mboost-dp1

Internet i København?

Gå til bund
Gravatar #1 - KasperK
15. aug. 2007 11:48
Jeg er netop flyttet til København, og havde egentlig bare bestemt mig for at tage mit tdc webspeed med herover, da det var langt nemmere end at opsige det (der skal man rent faktisk sende et brev! det har jeg da glemt hvordan man gør for lang tid siden.

Men pga. lidt problemer kom jeg til at kigge på fullrate, og læste lidt om det. Man kan ikke komme uden om at det er en hurtig forbindelse til rimelige penge, men på forskellige blog har jeg læst mig frem til at 50% af kunderne er utilfredse

Så jeg spekulerede på om der var nogen der kunne anbefale mig et godt ISP selskab herovre? Jeg bor på Østerbro, og ville tro at der var lidt forskellige muligheder at vælge imellem.

Er der nogle erfarne hoveder der kan komme med nogle anbefalinger? for jeg ved ikke lige hvor jeg skal starte med at kigge henne

Mvh. Kasper Kofoed
Gravatar #2 - Jace
15. aug. 2007 12:39
Der er også noget der hedder CPH Metronet... Ved dog ikke hvor godt det er - men det er billigt :)

http://www.cph-metronet.dk/
Gravatar #3 - MiniatureZeus
15. aug. 2007 14:01
Prøv at undersøge om der ikke er en eller anden lokal mini isp. Er der i det fleste boligkvartere i kbh har jeg fået fortalt :)
Gravatar #4 - Mort
22. aug. 2007 11:55
Jeg har en kammerat som har CPH Metronet, han er ikke særlig glad for det. Linien er tilsyneladende ikke helt stabil, hvilket betyder at han ofte bliver sparket ud af diverse online spil og skal til at reconnecte.

Jeg bruger selv Cybercity og dem er jeg rimelig tilfredse med.
Gravatar #5 - trylleklovn
22. aug. 2007 12:30
50% utilfredse fullrate kunder? Det lyder usandsynligt højt.

Derimod er det min erfaring at der er 80%+ utilfredse webspeed kunder, samtidigt med at de betaler langt mere end tilsvarende produkter hos andre udbydere.

Kort sagt: Undgå alt for for internet via kabeltv, det er IKKE stabilt.
Gravatar #6 - MiniatureZeus
22. aug. 2007 16:08
#5 Link til de med 80% ?

Vi har, blandt mange venner og familie, webspeed fra TDC og er helt og aldeles 112 % tilfreds med service og standarden.
Og nu hvor du kan få 2mbit for 139kr./mdr. er det også ret så billigt.

Vi har haft det i ca. 2½ år nu, og har kun måtte undvære nettet i omkring 2-3 dage pga. modemmet brændte sammen...
Gravatar #7 - trylleklovn
22. aug. 2007 17:40
de "80%" var blot for at være lige så saglig som hans "50%".. Det er pure gætværk, baseret på mine egne erfaringer med webspeed kunder.

De 2mbit til 139,- er jo kampagne pris, halvdelen af normalprisen. Normalprisen er skyhøj i forhold til andre kabeltv kunder, og så markedsfører tdc det skamløst som om det var almindeligt adsl. Men nok om det, udover at det er dyrt, så er det min erfaring at kabeltv internetforbindelser generelt er røv ustabile. Stofa anyone?

Det lokale arrownet, her i Nakskov, er mindst lige så ustabilt og alle de webspeed kunder jeg har snakket med (foruden dig), der ikke var gamle mennesker, har også lagt mærke til ustabiliteten.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login