mboost-dp1
Nogen som har Zepto NOX A15
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Så er det sq min tur til at spørge lidt om lappy's :D
Jeg har set mig lidt varm på Zeptos NOX A15 Performance.
Med følgende specs:
P8400 – 2,26Ghz 1066Mhz FSB 3MB Cache – 25Watts
4 GB (2x2GB) DDR2 PC6400 800MHZ
Zepto Zpro2 / NBG / 300Mbit
DVD-RW / CD-RW SATA
Keyboard DK - Black
Miljøafgift
ODD-Bezel - Black
Online rabat Nox A15 Power DK
WSXGA+ 1680x1050 ZBD + NVIDIA® 9600M GT 512MB GDDR3
250GB 7200rpm SATA Harddisk
9 Cell Nox/Nexus black
Microsoft® Windows® Vista Home Premium 64bit - DK + Office Ready
Så kommer spørgsmålene til 1 million...
Bliver de varme?
Følger der Windows Vista medie/DVD med til Zeptos maskiner?
Og måske nogen som har andre bud på andre maskiner, med omtrent samme specs.
På forhånd mange tak for jeres inputs (thank god for newz.dk)...
Jeg har set mig lidt varm på Zeptos NOX A15 Performance.
Med følgende specs:
P8400 – 2,26Ghz 1066Mhz FSB 3MB Cache – 25Watts
4 GB (2x2GB) DDR2 PC6400 800MHZ
Zepto Zpro2 / NBG / 300Mbit
DVD-RW / CD-RW SATA
Keyboard DK - Black
Miljøafgift
ODD-Bezel - Black
Online rabat Nox A15 Power DK
WSXGA+ 1680x1050 ZBD + NVIDIA® 9600M GT 512MB GDDR3
250GB 7200rpm SATA Harddisk
9 Cell Nox/Nexus black
Microsoft® Windows® Vista Home Premium 64bit - DK + Office Ready
Så kommer spørgsmålene til 1 million...
Bliver de varme?
Følger der Windows Vista medie/DVD med til Zeptos maskiner?
Og måske nogen som har andre bud på andre maskiner, med omtrent samme specs.
På forhånd mange tak for jeres inputs (thank god for newz.dk)...
LÆS :O
Hvis jeg husker korrekt er deres nye du taler om (Nox/Mythos A15) deres første computer der rent faktisk er "bygget" af selve Zepto, hvor de tidligere er fabrikkeret i Kina.
Men men.. Tro ikke at det gør den über alene.
Min søsters kæreste har fortalt om sin ven der har købt denne computer (Den hvide model dog), og han var på ingen måde tilfreds. Computerens spec er simpelthen bare for stort til ikke at blive varmt. Han fortalte at han nogle gange blev nød til at slukke for den da den ellers ville blive for varm. Og dette ødelægger jo din computer i længden når den bliver så varm, og at den så ikke er meget værd. Jeg må indrømme jeg synes ikke det er et godt valg efter hvad jeg havde hørt han fortalte.
Har ikke selv haft fingrene på den men ud fra hvad jeg fik fortalt lyder det meget som en "plastik pc" og den ikke vil holde sin performance i lang tid.
Noget helt andet er at "bærbar + gaming" ikke var skabt for hinanden (min mening) :b. Det er selvfølgelig dit valg hvor vidt du vil købe den men tænk dig nu om først ;)!
Hvis jeg husker korrekt er deres nye du taler om (Nox/Mythos A15) deres første computer der rent faktisk er "bygget" af selve Zepto, hvor de tidligere er fabrikkeret i Kina.
Men men.. Tro ikke at det gør den über alene.
Min søsters kæreste har fortalt om sin ven der har købt denne computer (Den hvide model dog), og han var på ingen måde tilfreds. Computerens spec er simpelthen bare for stort til ikke at blive varmt. Han fortalte at han nogle gange blev nød til at slukke for den da den ellers ville blive for varm. Og dette ødelægger jo din computer i længden når den bliver så varm, og at den så ikke er meget værd. Jeg må indrømme jeg synes ikke det er et godt valg efter hvad jeg havde hørt han fortalte.
Har ikke selv haft fingrene på den men ud fra hvad jeg fik fortalt lyder det meget som en "plastik pc" og den ikke vil holde sin performance i lang tid.
Noget helt andet er at "bærbar + gaming" ikke var skabt for hinanden (min mening) :b. Det er selvfølgelig dit valg hvor vidt du vil købe den men tænk dig nu om først ;)!
Nej slet ikke. Min søsters kæreste og jeg er jeg sygt gode venner, det samme med hans ven som købte computeren. Vi var på skiferie sammen. Det er skam ikke sån at jeg ikke kender dem særlig godt eller noget.
Tro mig når jeg siger det han sagde kan du 110% stole på.
Det jo heller ikke fordi Zepto er noget folk antager direkte for "Godt". (Nogle gør da ikke)
Tro mig når jeg siger det han sagde kan du 110% stole på.
Det jo heller ikke fordi Zepto er noget folk antager direkte for "Godt". (Nogle gør da ikke)
O.M.G.!!! Din søsters, kærestes, ven...
Nå men ud over det så fik jeg jo besvaret et af mine spørgsmål, som var det med Vista DVD'en... Tak til Nilks og Thalion.
Og til lolage nu er det ikke til gaming men til grafisk arbejde.
Nå men ud over det så fik jeg jo besvaret et af mine spørgsmål, som var det med Vista DVD'en... Tak til Nilks og Thalion.
Og til lolage nu er det ikke til gaming men til grafisk arbejde.
Jeg ved godt det lyder usandssynlig når jeg siger min søsters kærestes "ven".... Men hør nu her..
Min søs er ikke ung, hun er 30 og derfor er min søsters kæreste ikke ...ung i den forstand. Vi snakker sindssyg godt sammen, vi har været i biffen, tivoli, svømmehallen og alt muligt andet sammen så "we are as brothers" ;). Ang. hans "ven" er det en der hedder Christian jeg også kender, som jeg sammen med min søsters kæreste har været på skiferie sammen med (men som du jo allerede har læst o0). Mig og min søsters kæreste snakker næsten ALTID om computere , hva der nyt , hardware osv.
Da jeg så selv har været interesseret i Nox og jeg nævnte det til ham fortalte han mig hvad Christian (hans ven) havde oplevet med den indtil videre... Og hvorfor skulle jeg lyve om det? Noget andet er, hvorfor skulle min søsters kæreste?
Du må selvf tro hva du vil men Zepto Nox er bare ikke noget godt..
--
(forresten, grunden til jeg hele tiden siger "min søsters kæreste", og ikke ved navn er fordi han også hedder Christian som hans ven hvilket forvirrer !!!!11 :l x))
Min søs er ikke ung, hun er 30 og derfor er min søsters kæreste ikke ...ung i den forstand. Vi snakker sindssyg godt sammen, vi har været i biffen, tivoli, svømmehallen og alt muligt andet sammen så "we are as brothers" ;). Ang. hans "ven" er det en der hedder Christian jeg også kender, som jeg sammen med min søsters kæreste har været på skiferie sammen med (men som du jo allerede har læst o0). Mig og min søsters kæreste snakker næsten ALTID om computere , hva der nyt , hardware osv.
Da jeg så selv har været interesseret i Nox og jeg nævnte det til ham fortalte han mig hvad Christian (hans ven) havde oplevet med den indtil videre... Og hvorfor skulle jeg lyve om det? Noget andet er, hvorfor skulle min søsters kæreste?
Du må selvf tro hva du vil men Zepto Nox er bare ikke noget godt..
--
(forresten, grunden til jeg hele tiden siger "min søsters kæreste", og ikke ved navn er fordi han også hedder Christian som hans ven hvilket forvirrer !!!!11 :l x))
Super... Så smider jeg en bestilling ind på den i dag. Mange tak for det dejlige svar...Coma (10) skrev:ejer en A15 NOX, og det er en lækker maskine, dejligt kabinet, stabil, larmer ikke (har den med 9500 cpu i), bliver ikke speciel varm, og generalt en god maskine. eneste der er lidt dårligt, er højtalerne er lidt tynde i lyden, men det er jo en laptop.
Det med højtalerne overlever jeg nok med et par gode hørebøffer sat til.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.