mboost-dp1
Maksimering af IE vinduer som standard
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Ok, ved ikke om det er mig der er til grin, men dette irriterer mig ofte:
Hvordan får man IE til at være maksimeret som standard? Når jeg åbner programmet eller åbner et link i en ny side, så åbnes vinduet i alt andet end maksimeret tilstand. NOGLE gange kan jeg maksimere vinduet og lukke det, hvorefter det næste gang er maksimeret. Men hvordan kan jeg gøre det som standard?
Hvordan får man IE til at være maksimeret som standard? Når jeg åbner programmet eller åbner et link i en ny side, så åbnes vinduet i alt andet end maksimeret tilstand. NOGLE gange kan jeg maksimere vinduet og lukke det, hvorefter det næste gang er maksimeret. Men hvordan kan jeg gøre det som standard?
hmm.. altså jeg vil mene hvis du bare sørger for at lukke vinduet når det er maksimeret, så er det osse maksimeret næste gang du åbner IE, sådan virker det hverfald ved mig, ved dog ikke om ham kan ændre det til at være 100 % standard, altså så det er lige meget om du lukke den mens den ikke er maksimeret, så den stadig vil være maksimeret når du åbner den igen. Tror bare du skal sørge for at lukke den mens den er maksimeret.
Men så en hel anden side af sag, brug dog Firefox :P
Men så en hel anden side af sag, brug dog Firefox :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.