mboost-dp1

Problemer med keyboard og mus in gaming

Gå til bund
Gravatar #1 - proprius
29. jun. 2007 13:57
Hey gutter,
jeg har i flere dage nu ikke været i stand til at game; hverken steam-spil som HL2 eller Cs, eller andre spil, som f.eks Final Fantasy VII. Disse spil har virket fint indtil for ca. 3 dage siden, men nu kan jeg pludselig ikke bruge mit keyboard eller mus ordentligt.
De reagerer ikke som de skal. Det er som om der er lag på dem, og ofte går der ca. 5-8 sekunder inden jeg "bevæger" mig som jeg burde. Der er intet galt med min fps eller ping, og det gør som sagt heller ingen forskel om jeg er i et singleplayer eller multiplayer-spil.
Jeg har forsøgt at opdatere både directx og nvidia drivere, men der skulle ingen problemer være, og både mit tastatur og min mus virker fint i Windows.

Jeg kører Windows XP, med en AMD Athlon 64 3200+ og Nvidia Geforce FX5500.
Gravatar #2 - trylleklovn
29. jun. 2007 13:58
Nu har du ikke sådan nogle djævelske trådløse input enheder vel?
Gravatar #3 - proprius
29. jun. 2007 14:02
Mus er trådløs laser, Logitech Something, men keyboard er bare oldschool som man lavede dem i starten af 90'erne.
De virker jo bare som sagt ude af spillene, og har også indtil for nyligt i spillene.
Gravatar #4 - trylleklovn
29. jun. 2007 14:04
ctrl+shift+esc

Luk alt du ikke ved skal være åbent.

Åben et spil.

Undersøg hvorvidt problemet stadig forekommer.
Gravatar #5 - MiniatureZeus
29. jun. 2007 14:22
OT: #4 Nice genvej :D
Gravatar #6 - proprius
30. jun. 2007 09:46
Det virkede faktisk overraskende bedre end jeg havde troet. Jeg har fået det til at hænge sammen med et enkelt program: winddl32.exe
Hm, jeg har googlet det, men jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvad fanden den enkelte proces skal gøre godt (eller skidt?) for.
Kender du/I til den?

Ihvertfald er det uden tvivl den som bugger mit system.
Gravatar #7 - kinaholm
30. jun. 2007 10:11
hmm processen bliver i al fald lukket af en orm, er du sikker på den her ikke kører : %System%/MSCON.EXE ?
Gravatar #8 - proprius
30. jun. 2007 10:40
Ja, den hverken kører eller eksisterer.
Men det er rigtigt at sdbot.eah ormen er det eneste google viser når man søger på winddl32.exe... Det er mærkeligt.
Gravatar #9 - trylleklovn
30. jun. 2007 11:48
forsøg at disable den ved start, ved at trykke start -> kør, skrive msconfig og fjerne flueben ved professen i fanebladet "start".
Gravatar #10 - proprius
14. jul. 2007 10:55
Efter noget ferie og sådan er tråden gået i død, men jeg dog ville bare lige sige tak for hjælpen alligevel.

[spoiler]Jeg har ikke helt fået det til at virke, jeg kunne ikke finde processen eller tilhørende processer i msconfig, men lige i øjeblikket gider jeg ikke gøre så meget ved den, så meget gamer jeg dog heller ikke. [/spoiler]
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login