mboost-dp1

Pludselige pixel fejl?!

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
18. maj 2007 20:30
Hej,
Vi sidder lige og ser en film på min kærestes 2 år gamle Dell Latitude D510 og pludselig under en mørk scene springer der 8 grønne, helt klare pixeleret prikker frem på omkring 15x15 pixel, forskellige steder på skærmen.

Jeg slukker så for computeren og genstarter og de er der stadigvæk. Endnu en genstart og den ene er væk!
Nu har jeg så genstartet igen og nu er de alle væk, pånær een pixel hvert sted hvor de store pixel fejl har været!!

Virker meget mærkeligt synes jeg, og er der noget at gøre? Har prøvet at massere dem væk, men hjælper ikke.

Vil dog prøve at ringe til Scandis (som har givet hende pc'en) og spørge om de dækker det... er dog ret ærgeligt at skulle undvære den i 2-3 uger..
Gravatar #2 - BurningShadow
18. maj 2007 20:40
Du kan prøve om UDPixel kan fjerne dem, men selv hvis det lykkedes kan du risikere at de kommer tilbage, så det er bedst at få Scandis til at skifte skærmen. Og det gør de nok kun hvis de kan se problemet.
Gravatar #3 - Saxov
19. maj 2007 07:06
#1, er der ikke Dell's 3 års garenti på den.. ?
Jeg havde en 12-20 døde pixels på min skærm, og ringede ind til Dell, og vupti, så kom der en teknikker og satte en ny 17" skærm i.
Han gad ikke engang verificere at der var døde pixels inden han skiftede den.
Gravatar #4 - Benjamin Krogh
19. maj 2007 12:05
Vi sidder lige og ser en film på min kærestes 2 år gamle Dell Latitude D510 og...

Kæreste? Indrøm nu bare at du har en Dell. :)
Gravatar #5 - MiniatureZeus
19. maj 2007 18:05
#4 Ville skam være den første til at indrømme, at jeg havde en Dell! Det er virkelig nogle gode computere til prisen.
Gravatar #6 - kilo77
20. maj 2007 09:24
Jeg ville mistænke mit (hendes?) grafikkort. Lyder ikke som deciderede Pixel fejl, hvis en genstart af PC'en hjælper på det. Så skulle sluk/tænd af skærmen være nok.

Hvis det opstår igen, så prøv evt. hurtigt at koble den over på en anden PC/bærbar.

Har prøvet at massere dem væk, men hjælper ikke.
Fy! :) Dette er ikke en god ide.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login