, og ,netværk & internetforbindelser, og ,netværkfobindelser, så er der slet ikke nogle netværker klar . skal jeg insteller netkort driver ?
eller ?
eller ?
Det vil nok være en god idé!
Desuden, hvis du ikke giver os nogle flere informationer, så bliver det rimeligt svært at hjælpe dig med flere og/eller mere komplicerede problemer.
Hvilket OS?
Hvilket netkort?
Er det WiFi eller ethernet?
Hvilke problemer oplever du?
- Bare for at nævne nogle
Desuden, hvis du ikke giver os nogle flere informationer, så bliver det rimeligt svært at hjælpe dig med flere og/eller mere komplicerede problemer.
Hvilket OS?
Hvilket netkort?
Er det WiFi eller ethernet?
Hvilke problemer oplever du?
- Bare for at nævne nogle
Kære Anelguso.
Hvis vi skal hjælpe dig, er det vigtigt at du kommunikere.
Hvis det er fordi du har fundet en løsning på dit problem, vil det være dejligt hvis du vil skrive hvad løsningen var.
Så kan vi andre også få noget ud af det og måske blive en lille smule klogere.
Du har en anden sag her: http://newz.dk/forum/support/problemer-med-lyd-758...
som du heller ikke har givet noget responds på.
Hvis ikke du fremover begynder at svare på de indlæg jeg laver, så gider jeg ikke længere spilde tid på at hjælpe dig.
Kære Anelguso.
Hvis vi skal hjælpe dig, er det vigtigt at du kommunikere.
Hvis det er fordi du har fundet en løsning på dit problem, vil det være dejligt hvis du vil skrive hvad løsningen var.
Så kan vi andre også få noget ud af det og måske blive en lille smule klogere.
Du har en anden sag her: http://newz.dk/forum/support/problemer-med-lyd-758...
som du heller ikke har givet noget responds på.
Hvis ikke du fremover begynder at svare på de indlæg jeg laver, så gider jeg ikke længere spilde tid på at hjælpe dig.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.