mboost-dp1
Køb af stationær - hjælp/råd søges.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg er på udkig efter en ny stationær, som skal kunne opfylde følgende, relativt beskedne, behov: kunne køre Civilization 4, samt gå på Internettet ;)Altså en kontor+spille-PC, som dog slet ikke behøver at kunne køre de nyeste spil der kræver en masse. Og pris betyder alt da jeg er fattig studerende.
Overvejer pt. følgende:
"Standard PC - Intel Celeron D347 3.06G
Indhold Beskrivelse
Processor Intel Celeron D 345J / 3066Mhz / FSB533
Bundkort ASRock 775i65G S775 Conroe Support
Ram 512, DDR II SDRAM PC2-5300
Grafik Onboard Grafikkort: Shared 32MB
Harddisk Samsung Spinpoint T166 160GB 7200RPM SATAII 8MB
Netkort Onboard Netkort: 10/100 Mbit netkort
Lydkort Onboard Lydkort: AC 97
Dvddrev Samsung SH-D162C DVD-ROM black
Kabinet Linkworld Mini 437-01U 400 Watt MATX Sort / Sølv
Garanti 2 års reklamationsret
Leveringstid 2-3 dages leveringstid
Pris uden moms 1.479 kr.
Pris med moms 1.849 kr."
Hvad siger I ? Godt køb til prisen?
På forhånd mange tak for hjælpen, og beklager hvis det er forkert kategori.
Overvejer pt. følgende:
"Standard PC - Intel Celeron D347 3.06G
Indhold Beskrivelse
Processor Intel Celeron D 345J / 3066Mhz / FSB533
Bundkort ASRock 775i65G S775 Conroe Support
Ram 512, DDR II SDRAM PC2-5300
Grafik Onboard Grafikkort: Shared 32MB
Harddisk Samsung Spinpoint T166 160GB 7200RPM SATAII 8MB
Netkort Onboard Netkort: 10/100 Mbit netkort
Lydkort Onboard Lydkort: AC 97
Dvddrev Samsung SH-D162C DVD-ROM black
Kabinet Linkworld Mini 437-01U 400 Watt MATX Sort / Sølv
Garanti 2 års reklamationsret
Leveringstid 2-3 dages leveringstid
Pris uden moms 1.479 kr.
Pris med moms 1.849 kr."
Hvad siger I ? Godt køb til prisen?
På forhånd mange tak for hjælpen, og beklager hvis det er forkert kategori.
Nu er jeg selv en stor Civ spiller, og jeg vil give dig et råd med på vejen. Med de stats: Slå filmene fra.. ellers no sweat!