mboost-dp1

problemer med lyd

Gå til bund
Gravatar #1 - Anelguso
25. jan. 2008 13:56
hej har et underligt problem med min nye computer , lyden kommer ik frem når jeg høre music eller andet , jeg har instellert driver og når jeg afspiller noget køre det som normalt bare uden lyd , og har kigget i bios + i instillinger ,
nogen der kan hjælpe ?
Gravatar #2 - zin
25. jan. 2008 15:43
Har du nogensinde fået lyden til at virke?
Har du installeret driveren til dit motherboards chipset?
Gravatar #3 - themuss
25. jan. 2008 15:48
din mor kan hjælpe
Gravatar #4 - Anelguso
25. jan. 2008 18:23
din mor kan sut
zin ved ik da jeg købte løse dele brugt men har også nogle lyd enheder på kabinettet som ik virker
Gravatar #5 - Svindleren
25. jan. 2008 18:59
find ud af hvad dit bundkort hedder, find de rigtige driver der til... går ud fra det er onboard lyd ?? nogle gange på nogel bundkort, installere den en driver, som ikke virker, derfor skal man så installerer den rigtige driver...

virkede for mig... havde samme problem...

ellers har du fået privat garanti på dine varer ?? så kan du fådem lavet/ ombyttet der :)

kunne ikke lade være :P
Gravatar #6 - madweeser
25. jan. 2008 19:31
Hvis det er et af de nye "HD" onboards lydkort
kan det være du mangler hotfixet KB888111 til Windows XP
Gravatar #7 - Kisbye
27. jan. 2008 09:11
Det kan jo være mange ting og vi bliver nød til at starte fra bunden.

Jeg forstår på dig at der er tale om et didicated lydkort som du selv har sat i?

Du skriver at lydudgangene på dit frontpanel ikke virker? har du prøvet at sætte dine højtalere/headsæt til udgangen bag på?
Sikre dig at du benytter den korrekte udgang. er højtalerne er tændt? benytter du headsæt, så værd opmærksom på at nogle headsæt har en kontakt til lyden på dem. prøv evt at teste med nogle andre højtalere/headsæt for at udelukke dette.

Det vil hjælpe meget hvis vi kunne få oplyst hvilket styresystem du kører?
Gravatar #8 - holmen
29. jan. 2008 08:51
Signalkablet til headphones/forstærker skal i den grønne port på lydkortet / lyddelen af bundkortet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login