mboost-dp1

Oprettelse af domæne -> redirecte

Gå til bund
Gravatar #1 - Bjørn
15. jun. 2007 09:44
Hola kære videnseksperter

Sagen er den at jeg skal have oprettet et .dk domæne som bare skal redirecte til et domæne jeg har nu med tilhørende webhotel(One).(har ikke egen server)
Er det så bare gratisdns.dk jeg skal kigge på eller har jeg misforstået noget?
Og kan de redirecte så det fx bliver www.thabear.dk/navn ?
Gravatar #2 - BurningShadow
15. jun. 2007 09:46
Hvem varetager DNS for dit domæne, i øjeblikket?
Hvis ikke det allerede er GratisDNS, så ville jeg flytte derover, hvis jeg var dig :-)
Gravatar #3 - Bjørn
15. jun. 2007 09:47
Jebus - det var sørme hurtig service - tak BS.
Svar: 11:46
Gravatar #4 - BurningShadow
15. jun. 2007 09:50
Forresten, domænet er ikke allerede oprettet, vel?
I så fald, er der ingen tvivl; Brug GratisDNS. Der er nogle guides i deres forum, og ellers spørger du bare.
Gravatar #5 - MiniatureZeus
15. jun. 2007 09:51
#3 Det er fordi han ved det er dig som skal sørger for piger til ordlegen :P
Gravatar #6 - trylleklovn
15. jun. 2007 09:57
Jeg vil også anbefale GratisDNS.
Gravatar #7 - Bjørn
15. jun. 2007 10:01
Nej domænet er ikke oprettet. Så det gør jeg hos gratisdns.dk og betaler et oprettelsesgebyr og efterfølgende betaler jeg årligt til DK hostmaster?

:-)
Gravatar #8 - TWFH
15. jun. 2007 10:07
Yes, har kun gode erfaringer med GratisDNS.dk, det er pænt nemt at administrere, ulig det hostingselskab jeg arbejder for, hvor alting p.t. skal gennem vores hostmaster. Hvis der er noget du er i tvivl om, er svaret ikke langt væk via deres forum.

Og ja, du bestiller bare domænet hos GratisDNS, så ordner de det med DK-Hostmaster.

Edit: Damn, det er ved at blive en dårlig vane at påbegynde indlæg mellem arbejdsopgaver, og poste dem langt tid senere - når indholdet så småt er ved at være forældet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login