mboost-dp1
Ordet : Unseriuos
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Findes det? er der noget der hedder det? Der jeg hoerte det troede jeg ikke paa det saa en diskution med min engelsklaere gik i gang, nettet siger mig ikke saa meget, google har jeg proevet af "Define: Unserious" uden resultater, desuden har jeg fundet 1 sted hvor der staar det findes og der staar intet andet om det, ordbogen.com kom heller ikke med udslag..
tak paa forhaand
tak paa forhaand
#? Faktisk lader det til at ordet findes, da jeg fandt det i en kæmpe ordbog fordi en Amerikaner kom med den da han nægtede at en elev sku have ret, er der andre comments? nogen man kan spørge og få konkret svar fra?
#8 Jeg er i fuld stand, til at give konkrete svar på alt fra A til Z, dog ikke R, da jeg stadig er lidt usikker dér.
#1 Hvorfor skulle det ikke eksistere? :) Hvis du søger på unserious på google fremkommer der en masse links med artikler osv. Unserious er blot et antonym (det modsatte) af serious. Ligesom vi siger ægte og uægte, ret og uret. Du kan dog ikke sætte un foran alt og så regne med det er det modsatte .. f.eks usikker hedder insecure.. Jeg kan ikke huske om der er en regel for, hvornår det skal være det ene eller det andet, eller om det bare at noget man skal lære på gefühl...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.